vierailija
Onko tämä nyt Bojan The Kostaja vai rakastunut Bojan vai vaan laskelmoitu uusi Bojan. Eihän tuo koko bändikään enää näytä entisestään.
Kerro lisää…Mä keksin jo käyttöä kapteeni Bojanin solmiolle. Ehkä eräs kiukutteleva pottatukkainen matkustaja täytyy sillä sitoa paikoilleen ja...
Aivan sama mikä tuon aiheuttaa, lisää tätä. Mä lähden mielelläni kapteeni Bojanin kyykytettäväksi. Any day.Onko tämä nyt Bojan The Kostaja vai rakastunut Bojan vai vaan laskelmoitu uusi Bojan. Eihän tuo koko bändikään enää näytä entisestään.
*entiseltäänOnko tämä nyt Bojan The Kostaja vai rakastunut Bojan vai vaan laskelmoitu uusi Bojan. Eihän tuo koko bändikään enää näytä entisestään.
Lumpustelushakki, kierros yksi, osallistujat valmiina!Joltain kisalta tämä vaikuttaa. Tai ehkä ovat vaan huomanneet vaikutuksensa ja nyt sitten nauttivat siitä.
Sovitaan, että on kisa jos K laittaa paremmaksi eli jatkaa aloitettua ja B vastaa siihen.
No mutta Jure.Jurellakin on asu hallussa, vielä kone alle:
Sepä se. Toivotaan etteivät nyt ala hannaamaan.Lumpustelushakki, kierros yksi, osallistujat valmiina!
Voisko Boitsu ottaa lentäjän asun ens kerralla mukaan Suomen keikoille, itseni puolesta kysyn.
Siinä meni sit ne loputkin yöunet.Nyt riitti mulle, huomiseen
Oh yesAivan sama mikä tuon aiheuttaa, lisää tätä. Mä lähden mielelläni kapteeni Bojanin kyykytettäväksi. Any day.
En mä osaa oikein tätä smoothin JO shippikiimailun lajia. Ajastani jäljessä, ei lähde. Ehkä löydän pari samanhenkistä johonkin hämyiseen ja rujoon Kärtsänkuolaus portaaliin .....ALVoi Annaliisa rakas, ei sua ole ennenkään mikään estänyt kiimailemasta just siellä missä sä haluat.