vierailija
Saa kun ottaa.Kaivatun kun sais syliin.
Saa kun ottaa.Kaivatun kun sais syliin.
Ok. Tämä selvä.Hyvin sinä tunteita veit. Pitäs melkein ihan kätellä ja kiittää.
Mutta hän ei ole syliinottamisetäisyydellä..Saa kun ottaa.
Ja kuinka moni asia ajaa kuitenkin aina ohi...Kyllä olet erittäin korkealla tärkeiden asioiden listalla
Ei, oon urakoinut viimesen viikon, istunut tuntitolkulla nenä näytössä kiinni, suorittanu vaan, siksi en oo ehtiny muuta, ei mitään tahallista ignoorausta siisJa kuinka moni asia ajaa kuitenkin aina ohi...
Joo, en mä oikeestaan niinkään viimeisestä viikosta puhu. Laajemmasti.Ei, oon urakoinut viimesen viikon, istunut tuntitolkulla nenä näytössä kiinni, suorittanu vaan, siksi en oo ehtiny muuta, ei mitään tahallista ignoorausta siis
Päätin jäädä, ei se Turku kuitenkaan sitten kiinnostanut.Mainitsit taannoin kaipaavasi Turkuun. Jokohan lienet muuttanut. Jätit pienen kylän taaksesi. Olet ollut ajatuksissani paljon. Hyvää yötä rakkaani. Nuku hyvin.
Ok, no en ehkä osaa tuoda sitä ilmi oikealla tavalla, mutta ihan oikeasti olet tietäisitpä vaanJoo, en mä oikeestaan niinkään viimeisestä viikosta puhu. Laajemmasti.
Kyllä se seksi on siellä lopulta mukana.En jaksa keneltäkään kerjätä. En ees sulta. Tiedät vähän hemmetin hyvin mitä olen toivonut ja tarvinnut. Jos ei irtoa niin ei sitten. Eikä nyt puhuta seksistä, kun joku sen siihen kuitenkin yrittää vääntää.
Olisi varmasti. Tässä vaiheessa ei kuitenkaan ollut kyse siitä.Kyllä se seksi on siellä lopulta mukana.
Totta, jossain vaiheessa ei vaan enää jaksa nolata itseänsä enempää.En jaksa keneltäkään kerjätä. En ees sulta. Tiedät vähän hemmetin hyvin mitä olen toivonut ja tarvinnut. Jos ei irtoa niin ei sitten. Eikä nyt puhuta seksistä, kun joku sen siihen kuitenkin yrittää vääntää.
Ei näy eikä kuulu tämäKyllä olet erittäin korkealla tärkeiden asioiden listalla
Miksi hän pitää sitä hauskana?Sun superhauska ilta (josta muistat mainita) oli yksi mun elämäni nöyryyttävimmistä. Nöyryytyksiin olen sun suhteen saanut todella tottua.
Luokaa nikit tänne tai av:lle niin saat sinä tärkeälle kirjoittava että sinä tärkeänä itseään pitävä rauhan. Jos todella ootte ne niin ehkä jutut irl vihdoin etenee.Ei näy eikä kuulu tämä