Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos, I can now translate the rest of the intro.
So after he introduces everyone, he says:
It is Monday, the 30th Oct, it is 11:O6pm. Our flight will take 90 minutes. We expect some turbulence due to an increase in the currents of love (*not sure how to translate this exactly, he makes a reference to air currents(?)) and new energy in the air. Both exits will be closed for the next 90 minutes. Make yourself comfortable, open your window and enjoy your flight.
Let's take off!"
Ihana! 🤩😍 Currents of love! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
No nyt on lentäjä poikia. Nace näyttää syötävältä.
Hammaslääkäri done, oli halennut taas vaihteeksi hammas oikein kunnolla. Nyt kipulääke houreissani kuolaan klippejä.
Ja vai ei täällä kiimailla? Minä kiimailen sillä, että Rukalla nostan vyötäröstä punaposkisen lettipään seinälle ja sen jalat kietoutuu mun ympärille. Työnnän kielen sen kurkkuun ja panen sitä niin että se ei huuda muuta kuin mun nimeä.
Ja ei mitään palomies vaatteita pojille tänään, sama kuin kattoisin työkavereita. Nyt otan tirsat. Katellaan illalla.
LG
 
vierailija
No nyt on lentäjä poikia. Nace näyttää syötävältä.
Hammaslääkäri done, oli halennut taas vaihteeksi hammas oikein kunnolla. Nyt kipulääke houreissani kuolaan klippejä.
Ja vai ei täällä kiimailla? Minä kiimailen sillä, että Rukalla nostan vyötäröstä punaposkisen lettipään seinälle ja sen jalat kietoutuu mun ympärille. Työnnän kielen sen kurkkuun ja panen sitä niin että se ei huuda muuta kuin mun nimeä.
Ja ei mitään palomies vaatteita pojille tänään, sama kuin kattoisin työkavereita. Nyt otan tirsat. Katellaan illalla.
LG
😂
 
vierailija
Onko kellään linkkiä tai tullut vastaan vanhaa kesä(festari?)videota, jossa Käärijää haastatellaan videon loppupuolella sisätilassa, ja heittää läppää juontajamiehen kanssa? Mulla olis yks kommentti siitä videosta, mutta haluisin nähdä sen ensin uudelleen:D joskus kesällä tuli video vastaan, mutten enää löydä.

Ei ole siis tämä https://www.youtube.com/watch?v=V2vr04ArUl0 tai päivä Käärijän kanssa https://www.youtube.com/watch?v=Pl8ecrIP2-A, joka sekin symppis. Siinä kerrotaan mm., että sai tuottaja Aleksin vanhemmilta lahjaksi lahjakortin laulutunneille! Oliko tää A:n isä se, joka kommentoi ihanasti Jukka-pusua Jukan ig! <3

Se oli siis musta video, jossa useampia haastatteluita kai suht pienestä kesätapahtumasta, tai sitten seurattiin Kn valmistautumista keikkaan. Hitsi vie, aiempaan puheenaiheeseen liittyen jäi mulla siitä mieleen pilke ja lämmin suhtautuminen, mutten löydä sitä enää!
 
vierailija
Hyvin kyllä hyödyntävät vahvuuksiaan markkinoinnissa 😁 Tähän liittyen yksi syy miksi olen niin iloinen K:n menestyksestä on se, että hän ei ole perinteisesti hyvännäköinen. Tai siis on, mutta tekee itsestään tahallaan vähemmän hyvännäköisen esim pottatukalla. Ja hänessä jotenkin ulkonäkö menettää merkityksensä ja vetovoima tulee sisältäpäin… äh en tiedä osaanko selittää. Mutta tämä on nykyajan ulkonäkökeskeisessä maailmassa niin virkistävää.
 
vierailija
No nyt on lentäjä poikia. Nace näyttää syötävältä.
Hammaslääkäri done, oli halennut taas vaihteeksi hammas oikein kunnolla. Nyt kipulääke houreissani kuolaan klippejä.
Ja vai ei täällä kiimailla? Minä kiimailen sillä, että Rukalla nostan vyötäröstä punaposkisen lettipään seinälle ja sen jalat kietoutuu mun ympärille. Työnnän kielen sen kurkkuun ja panen sitä niin että se ei huuda muuta kuin mun nimeä.
Ja ei mitään palomies vaatteita pojille tänään, sama kuin kattoisin työkavereita. Nyt otan tirsat. Katellaan illalla.
LG
🔥🔥❤
 
vierailija
Hyvin kyllä hyödyntävät vahvuuksiaan markkinoinnissa Tähän liittyen yksi syy miksi olen niin iloinen K:n menestyksestä on se, että hän ei ole perinteisesti hyvännäköinen. Tai siis on, mutta tekee itsestään tahallaan vähemmän hyvännäköisen esim pottatukalla. Ja hänessä jotenkin ulkonäkö menettää merkityksensä ja vetovoima tulee sisältäpäin… äh en tiedä osaanko selittää. Mutta tämä on nykyajan ulkonäkökeskeisessä maailmassa niin virkistävää.
No kyllähän K mun mielestä on myös tosi hyvännäköinen, kauniit kasvonpiirteet jne. Toki hänessä on myös muuta karismaattisuutta, jota osaa hyödyntää työssään.
 
vierailija
Hyvin kyllä hyödyntävät vahvuuksiaan markkinoinnissa 😁 Tähän liittyen yksi syy miksi olen niin iloinen K:n menestyksestä on se, että hän ei ole perinteisesti hyvännäköinen. Tai siis on, mutta tekee itsestään tahallaan vähemmän hyvännäköisen esim pottatukalla. Ja hänessä jotenkin ulkonäkö menettää merkityksensä ja vetovoima tulee sisältäpäin… äh en tiedä osaanko selittää. Mutta tämä on nykyajan ulkonäkökeskeisessä maailmassa niin virkistävää.
Jeren karisma ja vetovoima tulee mun mielestä hyvin esille siinä valheenpaljastusvideossa. Ei ole ulkonäöltään perinteisesti mun mieleen myöskään, mutta hänen persoonansa, aitoutensa ja karismansa voittaa kenet vaan puolelleen 🔥.
 
vierailija
No nyt on lentäjä poikia. Nace näyttää syötävältä.
Hammaslääkäri done, oli halennut taas vaihteeksi hammas oikein kunnolla. Nyt kipulääke houreissani kuolaan klippejä.
Ja vai ei täällä kiimailla? Minä kiimailen sillä, että Rukalla nostan vyötäröstä punaposkisen lettipään seinälle ja sen jalat kietoutuu mun ympärille. Työnnän kielen sen kurkkuun ja panen sitä niin että se ei huuda muuta kuin mun nimeä.
Ja ei mitään palomies vaatteita pojille tänään, sama kuin kattoisin työkavereita. Nyt otan tirsat. Katellaan illalla.
LG
🥵🔥Tommy jo kuopii maata siellä kellarissa 😄

Tän illan JO-keikasta: oliko tää se Wienin-keikka? Jos on tietoa muista esiintyjistä, ehkä niistä sais vinkkiä Joksujen asuihin, kun kerran Let 3 inspiroi eiliset asut.
 
vierailija
No nyt on lentäjä poikia. Nace näyttää syötävältä.
Hammaslääkäri done, oli halennut taas vaihteeksi hammas oikein kunnolla. Nyt kipulääke houreissani kuolaan klippejä.
Ja vai ei täällä kiimailla? Minä kiimailen sillä, että Rukalla nostan vyötäröstä punaposkisen lettipään seinälle ja sen jalat kietoutuu mun ympärille. Työnnän kielen sen kurkkuun ja panen sitä niin että se ei huuda muuta kuin mun nimeä.
Ja ei mitään palomies vaatteita pojille tänään, sama kuin kattoisin työkavereita. Nyt otan tirsat. Katellaan illalla.
LG
Mitäs asuja kiimailija voisi ehdottaa? 😜
 

Yhteistyössä