Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Minne kaikki ovat kadonneet? Tulkaa takaisin! Ääääääääää!


Meikä hyödynsi varpaan aiheuttaman vapaapäivän ja sen että muutoinkin pitää popsia buranaa rutosti käymällä hammaslääkärissä. Ny on purukalusto tarkastettu, yksi paikka uusittu ja pari pientä lohkeamaa hiottu. Pyysin vielä röntgenkuvat mukaan ni jos kanarialla tapahtuu kauheita niin onpa edes hieman helpompi hoitaa...

Reilu kolmesataa meni. Järkkykallista kun ei ollut edes reikiä.
 
Rekisteröin aamuliikenteessä Monosen joka paahtoi kauhiaa kyytiä kaistalta toiselle. Hämmästelin ääneen, että eipä taida Monosella olla asiakas kyydissä.

Nyt luurini yrittää kaupitella mulle ruumisarkkua.🙄
 
  • Haha
Reactions: ruuttis
mää olin päivän metsikössä, näin kaukaa 3 hirviötä
Mitä muita eläimiä sielläpäin muuten liikkuu? Peurat jo tiedänkin, vai ovatko ne kauriita? Entä ketui, ilveksii, susii? Huhuileeko pöllöt keväisin ja jos niin mitkä?

Oon tässä yrittänyt perustella miehelle että nyt ois hyvä hetki hankkia se kotateltta mut onpa, näemmä, pehmitettävää paljon.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Mitä muita eläimiä sielläpäin muuten liikkuu? Peurat jo tiedänkin, vai ovatko ne kauriita? Entä ketui, ilveksii, susii? Huhuileeko pöllöt keväisin ja jos niin mitkä?

Oon tässä yrittänyt perustella miehelle että nyt ois hyvä hetki hankkia se kotateltta mut onpa, näemmä, pehmitettävää paljon.
kyllä täällä ihan kaikensorttista on

hirvee peuraa kaurista jänistä rusakkoo mehtoo teertä pyytä villisikaa

on myös petoi, paitsi ahmattia ei oo juur muutkaan nähneet
 
kyllä täällä ihan kaikensorttista on

hirvee peuraa kaurista jänistä rusakkoo mehtoo teertä pyytä villisikaa

on myös petoi, paitsi ahmettia ei oo juur muutkaan nähneet

Mut eiks nää ahmetit olekkin semmosta eteläisempää faunaa. Sitäpaitsi ne kai on rauhoitettuja, ympäri vuoden. Ihan lain nojalla, mutta varsinkin just päinvastoin.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja ruuttis

Yhteistyössä