vierailija
Sullahan lähti tuo juttu ihan laukalle. Miksi lähdit liiottelemaan asiaa noin? Alkuperäinen lyhyt kommentti oli neutraali toteamus "Mä oon menossa Logomon pikkujouluihin, mut mietin jopa et lähtisin ennen vikaa esiintyjää… et sillä tasolla on kiinnostus" Miten ihmeessä sait tulkittua tuon rehvasteluksi? Toinen vasta harkitse asiaa, ja sinä rakensit jo näyttävän spektakkelin, jossa poistutaan dramaattisesti salista. Miksi, ystävä rakas, miksi?Onhan tuo ihan kiusalla rehvastelua ja lapsellista kuin mikäkin. Vaikka se ei silä tunnu, tämä paslta on edelleen K/JO -palsta. Ei tarvitse tänne tulla henkseleitä paukutellen ilmoittamaan, että K on niiiiiin epäkiinnostava, että katson erika vikmanit ja kuumaat, mutta dramaattisesti huokaisen ja poistun salista, kun K saapuu lavalle. Eikö ole opetettu koulussa, että jos ei ole mitään positiivista sanottavaa, niin älä sano mitään. Minulla on työkaveri, joka nimenomaan halusi sinne pikkujouluihin mennä katsomaan K:ta, mutta tapahtuma oli loppuunmyyty, joten hän ei saanut lippua. Todella itsekästä tuollaiset poistumistemput (ja se varmasti tullaan tänne sitten raportoimaankin ja kerrotaan kuinka hyvä päätös se olikaan lähteä ettei vain tarvitse katsoa "tylsää" K-showta), kun kaikki halukkaat eivät edes pääse paikalle.
Ja tosiaan, Logomoon oli lippuja saatavilla todella pitkään, että jos kaveria oikeasti kiinnosti, niin aikaa kyllä oli hankkia lippu.