Et pannu niitä kiväärillä?mää olin päivän metsikössä, näin kaukaa 3 hirviötä
oli niin kaakana että en alkanu siltä matkalta sohlaamaanEt pannu niitä kiväärillä?
Kuinka lähellä pitää olla, että voit varmuudella ampua hirven?mää olin päivän metsikössä, näin kaukaa 3 hirviötä
sanosin että normi punanenälle sata metriä alkaa olla maksimi kun ammutaan käsivaraltaKuinka lähellä pitää olla, että voit varmuudella ampua hirven?
200 metriä, 250 metriä?
Jaa, niinkö? Mutta, jos on kolme hirveä niin luulis niihin johonkin osuvan kauempaakin.sanosin että normi punanenälle sata metriä alkaa olla maksimi kun ammutaan käsivaralta
hyvältä tuelta voi koittaa kauempaakin
Oisko tuo joku enne? ? ?Rekisteröin aamuliikenteessä Monosen joka paahtoi kauhiaa kyytiä kaistalta toiselle. Hämmästelin ääneen, että eipä taida Monosella olla asiakas kyydissä.
Nyt luurini yrittää kaupitella mulle ruumisarkkua.
niin sitä vois luulla jos on joko helekutin hyvä pyssymies tai sitten täysin kujalla mehtyyasioistaJaa, niinkö? Mutta, jos on kolme hirveä niin luulis niihin johonkin osuvan kauempaakin.
Okei, ei puhuta siitä sitte sen enempää.niin sitä vois luulla jos on joko helekutin hyvä pyssymies tai sitten täysin kujalla mehtyyasioista
En uso enteisiin.Oisko tuo joku enne? ? ?
Täytyy antaa meijjän tytöt ens kerralla teille metälle mukaan, ampuvat tarkemmin kuin isänsä vaikka isänsä on melko huippu.niin sitä vois luulla jos on joko helekutin hyvä pyssymies tai sitten täysin kujalla mehtyyasioista
Sen siitä saa, kun puhuu ohi suunsa.En uso enteisiin.
Tää myös kaupitteli tekareita kun puhuin ääneen, että varaan tytölle ajan hammastarksstukseen.
Mitä muita eläimiä sielläpäin muuten liikkuu? Peurat jo tiedänkin, vai ovatko ne kauriita? Entä ketui, ilveksii, susii? Huhuileeko pöllöt keväisin ja jos niin mitkä?mää olin päivän metsikössä, näin kaukaa 3 hirviötä
ei muutaku metästyskorttia suorittaanTäytyy antaa meijjän tytöt ens kerralla teille metälle mukaan, ampuvat tarkemmin kuin isänsä vaikka isänsä on melko huippu.
kyllä täällä ihan kaikensorttista onMitä muita eläimiä sielläpäin muuten liikkuu? Peurat jo tiedänkin, vai ovatko ne kauriita? Entä ketui, ilveksii, susii? Huhuileeko pöllöt keväisin ja jos niin mitkä?
Oon tässä yrittänyt perustella miehelle että nyt ois hyvä hetki hankkia se kotateltta mut onpa, näemmä, pehmitettävää paljon.
Jaiks noille sioille.kyllä täällä ihan kaikensorttista on
hirvee peuraa kaurista jänistä rusakkoo mehtoo teertä pyytä villisikaa
on myös petoi, paitsi ahmattia ei oo juur muutkaan nähneet
kyllä täällä ihan kaikensorttista on
hirvee peuraa kaurista jänistä rusakkoo mehtoo teertä pyytä villisikaa
on myös petoi, paitsi ahmettia ei oo juur muutkaan nähneet
ne on tosiaan melko waarallisia mutta niiden ampumisesta seuraa aina virkavallan tutkintaJaiks noille sioille.
Ne voisi vaiks syödä pois.
En kovin montaa eläintä pelkää mut moisen kohdalla oppisin kai kiipeämään oksattomaankin puuhun.
*kirjoittaa tiimarin vihkoon: ei korjaa/ei osaa korjata autoa*Elän vaarallista elämää.
Kävin ruokakaupassa ennen kuin sain laskun autokprjaamolta.
Ei näyttäs olevan montaa oksaa!Jaiks noille sioille.
Ne voisi vaiks syödä pois.
En kovin montaa eläintä pelkää mut moisen kohdalla oppisin kai kiipeämään oksattomaankin puuhun.