vierailija
Itsevarmempana kuin koskaan. Siinä on mies, jota on juuri kehuttu ja katsottu palvoen.Huh, Bojan of Slovenia
Itsevarmempana kuin koskaan. Siinä on mies, jota on juuri kehuttu ja katsottu palvoen.Huh, Bojan of Slovenia
Tietenkin voi. Siis jos tulkitsit mun viestin, että h*m*maisuus tarkoittaisi ei-kuuma.Eikö homot voi näyttää kuumalta?
Kyllä! Voin niin kuvitella noiden vaatekappaleiden seksikkään riisunnan seksikkään tanssin tahdissa. Sanoinko jo seksikkään?B on kyllä aivan tosi hot tuossa. Yleensä B on musta vähän liian siloiteltu, mutta tuo asu.
Näyttää oikeestaan musta siltä, että ois jostain high-class naisille suunnatusta viihde/tanssi/strippishowsta. Hyvällä sanon. Ei semmonen köykäinen versio, vaan laatushow ja huoliteltu.
Jos vielä jotain läheisyyttä tulis tuossa asus muiden kans..
Tähän nyt vielä tarkennus että mun puolesta voi olla kenelle tahansa suunnattu show ja rakastan myös siloitellumpaa Boitsua.Kyllä! Voin niin kuvitella noiden vaatekappaleiden seksikkään riisunnan seksikkään tanssin tahdissa. Sanoinko jo seksikkään?
En tiedä muuta, mut mul on kuuma. Ei tule työnteosta mitään. Toivottavasti yksikään köh ”asiakas” ei karkaa sillä aikaa, kun mä kuolaan näitä kuvia ja videoita.Tietenkin voi. Siis jos tulkitsit mun viestin, että h*m*maisuus tarkoittaisi ei-kuuma.
Why not both?Itse en kaipaa mitään strippausta, vaan kunnon käskytystä. Polvilleen mennään, kun kapteeni käskee..
Yes because yesItse en kaipaa mitään strippausta, vaan kunnon käskytystä. Polvilleen mennään, kun kapteeni käskee..
Tänä yönä voit unohtaa sanan siloteltu ja annat vaan kaiken nesteen valua.Tähän nyt vielä tarkennus että mun puolesta voi olla kenelle tahansa suunnattu show ja rakastan myös siloitellumpaa Boitsua.
Mun piti just mennä nukkumaan, mut menin sit avaamaan palstan ja somen... Nyt ei enää toivoakaan.En tiedä muuta, mut mul on kuuma. Ei tule työnteosta mitään. Toivottavasti yksikään köh ”asiakas” ei karkaa sillä aikaa, kun mä kuolaan näitä kuvia ja videoita.
Kummassa päässä...Cukalla on jo yksi video tästä stooreissa, joten eiköhän mene perille Suomen päässäkin.
Eikö sitä aina katsota palvoen?Itsevarmempana kuin koskaan. Siinä on mies, jota on juuri kehuttu ja katsottu palvoen.
Viesti 21217 on varmaan Kärtsyn.Veikkauksia Kn sisäisestä reaktiosta?
B kyllä kuumenee vaan!
Mä vaan haluaisin tietää, että kuka on suunnitellut sen. Hänellekin pitäisi antaa kunnia naudan arvo.Kiinnostais tietää oddlygoods-kampanjan ideointipalaverista tai keskusteluista. Mitä sanavalintoja on käytetty, koska kyllähän se spermavirtahepo huoneessa on ollut pakko mainita jollain tavalla!