Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin totta tämä kommentti Kärtsän oddlygood kuvassa: "love how nobody is shocked by these things anymore, like yep just another normal day in Käärijä world!! 😂😂🔥💚". Jos kesän pyllistyskuva Häärijän kanssa olisi julkaistu nyt niin kauhean moni ei varmaan olisi räpäyttänyt silmäänsäkään 😂.
 
vierailija
Kiitos taas ystävällisestä vastauksesta. Nostaa omaa mielialaa kummasti.
Mä en kanssa ymmärrä miksi pitää ilkeillä, ja miksi täällä tai missään ei saa ottaa keskusteluun tosielämän realiteetteja tai tapahtumia, muitakin siis kuin vain niitä jotka jollain ilveellä saadaan tukemaan tätä shippiä. Siis ymmärrän että kyse on mielikuvitusleikistä, mutta kummasti ne tosielämän tapahtumat mukaan uivat kunhan niille saadaan sopiva tarkoitus.
 
vierailija
Mä en kanssa ymmärrä miksi pitää ilkeillä, ja miksi täällä tai missään ei saa ottaa keskusteluun tosielämän realiteetteja tai tapahtumia, muitakin siis kuin vain niitä jotka jollain ilveellä saadaan tukemaan tätä shippiä. Siis ymmärrän että kyse on mielikuvitusleikistä, mutta kummasti ne tosielämän tapahtumat mukaan uivat kunhan niille saadaan sopiva tarkoitus.

Lue kuvaukset. Tänne ei kuulu yksityishenkilöt. Kunnioita edes artisteja jos ei meitä osaa kunnioittaa
 
vierailija
Mä en kanssa ymmärrä miksi pitää ilkeillä, ja miksi täällä tai missään ei saa ottaa keskusteluun tosielämän realiteetteja tai tapahtumia, muitakin siis kuin vain niitä jotka jollain ilveellä saadaan tukemaan tätä shippiä. Siis ymmärrän että kyse on mielikuvitusleikistä, mutta kummasti ne tosielämän tapahtumat mukaan uivat kunhan niille saadaan sopiva tarkoitus.
niin. Voitais keskustella vaikka barbista ja kenistä sitten. Tämä on se haaste tosielåmän ihmisten shippaamisessa, tosielämä vain nyt sitten vaikuttaa moneenkin asiaan, onhan se täälläkin nöhty. Turha jeesustella että vain mielikuvituksessamme shipataan yesyes.
 
vierailija
Kyllä veikkaan että ihan tarkoituksella laittoi noin. Omaan silmään tuo on juuri sitä B:n huumoria.
Mä en osaa sanoa olisiko, mutta kieltämättä mieleen tuli, että olisiko se kaivanut tuon vanhana kuvana esille ja heittänyt siihen päälle tuollaisen kommentin? 🧐
Meinaan a j a l l i s e s t i sopisi kullä.
Ja en ihan uskoisi, että se on ollut tänään randomien kanssa uimassa ts vielä pelaamassa jotain uppopalloa.
 
vierailija
Ja ajallisesti muutenkin uskoisin, että B. on ehtinyt nähdä K:n kuvat. Sen verran tuossa on ollut väliä. Sitä en vaan tiedä, onko ehtinyt ajatella mitä oman postauksen lauseen sisältö voi aiheuttaa.
Luulisin että sattuvat ("sattuvat"?) aika usein olemaan online samoihin aikoihin. Ehkä vaihtavat jotain viestejä yksityisesti, who knows. Ja sen takia sitten voi tulla niitä stooreja Instaankin samaan aikaan, kun kerran molemmat kännykällä pyörivät. Tosin ihan kaikkien päivitysten samankaltaisuuteen tämä ei taida päteä. :'D
 
vierailija
Menisitkö jos sulla ois lippu?
Menisin, mutta edellyttäen, että mulla olisi myös matkat ja majoitus järkättynä (en siis asu pääkaupunkiseudulla). Enkä kyllä kehtaisi alkaa anella näin lyhyellä varoitusajalla palkattomia vapaita, kun meillä on töissä marraskuun ajan enemmän ja vähemmän alimiehitystä. Jos nyt tulisi jokin viime hetken lippu vastaan siis.

Kiireinen päivä ollut itsellä tänään (siksi vastaus oheiseen kyssäriin näin jälkijunassa) ja tietenkin mayhemit käynnissä 😂 Oddlygood-matskut aiheutti mun kohdalla perinteisen "mitä vi ttua nyt taas Jere?" - reaktion ja epäilykset K:n ja B:n välisestä lumppushakki-turnauksesta (kiitos sinulle, joka keksit tämän termin, mielestäni listakamaa 😁). Huomenna mun pitäisi käydä ruokakaupassa ja kai se olisi sitten alistuttava mainonnan uhriksi ja ostettava muutama Oddlygood-tuote 🙈😅

- Jossu
 
vierailija
Kyllä veikkaan että ihan tarkoituksella laittoi noin. Omaan silmään tuo on juuri sitä B:n huumoria.
Mä en osaa sanoa olisiko, mutta kieltämättä mieleen tuli, että olisiko se kaivanut tuon vanhana kuvana esille ja heittänyt siihen päälle tuollaisen kommentin? 🧐
Meinaan ajallisesti sopisi k u l l ä.
Ja en ihan uskoisi, että se on ollut tänään r.andomien kanssa uimassa ts vielä pelaamassa jotain u p p o palloa.
 

Yhteistyössä