Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan tuo ihan kiusalla rehvastelua ja lapsellista kuin mikäkin. Vaikka se ei silä tunnu, tämä paslta on edelleen K/JO -palsta. Ei tarvitse tänne tulla henkseleitä paukutellen ilmoittamaan, että K on niiiiiin epäkiinnostava, että katson erika vikmanit ja kuumaat, mutta dramaattisesti huokaisen ja poistun salista, kun K saapuu lavalle. Eikö ole opetettu koulussa, että jos ei ole mitään positiivista sanottavaa, niin älä sano mitään. Minulla on työkaveri, joka nimenomaan halusi sinne pikkujouluihin mennä katsomaan K:ta, mutta tapahtuma oli loppuunmyyty, joten hän ei saanut lippua. Todella itsekästä tuollaiset poistumistemput (ja se varmasti tullaan tänne sitten raportoimaankin ja kerrotaan kuinka hyvä päätös se olikaan lähteä ettei vain tarvitse katsoa "tylsää" K-showta), kun kaikki halukkaat eivät edes pääse paikalle.
Sullahan lähti tuo juttu ihan laukalle. Miksi lähdit liiottelemaan asiaa noin? Alkuperäinen lyhyt kommentti oli neutraali toteamus "Mä oon menossa Logomon pikkujouluihin, mut mietin jopa et lähtisin ennen vikaa esiintyjää… et sillä tasolla on kiinnostus🙈" Miten ihmeessä sait tulkittua tuon rehvasteluksi? Toinen vasta harkitse asiaa, ja sinä rakensit jo näyttävän spektakkelin, jossa poistutaan dramaattisesti salista. Miksi, ystävä rakas, miksi?

Ja tosiaan, Logomoon oli lippuja saatavilla todella pitkään, että jos kaveria oikeasti kiinnosti, niin aikaa kyllä oli hankkia lippu.
 
vierailija
Alakoulussa minulle on opetettu, että jos ei ole mitään positiivista sanottavaa, voi sen pitää omana tietonaan. Minä en ainakaan kehtaisi rehennellä sillä, että lähden jostain tapahtumasta pois aikaisin vartavasten etten näkisi artistia, josta puolet kuulijoista pitää. Sehän on todella pikkumaista ja lapsellista. Ja se, että tällä palstalla tuollaista viestintää tuetaan kertoo tämän paikan myrkyllisistä kirjoittajista. Asiat voi esittää mukavasti ja toiset huomioon ottaen. Vai onko tämä nyt vain JO:n ylistyspalsta?
Oletko nyt itse noudattanut tuota jaloa periaatetta? Että jos ei ole mitään postiviista sanottavaa.. Mitä positiivista sinä olet näissä kommenteissasi sanonut? Oletko itse esittänyt asiasi mukavasti ja toiset huomioon ottaen? Et ole.
Edelleenkään kukaan ei rehennellyt millään, olet itse omassa päässäsi keksinyt tuon.
 
vierailija
Sullahan lähti tuo juttu ihan laukalle. Miksi lähdit liiottelemaan asiaa noin? Alkuperäinen lyhyt kommentti oli neutraali toteamus "Mä oon menossa Logomon pikkujouluihin, mut mietin jopa et lähtisin ennen vikaa esiintyjää… et sillä tasolla on kiinnostus" Miten ihmeessä sait tulkittua tuon rehvasteluksi? Toinen vasta harkitse asiaa, ja sinä rakensit jo näyttävän spektakkelin, jossa poistutaan dramaattisesti salista. Miksi, ystävä rakas, miksi?

Ja tosiaan, Logomoon oli lippuja saatavilla todella pitkään, että jos kaveria oikeasti kiinnosti, niin aikaa kyllä oli hankkia lippu.
Niitä lippuja ei mainostettu missään, mutta kun hän kuuli että minä olen menossa, niin hänkin kiinnostui. Kaikki eivät elä täällä palstoilla ja netissä. Selvää rehvastelua tuo sinun viestisi oli. Tiedät ihan hyvin että täällä on K:n fanejakin.. mikä pakko sinulla on täällä rehvastella, että lähdet tapahtumasta ennen kuin K:n osuus alkaa. Niin lapsellista tulla lällättelemään faneille noin. Vai mikä tuon alkuperäisen viestisi sisältö oli, joka oli pakko täällä sanoa? Että K on niiiiin epäkiinnostava ja huono artisti, että lähdet pikkujouluista ettet varmasti näe häntä? Olisit hyvin voinut jättää tuollaisen tiedon itsellesi, ja palstan ilmapiiri olisi pysynyt vain parempana.
 
vierailija
Niitä lippuja ei mainostettu missään, mutta kun hän kuuli että minä olen menossa, niin hänkin kiinnostui. Kaikki eivät elä täällä palstoilla ja netissä. Selvää rehvastelua tuo sinun viestisi oli. Tiedät ihan hyvin että täällä on K:n fanejakin.. mikä pakko sinulla on täällä rehvastella, että lähdet tapahtumasta ennen kuin K:n osuus alkaa. Niin lapsellista tulla lällättelemään faneille noin. Vai mikä tuon alkuperäisen viestisi sisältö oli, joka oli pakko täällä sanoa? Että K on niiiiin epäkiinnostava ja huono artisti, että lähdet pikkujouluista ettet varmasti näe häntä? Olisit hyvin voinut jättää tuollaisen tiedon itsellesi, ja palstan ilmapiiri olisi pysynyt vain parempana.
Värität itse päässäsi hänen sanomisiaan.
 
vierailija
Ei ihmekkään, että yksi kaverini ei suostunutkaan tulemaan JO:n konserttiin, vaikka kesällä liput ostimme. Menin sitten kahdestaan mieheni kanssa, emmekä edes yrittäneet myydä lippua.
 
vierailija
Niitä lippuja ei mainostettu missään, mutta kun hän kuuli että minä olen menossa, niin hänkin kiinnostui. Kaikki eivät elä täällä palstoilla ja netissä. Selvää rehvastelua tuo sinun viestisi oli. Tiedät ihan hyvin että täällä on K:n fanejakin.. mikä pakko sinulla on täällä rehvastella, että lähdet tapahtumasta ennen kuin K:n osuus alkaa. Niin lapsellista tulla lällättelemään faneille noin. Vai mikä tuon alkuperäisen viestisi sisältö oli, joka oli pakko täällä sanoa? Että K on niiiiin epäkiinnostava ja huono artisti, että lähdet pikkujouluista ettet varmasti näe häntä? Olisit hyvin voinut jättää tuollaisen tiedon itsellesi, ja palstan ilmapiiri olisi pysynyt vain parempana.
No ystävänä olisit varmaan hänelle voinut asiasta mainita kun lipun itse ostit. Minäkin olen menossa Logomoon ja olen muuten nähnyt K:n kolme kertaa kesällä ja siitä huolimatta ja ehkä juuri siksi aion myös tod.näk jättää K :n keikan siellä väliin. Ei mulla mitään häntä vastaan ole, mutta kun on jo monesti nöhnyt ja ilta on pitkä ja mulla völillä seisominen vaikeaa niin siksi näin.
 
vierailija
No mul on vähän sama valitettavasti kyllä, jotenkin kun tuntuu että Bojaninkin suuntaan on sen verran feikkiä menoa ne julkiset puheet taannoin ym. En oikein tykkää sellaisesta. Mä oon menossa Logomon pikkujouluihin, mut mietin jopa et lähtisin ennen vikaa esiintyjää… et sillä tasolla on kiinnostus
K:sta ei tarvitse pitää. Ymmärräthän kuitenkin, että jos negatiiviset tunteet perustuu siihen, että kuvittelet tietäväsi, mitkä K:n tunteet/puheet B kohtaan on feikkiä, se on ihan omaa kuvitelmaasi. Et oikeasti tiedä heidän totuudesta mitään, joten nämä tunteet ei perustu mihinkään todelliseen, vaan omiin kuvitelmiisi. Shippiä ei pitäisi ottaa niin vakavasti, että tunteet siitä vaikuttaa tosielämään ja oikeisiin ihmisiin.
 
vierailija
Niitä lippuja ei mainostettu missään, mutta kun hän kuuli että minä olen menossa, niin hänkin kiinnostui. Kaikki eivät elä täällä palstoilla ja netissä. Selvää rehvastelua tuo sinun viestisi oli. Tiedät ihan hyvin että täällä on K:n fanejakin.. mikä pakko sinulla on täällä rehvastella, että lähdet tapahtumasta ennen kuin K:n osuus alkaa. Niin lapsellista tulla lällättelemään faneille noin. Vai mikä tuon alkuperäisen viestisi sisältö oli, joka oli pakko täällä sanoa? Että K on niiiiin epäkiinnostava ja huono artisti, että lähdet pikkujouluista ettet varmasti näe häntä? Olisit hyvin voinut jättää tuollaisen tiedon itsellesi, ja palstan ilmapiiri olisi pysynyt vain parempana.
Ensinnäkään en ole tuon alkuperäisen viestin kirjoittaja. Toisekseen, olet ilmeisesti ymmärtänyt väärin, mitä rehvastelu tarkoittaa, mutta antaa olla. Itse olen menossa Logomoon ensisijaisesti Käärijän takia, osittain myös Kuumaan takia, mutta minua ei haittaa pätkääkään, jos jotain toista ei kiinnosta Käärijä ja lähtee pois kesken. Ei vaikuta minuun mitenkään. Fanitan Käärijää, mutta en kokenut tuota alkuperäistä viestiä minkäänlaiseksi rehvasteluksi tai lällättelyksi, se oli ihan neutraali kommentti. Tässä aidosti olen hämmästellyt, miten sinä saat väännettyä tämän asian noin negatiiviseksi. Ehkäpä olet hyvin nuori henkilö?
 
vierailija
No ystävänä olisit varmaan hänelle voinut asiasta mainita kun lipun itse ostit. Minäkin olen menossa Logomoon ja olen muuten nähnyt K:n kolme kertaa kesällä ja siitä huolimatta ja ehkä juuri siksi aion myös tod.näk jättää K :n keikan siellä väliin. Ei mulla mitään häntä vastaan ole, mutta kun on jo monesti nöhnyt ja ilta on pitkä ja mulla völillä seisominen vaikeaa niin siksi näin.
En ole ystävä, olen työkaveri. Hän oli lomalla kun ostin lippuni, ja asia tuli puheeksi kahvihuoneessa myöhemmin. Seisomisongelmat ovat tietenkin oma juttunsa, ja esitit asiasi hyvin asiallisesti.
 
vierailija
Mitä luulette alkaakohan K nyt saada Lego-paketteja lahjaksi keikoilla? 🙈

Ja tästä tulikin mieleen, että haluaisin nähdä Jeren ja Bojanin Lego Masters Suomi -kisassa. Tai ylipäätään ihan missä tahansa kisassa parivaljakkona. Sitä kaaosta ja flirttiä!
 
vierailija
Ensinnäkään en ole tuon alkuperäisen viestin kirjoittaja. Toisekseen, olet ilmeisesti ymmärtänyt väärin, mitä rehvastelu tarkoittaa, mutta antaa olla. Itse olen menossa Logomoon ensisijaisesti Käärijän takia, osittain myös Kuumaan takia, mutta minua ei haittaa pätkääkään, jos jotain toista ei kiinnosta Käärijä ja lähtee pois kesken. Ei vaikuta minuun mitenkään. Fanitan Käärijää, mutta en kokenut tuota alkuperäistä viestiä minkäänlaiseksi rehvasteluksi tai lällättelyksi, se oli ihan neutraali kommentti. Tässä aidosti olen hämmästellyt, miten sinä saat väännettyä tämän asian noin negatiiviseksi. Ehkäpä olet hyvin nuori henkilö?
Alkuperäinen viesti oli: "No mul on vähän sama valitettavasti kyllä, jotenkin kun tuntuu että Bojaninkin suuntaan on sen verran feikkiä menoa ne julkiset puheet taannoin ym. En oikein tykkää sellaisesta. Mä oon menossa Logomon pikkujouluihin, mut mietin jopa et lähtisin ennen vikaa esiintyjää… et sillä tasolla on kiinnostus🙈 " Tästä huokuu juuri tuollainen liian syvälle shippiin uponneen K:hon pettyneen shippaajan mieli (minkä oletan olevan aika nuori...kuka odottaa, että K tekee niin kun hän haluaa?). Tämä on yritetty pukea kevyeksi, mutta taustalta paistaa tuo K:n vähättely ja "lällätys" -asenne apinaemojineen
 

Yhteistyössä