vierailija
Mutta poistuvatko ilmiannetut viestit?Viestit tulee sentään läpi, kunhan seulan käyvät.
Mutta poistuvatko ilmiannetut viestit?Viestit tulee sentään läpi, kunhan seulan käyvät.
En oo sanonut ketjun nimeä, missä asiaa mietitään. Eikä uuden ketjun nimeä tänne luonnollisesti.Ehkä noi ketjuja ei tänne kannattaisi jakaa, kun poneja käy täälläkin
Joo tänne kotiutunut myös, vaikka ennen melkeinpä pelkästään av:lla ja plussalla kävin lähinnä yöketjuissa jatkoilla. Mihinkään Jodeliin tai Tumppuun en aio siirtyä.Itselläni on käynyt niin, että viihdyn nyt täällä paremmin ton trollauksen takia, käyn vauvallakin kyllä, mutta jotenkin se ei oo entisellään
Ei kaikki tietääkseni. Joitain törkeyksiä olen ilmiantanut täältä, ja ne ovat kyllä poistuneet. Mutta samalla tavalla ilmiantoja ei voi täällä käyttää väärin kuten Vauvalla.Mutta poistuvatko ilmiannetut viestit?
E ole niitä turhanpäiväisiä poisteluja. Ja jos viesti jää moderointiin niin se tulee kyllä sitten aikoinaan läpi. Tästä ei kyllä ole hyötyä jos lukee ketjua ajantasaisesti ja jonkun viesti tulee sinne jonnekin minuuttejen taakse. Lukematta se jää.Millä tavalla moderisointi olis parempi? Sitä en oo huomannut
Mä olen eri mieltä. Niissä voi vaan painaa menemään.Jodelissa ja tumpussa ei kummassakaan saa keskustelua oikeasti kunnolla aikaiseksi.
Mä olen jo aika lailla tottunut tähän, mutta kaipaan kipeästi peukkuja. Monesti ei viitsisi spämmätä keskustelua yhdellä hymiöllä tai turhalla kommentilla vaan peukuttaa vaan hyvää kommenttia ja siirtyä eteenpäin. Ja nopeatempoisuus nyt taitaa tulla vain keskustelijoiden määrästä. Täällä ei selvästi pyöri yhtä paljon porukkaa kuin vauvalla.Itse alan jo tottua tähän mutta onhan vauva nopeatempoisempi kuin tämä. Ja jos pääset palstalle vaikka vasta illalla niin vauvalla pystyi jo peukutuksista päättelemään hieman kannattaako viestiin edes tuhlata aikaa. Tällä palstalla taas on parempi moderointi tai oikeastaan vauvalla sitä ei edes ole.
Ei jos ei ole sääntöjenvastainen ja hyvä niin. Tosin ilmiannoissa ei ole syy vaihtoehtona esim. trollausta. Kannattaa silti ilmiantaa jos on aihetta.Mutta poistuvatko ilmiannetut viestit?
Ehkäpä syy on osaksi siinä. Vauvan ketjun alasajon takia sitä alkoi taas muistelemaan hetkeä, josta kaikki tämä alkoi. Ikävä viime kevättä.Mä en kaipaa noita jatkuvasti toistuvia sanontoja ja lauseita mutta kevättä ja Anna-Liisoja kaipaan myös. Ehkä kun kevät oli niin erikoista ja Käärijä tuli esiin ryminällä ja sai seurata niitä prepartyjä.. se oli ihmisen parasta aikaa.
Sama, viihdyn myös täällä paremmin. Koen, että täällä on vielä enemmän lämpöä kuin siellä. Makunsa kullakin kuten ollaan opittu tällä matkalla, onneksi eri alustoja on. Sen minkä peukuissa menettää, niin ei haittaa, koska täällä on niin paljon muuta hyvää, sekä pidempiä pohdintoja että hulvatonta heittelyä. Ja en tiiä millasia kiimailuita vauvalla on ollut, mutta kyllähän täälläkin on kiima-asioihin päästy, mm mitä tekisit heidän kanssaan tai kolmistaan.Itselläni on käynyt niin, että viihdyn nyt täällä paremmin ton trollauksen takia, käyn vauvallakin kyllä, mutta jotenkin se ei oo entisellään
Sattuuko tästä sateenvarjon renkutuksesta löytymään videota? ;D
Jotenkin tulee mieleen YMCAJokerit lentäjäasuissa tän illan keikalla.
Huhhuhhuh, tässä alkaa olla jo tälle naudalle ihan liikaa yhdelle päivälle, Kärtsän Oddlygoodsit ja kapteeni Bojan.Jokerit lentäjäasuissa tän illan keikalla.
Samainen jokeroutupdates kertoo laittavansa matskua vasta aamulla, on kipeä.Huhhuhhuh, tässä alkaa olla jo tälle naudalle ihan liikaa yhdelle päivälle, Kärtsän Oddlygoodsit ja kapteeni Bojan.
Joo sama, mulla lähti mielikuvitus ylikierroksille jo Kärtäsn kuvien takia, mutta nyt haluan kapteeni Bojanin käsittelyyn ja ei hele. Ei tule nukkumisesta nyt yhtään mitään.Huhhuhhuh, tässä alkaa olla jo tälle naudalle ihan liikaa yhdelle päivälle, Kärtsän Oddlygoodsit ja kapteeni Bojan.