Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en kanssa ymmärrä miksi pitää ilkeillä, ja miksi täällä tai missään ei saa ottaa keskusteluun tosielämän realiteetteja tai tapahtumia, muitakin siis kuin vain niitä jotka jollain ilveellä saadaan tukemaan tätä shippiä. Siis ymmärrän että kyse on mielikuvitusleikistä, mutta kummasti ne tosielämän tapahtumat mukaan uivat kunhan niille saadaan sopiva tarkoitus.
Ei B:llä ole vielä mitään kumppania havaittu, siksi?
 
vierailija
Mä en osaa sanoa olisiko, mutta kieltämättä mieleen tuli, että olisiko se kaivanut tuon vanhana kuvana esille ja heittänyt siihen päälle tuollaisen kommentin?
Meinaan ajallisesti sopisi k u l l ä.
Ja en ihan uskoisi, että se on ollut tänään r.andomien kanssa uimassa ts vielä pelaamassa jotain u p p o palloa.
Minäkin voisin nähdä että saattaisi tehdä noin. Tai sitten on sopivasti ollut pelaamassa tänään. Usein myös kappaleiden sanat on olleet aika mielenkiintoisia storyissaan, siksi tulee ainakin vaikutelma että hänellä on tuollainen vähän velmu huumori. Kaikki jutut ei kyllä aina oikein aukea, että onko niissä jotain taustalla, niinkuin se eilinen vaikka.
 
vierailija
Eniten noissa "tosielämän stooreissa" häiritsee se ettei niissä ole sen enempää totta kuin missään muussakaan jutussa täällä. Usein jopa vähemmän mitään mikä olisi niiden väitteiden tukena. Ihan pelkkää mielikuvitusta ja esitetään kuin olisi joku fakta
 
vierailija
En ymmärrä miksi ihmisen ulkoinen hehku ja onni täytyy aina liittää parisuhteeseen? Minä ainakin olen alkanut viime kuukausina hehkua ihan uudella tavalla (ja tätä ovat ulkopuolisetkin kommentoineet) pitkästä parisuhteesta huolimatta, ja tämä ei liity kumppaniin mitenkään vaan siihen että olen oman pääni sisällä löytänyt itsestäni ihan uusia puolia ja itsevarmuutta.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Minäkin voisin nähdä että saattaisi tehdä noin. Tai sitten on sopivasti ollut pelaamassa tänään. Usein myös kappaleiden sanat on olleet aika mielenkiintoisia storyissaan, siksi tulee ainakin vaikutelma että hänellä on tuollainen vähän velmu huumori. Kaikki jutut ei kyllä aina oikein aukea, että onko niissä jotain taustalla, niinkuin se eilinen vaikka.
Samaa mieltä B:n postauksista ja niiden merkityksistä
 
vierailija
Ja mistä ihmeen keksitystä hehkusta tässä nyt muutenkin keuhkotaan? Ainoa ajanjakso, jolloin B ei ole ollut tuollainen iloinen ja eloisa oli heinäkuussa, mutta muuten se on ollut tismalleen tuollainen niin pitkään kun oon ite miestä seurannut. 🤷‍♂️
 
vierailija
Ja mistä ihmeen keksitystä hehkusta tässä nyt muutenkin keuhkotaan? Ainoa ajanjakso, jolloin B ei ole ollut tuollainen iloinen ja eloisa oli heinäkuussa, mutta muuten se on ollut tismalleen tuollainen niin pitkään kun oon ite miestä seurannut.
Niinpä. Timmimmässä kunnossa on (ja siis oli oikein fine ennenkin) eli urheilua on varmaan ehtinyt harrastaa nyt entistä aktiivisemmin. Sekin voi tuoda sitä lisähehkua.
 
  • Tykkää
Reactions: Pöllö56

Yhteistyössä