Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse alan jo tottua tähän mutta onhan vauva nopeatempoisempi kuin tämä. Ja jos pääset palstalle vaikka vasta illalla niin vauvalla pystyi jo peukutuksista päättelemään hieman kannattaako viestiin edes tuhlata aikaa. Tällä palstalla taas on parempi moderointi tai oikeastaan vauvalla sitä ei edes ole.
Mä olen jo aika lailla tottunut tähän, mutta kaipaan kipeästi peukkuja. Monesti ei viitsisi spämmätä keskustelua yhdellä hymiöllä tai turhalla kommentilla vaan peukuttaa vaan hyvää kommenttia ja siirtyä eteenpäin. Ja nopeatempoisuus nyt taitaa tulla vain keskustelijoiden määrästä. Täällä ei selvästi pyöri yhtä paljon porukkaa kuin vauvalla.
 
vierailija
Mä en kaipaa noita jatkuvasti toistuvia sanontoja ja lauseita mutta kevättä ja Anna-Liisoja kaipaan myös. Ehkä kun kevät oli niin erikoista ja Käärijä tuli esiin ryminällä ja sai seurata niitä prepartyjä.. se oli ihmisen parasta aikaa.
Ehkäpä syy on osaksi siinä. Vauvan ketjun alasajon takia sitä alkoi taas muistelemaan hetkeä, josta kaikki tämä alkoi. Ikävä viime kevättä.
 
vierailija
Lainaukset toimivat täällä toisin kuin päivitetyllä vauvalla.

Minäkin käyn vielä vauvalla kyllä selaamassa. Joku summonoi sinne Aidon sanomalla että on jo ikävä aidon mayhemejä sen ponin sijaan ja nyt sitä on näköjään saatu. Kokiko poni nyt tappion vai oliko viestit poisteltu palstan sulkeuduttua. Äsken siellä ei enää niitä ponijuttuja montaakaan ollut.
 
vierailija
Itselläni on käynyt niin, että viihdyn nyt täällä paremmin ton trollauksen takia, käyn vauvallakin kyllä, mutta jotenkin se ei oo entisellään
Sama, viihdyn myös täällä paremmin. Koen, että täällä on vielä enemmän lämpöä kuin siellä. Makunsa kullakin kuten ollaan opittu tällä matkalla, onneksi eri alustoja on. Sen minkä peukuissa menettää, niin ei haittaa, koska täällä on niin paljon muuta hyvää, sekä pidempiä pohdintoja että hulvatonta heittelyä. Ja en tiiä millasia kiimailuita vauvalla on ollut, mutta kyllähän täälläkin on kiima-asioihin päästy, mm mitä tekisit heidän kanssaan tai kolmistaan.
 
vierailija
Oddlygood mainokset on kuin naudan päiväunista tehtyjä. Paitsi se Bojanin itkubiisimainos, ei saa itkettää Bojania 😭 Kn housut oli revenneet siinä mainoksessa, näin yksityiskohtana
 
vierailija
vierailija
Minusta tuntuu että B ainakin lukee ficcejä. Hän vaikuttaa jotenkin tyypiltä joka tuntee fanifiktiomaailman ja saattaisi itsekin olla ficcien kirjoittaja. No hei, 50 shades of Bojan ja Twilight. Eikö kukaan pohtinut sitä että B lukee lomallaan muskettisotureita ja ao3:ssa on jo monta kuukautta ollut Bojan & 3 musketeers -ficci joka perustuu barbie-elokuvaan.
 
vierailija
Pätkä kapteenia. Nyt ymmärrän päiväisen stoorin, jossa Nikolla oli lakki ja kuvaan lisätty lentokone, we are flying 💙
 

Yhteistyössä