Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen bojanisti eikä kaikkien tarvitse mun mielestä jokereista tykätä. Mutta ehkä olen poikkeus.
Et ole poikkeus. Oon kans bojanisti, eikä mua haittaa, jos ei kaikki tykkää Bojanista tai jokereista. Alkaa vähän tuntua, että trollit aina luo näitä vastakkaisasettelutilanteita, ja luo jotain mielikuvaa, että jengi ois täällä jotenkin napit vastakkain. Suurin osa seuraa vierestä, että wtf, mistä oikein kinastellaan.
 
vierailija
Pidätkö itse niitä puheita aitoina? Meinaan siis ovatko ne sinulle tärkeitä vai yhdentekeviä? Osalle ne ovat voineet olla tärkeitä ja merkitä paljon ja jos usko loppuu, niin se loppuu. Ei siinä ole kysymys mistään sellaisesta, että odotetaan K:n tekevän ”niin kuin minä haluan”.
Et sinä voi laittaa uskoasi ventovieraisiin ihmisiin ja sitten pettyä siihen, jos he eivät vastaa odotuksiasi. Miten K edes pystyisi vastaamaan satojen tuhansien vieraiden ihmisten keskenään poikkeaviin odotuksiin. Ymmärrätkö, että shippauksella pitää olla rajat? Tämä ei ole tosielämää..

Eri
 
vierailija
Nuo jutut ovat sinun päässäsi kuvitelmia. K on hetero miehet voivat söpöstellä ja fyysisesti läheisiä ilman mitään seksuaalisia taka-ajatuksia. Ja se K:ssa onkin hienoa! Hän ei pelkää "näyttävänsä homolta", mikä vielä hänen lapsuudessaan oli huono asia vallitsevan kulttuurin vuoksi. Sen vuoksi juuri pidän hänestä erityisen paljon.
Niin, voit itsekin kuvitella ihan mitä haluat, minä työkseni kuuntelen ihmisten puheita ja arvioin mm. niiden todenmukaisuutta. :)
 
vierailija
Et ole poikkeus. Oon kans bojanisti, eikä mua haittaa, jos ei kaikki tykkää Bojanista tai jokereista. Alkaa vähän tuntua, että trollit aina luo näitä vastakkaisasettelutilanteita, ja luo jotain mielikuvaa, että jengi ois täällä jotenkin napit vastakkain. Suurin osa seuraa vierestä, että wtf, mistä oikein kinastellaan.
Joo, ilmeeni taas tänään on tätä AASImaista väittelyä seuratessani ollut, että wtf. Mistä nää edes kehittää mitään riitaa. Mä vaan halusin ihastella kivan porukan kanssa kapteeni Bojanin kuvia ja Kärtsän uusia kynsiä. Ja kuinka hyvin ne menisi yhteen. Itse asiassa taidan mennä sitä ficciä nyt kirjoittamaan.
 
vierailija
Voisin jopa sponssata tätä! Kohteiksi pitäisi valita myös jotain mahdollisimman romanttisia paikkoja sitten, jotta saisivat mahdollisuuden hempeillä. Vaan mahtaisivatko nämä touhutontut päästä edes ensimmäistä lentokenttää pidemmälle. Ainakin matkatavarat olisivat taatusti hukassa.
Osallistun keräykseen! Mihin kohteisiin heidät sitten voisi lähettää?🤔
 
vierailija
Niin, voit itsekin kuvitella ihan mitä haluat, minä työkseni kuuntelen ihmisten puheita ja arvioin mm. niiden todenmukaisuutta.
Voi hellantuuteli... sun pitäisi sitten erityisesti tietää, että some/mediapuheet ja lavashow julkkiksilta eivät ole sama asia kuin terapiassa avautuminen. Käytä nyt vähän myös kriittistä medialukutaitoa. Olet selvästi ihan liian syvällä shipissä, toivon sinne pikaista paranemista
 
vierailija
Niin trollaa. Annetaan olla. Kyllä se siitä rauhoittuu, kun saa itsekseen vähän puhista. Mulla ei ainakaan ole tasapuolisesti molempien fanina mitään kiinnostusta hajottaa palstaa entisestään eri ketjuihin, enkä usko että suurimmalla osalla on myöskään. Vain pari ääripään ihmistä tarttuu tähän trollin juttuun ja lähtee kierroksille.
👍
 
vierailija
Nuo jutut ovat sinun päässäsi kuvitelmia. K on hetero miehet voivat söpöstellä ja fyysisesti läheisiä ilman mitään seksuaalisia taka-ajatuksia. Ja se K:ssa onkin hienoa! Hän ei pelkää "näyttävänsä homolta", mikä vielä hänen lapsuudessaan oli huono asia vallitsevan kulttuurin vuoksi. Sen vuoksi juuri pidän hänestä erityisen paljon.
en ole tuo jolle vastasit mutta tämä on tosi hienoa ja täysin ok, mutta jos sen tekee kaverille jolla ehkä olisikin niitä ei-platonisia -ajatuksia ja häivyttääkseen oman tyttöystävänsä niillä puheilla, niin se on syy miksi en kovasti arvosta ja miksi oma mielipiteeni on muuttunut. Mulle ei kukaan ole mitään velkaa enkä koe henkilökohtaista loukkaantumista, mutta nuo asiat ovat (mm) vaikuttaneet siihen että K ei oikein kiinnosta
 
vierailija
Voi hellantuuteli... sun pitäisi sitten erityisesti tietää, että some/mediapuheet ja lavashow julkkiksilta eivät ole sama asia kuin terapiassa avautuminen. Käytä nyt vähän myös kriittistä medialukutaitoa. Olet selvästi ihan liian syvällä shipissä, toivon sinne pikaista paranemista
Trollauksesi on sen verran ala-.arvoista, että kokeilepa mennä itse takaisin sinne Ylilaudalle tai mistä ikinä tulitkaan. Heippa. :)
 
vierailija
Nähtävästi haluaa vastakkainasettelua, että JO:n ja Käärijän kuuntelijat hajaantuu eri porukoiksi. Mutta miksi ihmeessä jaksaa tuota?
Hyvä kysymys. On se kyllä jännä että kun tulee yksi viesti että K ei kiinnosta niin yhtäkkiä juuri samaan aikaan onkin muka useampi eri henkilö kirjoittamassa samaa. Eilen täällä oli ihan täysin eri meininki ja hyvä sellainen. Eiköhän jatketa eikä tartuta noihin.
T. Eri
 
vierailija
Tässä ihan lähiaikoina taisi parikin ilmoittaa että pääsee lähtemään jostain tapahtumasta jo heti K jälkeen kun K esiintyy siellä ensimmäisenä. Minusta jokainen saa toimia niin kuin haluaa ja saapua ja lähteä silloin kun haluaa. Ei se että olet lipun ostanut tarkoita että siellä on oltava ensimmäisestä minuutista viimeiseen.
 
vierailija
en ole tuo jolle vastasit mutta tämä on tosi hienoa ja täysin ok, mutta jos sen tekee kaverille jolla ehkä olisikin niitä ei-platonisia -ajatuksia ja häivyttääkseen oman tyttöystävänsä niillä puheilla, niin se on syy miksi en kovasti arvosta ja miksi oma mielipiteeni on muuttunut. Mulle ei kukaan ole mitään velkaa enkä koe henkilökohtaista loukkaantumista, mutta nuo asiat ovat (mm) vaikuttaneet siihen että K ei oikein kiinnosta
B on hengannut K:n talouden kanssa useita kertoja kolmestaan ja isommassa porukassa. Se että B:llä olisi jotain "isoja tunteita" on myös teidän keksintöä täällä. B ja K kumpikin tietävät kaiken tarvittava, ei teidän täällä tarvitse B:n puolesta loukkaantua ja suuttua K:lle. B tietää KAIKEN, ja paljon enemmän kuin te täällä.
 
vierailija
Nuo jutut ovat sinun päässäsi kuvitelmia. K on hetero miehet voivat söpöstellä ja fyysisesti läheisiä ilman mitään seksuaalisia taka-ajatuksia. Ja se K:ssa onkin hienoa! Hän ei pelkää "näyttävänsä homolta", mikä vielä hänen lapsuudessaan oli huono asia vallitsevan kulttuurin vuoksi. Sen vuoksi juuri pidän hänestä erityisen paljon.
Voi olla, että K hakee nyt itseään, ei saa heteropakottaa
 
vierailija
Joo, se on enimmäkseen tosi ihana sarja, pari hutiosaa oli minusta, mutta yleisesti ihana viba ja ihan harmittaa kyllä, että tuo ei ole mikään mahdollinen skenaario.

Ja joo, lukko = vain rekisteröityneille.
Mä pitkään karttelin noita Hiilihapotetun ficcejä, kun toi mpreg-homma tuntui niin älyttömältä. Kun lopulta pääsin sen yli, noi on tosi hyvin kirjoitettuja ja pääosin tempaa mukaansa. Jotenkin voisin kuvitella K:n ja B:n dynamiikan vähän noiden ficcien kaltaiseksi, vaikka ne ovatkin silkkaa fantasiaa.
 
vierailija
Trollauksesi on sen verran ala-.arvoista, että kokeilepa mennä itse takaisin sinne Ylilaudalle tai mistä ikinä tulitkaan. Heippa. :)
Totuus tuli liian lähelle, ymmärrän. Yrität sivuuttaa minut trollina, mikä en valitettavasti ole. Eikö surun käsittelyssä ollut kuusi vaihetta.. vai oliko niitä seitsemän? Olet vaiheessa "kieltäminen/denial"
 

Yhteistyössä