Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alkuperäinen viesti oli: "No mul on vähän sama valitettavasti kyllä, jotenkin kun tuntuu että Bojaninkin suuntaan on sen verran feikkiä menoa ne julkiset puheet taannoin ym. En oikein tykkää sellaisesta. Mä oon menossa Logomon pikkujouluihin, mut mietin jopa et lähtisin ennen vikaa esiintyjää… et sillä tasolla on kiinnostus " Tästä huokuu juuri tuollainen liian syvälle shippiin uponneen K:hon pettyneen shippaajan mieli (minkä oletan olevan aika nuori...kuka odottaa, että K tekee niin kun hän haluaa?). Tämä on yritetty pukea kevyeksi, mutta taustalta paistaa tuo K:n vähättely ja "lällätys" -asenne apinaemojineen
Pidätkö itse niitä puheita aitoina? Meinaan siis ovatko ne sinulle tärkeitä vai yhdentekeviä? Osalle ne ovat voineet olla tärkeitä ja merkitä paljon ja jos usko loppuu, niin se loppuu. Ei siinä ole kysymys mistään sellaisesta, että odotetaan K:n tekevän ”niin kuin minä haluan”.
 
vierailija
Pidätkö itse niitä puheita aitoina? Meinaan siis ovatko ne sinulle tärkeitä vai yhdentekeviä? Osalle ne ovat voineet olla tärkeitä ja merkitä paljon ja jos usko loppuu, niin se loppuu. Ei siinä ole kysymys mistään sellaisesta, että odotetaan K:n tekevän ”niin kuin minä haluan”.
En todellakaan pidä niitä aitoina! Jos et vieläkään osaa tulkita K:n lavapuheita ja somehössötystä, niin en tiedä miten sinä voisitkaan niitä tässä vaiheessa oppia. K on viihdyttäjä. Hänen somensa ja lavashownsa eivät ole dokumentteja hänen elämästään. Haastiksissa on puhunut kauniisti B:stä, ja ovat hyvä ystäviä. Kumpikaan ei ole missään välissä antanut ymmärtää, että jotain ei-platonista olisi meneillään. Jos nautintosi artistia kohtaan on riippuvainen "aidoista tunteista" (oletko Aito??), niin sinun olisi parempi ottaa aske taakse artisteista ja shipistä.
 
vierailija
Eiiih, mä niin haluaisin nähdä tän. Tai niille oma matkailushow! Olen sitä yrittänyt kaupata nyt jo vähän aikaa. Olisi niin viihdyttävää nähdä niiden toilailuja ympäri maailmaa!
Voisin jopa sponssata tätä! Kohteiksi pitäisi valita myös jotain mahdollisimman romanttisia paikkoja sitten, jotta saisivat mahdollisuuden hempeillä. Vaan mahtaisivatko nämä touhutontut päästä edes ensimmäistä lentokenttää pidemmälle. Ainakin matkatavarat olisivat taatusti hukassa.😁
 
vierailija
En todellakaan pidä niitä aitoina! Jos et vieläkään osaa tulkita K:n lavapuheita ja somehössötystä, niin en tiedä miten sinä voisitkaan niitä tässä vaiheessa oppia. K on viihdyttäjä. Hänen somensa ja lavashownsa eivät ole dokumentteja hänen elämästään. Haastiksissa on puhunut kauniisti B:stä, ja ovat hyvä ystäviä. Kumpikaan ei ole missään välissä antanut ymmärtää, että jotain ei-platonista olisi meneillään. Jos nautintosi artistia kohtaan on riippuvainen "aidoista tunteista" (oletko Aito??), niin sinun olisi parempi ottaa aske taakse artisteista ja shipistä.
Kärtsä on useasti antanut ymmärtää, että ei-platonista kamaa on meneillään, mutta jos ne kaikki liputtaa show'n alle, niin sitten tietysti saadaan no true Scotsman -tilanne, jossa hänen ei ole mahdollista antaa ymmärtää sellaista. :)
 
vierailija
Samas mieltä. Mitä järkeä on olla shippiketjussa, jos suhtautuminen K:n on noin negatiivistajs. Miksei pelkästään JO faneilla, jotka ei tunnu K:ta sietävän, voi olla oma JO faniketju? Onhan K:llakin.
En ole täällä kyllä nähnyt viestejä, jossa ”ei siedetä” Käärijää, ei vaan koeta kiinnostavana. Se on täysin eri asia. Tosi moni kertoo myös että ei pidä JO kiinnostavana, täysin ok sekin.
 
vierailija
Yksi ja samaa ihminen taas trollaa suurimman osan noista viesteistä.
Niin trollaa. Annetaan olla. Kyllä se siitä rauhoittuu, kun saa itsekseen vähän puhista. Mulla ei ainakaan ole tasapuolisesti molempien fanina mitään kiinnostusta hajottaa palstaa entisestään eri ketjuihin, enkä usko että suurimmalla osalla on myöskään. Vain pari ääripään ihmistä tarttuu tähän trollin juttuun ja lähtee kierroksille.
 
vierailija
Niin trollaa. Annetaan olla. Kyllä se siitä rauhoittuu, kun saa itsekseen vähän puhista. Mulla ei ainakaan ole tasapuolisesti molempien fanina mitään kiinnostusta hajottaa palstaa entisestään eri ketjuihin, enkä usko että suurimmalla osalla on myöskään. Vain pari ääripään ihmistä tarttuu tähän trollin juttuun ja lähtee kierroksille.
Samaa mieltä. Molemmat mahtuu tähän ketjuun, niinkuin ennenkin.
 
vierailija
Joo, en tiedä mitä tyydytystä nämä anti-K:t saa siitä ,että voivat häntä vähätellä ja haukkua hänen omalla palstallaan... vai eikö Joksut nyt olekaan niin kiinnostavia että juttu lentäisi omalla palstalla?
Minun mielestäni täällä ei nyt kukaan vähätellyt eikä haukkunut Käärijää. Se ei ole vähättelyä tai haukkumista, jos kertoo, ettei K enää kiinnosta. Ja itseänihän K siis edelleen kiinnostaa. Mutta mua ei häiritse, jos muita ei kiinnosta. Miksi sinuakaan häiritsisi?
 
vierailija
Kärtsä on useasti antanut ymmärtää, että ei-platonista kamaa on meneillään, mutta jos ne kaikki liputtaa show'n alle, niin sitten tietysti saadaan no true Scotsman -tilanne, jossa hänen ei ole mahdollista antaa ymmärtää sellaista.
Nuo jutut ovat sinun päässäsi kuvitelmia. K on hetero :) miehet voivat söpöstellä ja fyysisesti läheisiä ilman mitään seksuaalisia taka-ajatuksia. Ja se K:ssa onkin hienoa! Hän ei pelkää "näyttävänsä homolta", mikä vielä hänen lapsuudessaan oli huono asia vallitsevan kulttuurin vuoksi. Sen vuoksi juuri pidän hänestä erityisen paljon.
 

Yhteistyössä