vierailija
Mulle tuli just ihana ajatus Kärpystä ja Boitsusta laskemassa jotain Levin rinteitä auringonlaskun aikaan... Ehkä sitten Joksujen lapin reissulla ;D
Eikö tuolla taustalla näy myös ainakin Jure ja JanEiks tää ole Bojan?
MRS=3
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Kiitos, unohdin sen uutisketjun Hienoa, että sinne päivitetään nämä infot.Klo 00 Suomen aikaa. Uutisketjusta löytyy aikataulut ym.
Kiitos taas ystävällisestä vastauksesta. Nostaa omaa mielialaa kummasti.Tai mieluummin jonnekin ihan muualle. Ei shippausketjuun millään sivustolla.
Kyllä veikkaan että ihan tarkoituksella laittoi noin. Omaan silmään tuo on juuri sitä B:n huumoria.Ajallisesti sopisi, että B kommentoisi Kn juttuihin, mutta voisiko olla, vai voisiko (taas kerran) olla niin kummallista sattumaa?
Käsittääkseni Sloveniassa on paremmatkin paikat siihenMulle tuli just ihana ajatus Kärpystä ja Boitsusta laskemassa jotain Levin rinteitä auringonlaskun aikaan... Ehkä sitten Joksujen lapin reissulla ;D
Eli vaan sinä saat latistaa meidän muiden mielialoja? Selvä. Shippiin ei edelleen kuulu yksityishenkilöt, puolelta tai toiselta, ja kumpikaan ei ole mahdollisia kumppaneita tuonut julkisuuteen tähän mennessä.Kiitos taas ystävällisestä vastauksesta. Nostaa omaa mielialaa kummasti.
Mä en kanssa ymmärrä miksi pitää ilkeillä, ja miksi täällä tai missään ei saa ottaa keskusteluun tosielämän realiteetteja tai tapahtumia, muitakin siis kuin vain niitä jotka jollain ilveellä saadaan tukemaan tätä shippiä. Siis ymmärrän että kyse on mielikuvitusleikistä, mutta kummasti ne tosielämän tapahtumat mukaan uivat kunhan niille saadaan sopiva tarkoitus.Kiitos taas ystävällisestä vastauksesta. Nostaa omaa mielialaa kummasti.
Mä en kanssa ymmärrä miksi pitää ilkeillä, ja miksi täällä tai missään ei saa ottaa keskusteluun tosielämän realiteetteja tai tapahtumia, muitakin siis kuin vain niitä jotka jollain ilveellä saadaan tukemaan tätä shippiä. Siis ymmärrän että kyse on mielikuvitusleikistä, mutta kummasti ne tosielämän tapahtumat mukaan uivat kunhan niille saadaan sopiva tarkoitus.
niin. Voitais keskustella vaikka barbista ja kenistä sitten. Tämä on se haaste tosielåmän ihmisten shippaamisessa, tosielämä vain nyt sitten vaikuttaa moneenkin asiaan, onhan se täälläkin nöhty. Turha jeesustella että vain mielikuvituksessamme shipataan yesyes.Mä en kanssa ymmärrä miksi pitää ilkeillä, ja miksi täällä tai missään ei saa ottaa keskusteluun tosielämän realiteetteja tai tapahtumia, muitakin siis kuin vain niitä jotka jollain ilveellä saadaan tukemaan tätä shippiä. Siis ymmärrän että kyse on mielikuvitusleikistä, mutta kummasti ne tosielämän tapahtumat mukaan uivat kunhan niille saadaan sopiva tarkoitus.
Voi jumankauta mitä jeesusteluaLue kuvaukset. Tänne ei kuulu yksityishenkilöt. Kunnioita edes artisteja jos ei meitä osaa kunnioittaa
Mä en osaa sanoa olisiko, mutta kieltämättä mieleen tuli, että olisiko se kaivanut tuon vanhana kuvana esille ja heittänyt siihen päälle tuollaisen kommentin?Kyllä veikkaan että ihan tarkoituksella laittoi noin. Omaan silmään tuo on juuri sitä B:n huumoria.
Ja ajallisesti muutenkin uskoisin, että B. on ehtinyt nähdä K:n kuvat. Sen verran tuossa on ollut väliä. Sitä en vaan tiedä, onko ehtinyt ajatella mitä oman postauksen lauseen sisältö voi aiheuttaa.Kyllä veikkaan että ihan tarkoituksella laittoi noin. Omaan silmään tuo on juuri sitä B:n huumoria.
Voi Bojan raukka! Et tarkista 5 minuuttiin, mitä sun miehes postailee, ja laitat omaksi kuvatekstiksesi, en edes meinannut tukehtua! juuri, kun hän on postannut about lastit suussaan...!
Oh the irony
Luulisin että sattuvat ("sattuvat"?) aika usein olemaan online samoihin aikoihin. Ehkä vaihtavat jotain viestejä yksityisesti, who knows. Ja sen takia sitten voi tulla niitä stooreja Instaankin samaan aikaan, kun kerran molemmat kännykällä pyörivät. Tosin ihan kaikkien päivitysten samankaltaisuuteen tämä ei taida päteä. :'DJa ajallisesti muutenkin uskoisin, että B. on ehtinyt nähdä K:n kuvat. Sen verran tuossa on ollut väliä. Sitä en vaan tiedä, onko ehtinyt ajatella mitä oman postauksen lauseen sisältö voi aiheuttaa.
Menisin, mutta edellyttäen, että mulla olisi myös matkat ja majoitus järkättynä (en siis asu pääkaupunkiseudulla). Enkä kyllä kehtaisi alkaa anella näin lyhyellä varoitusajalla palkattomia vapaita, kun meillä on töissä marraskuun ajan enemmän ja vähemmän alimiehitystä. Jos nyt tulisi jokin viime hetken lippu vastaan siis.Menisitkö jos sulla ois lippu?
Keskusteltiinhan täällä Bojanin varattu-päivityksestäkin spekulaatioineen sivutolkulla?Lue kuvaukset. Tänne ei kuulu yksityishenkilöt. Kunnioita edes artisteja jos ei meitä osaa kunnioittaa
Mä en osaa sanoa olisiko, mutta kieltämättä mieleen tuli, että olisiko se kaivanut tuon vanhana kuvana esille ja heittänyt siihen päälle tuollaisen kommentin?Kyllä veikkaan että ihan tarkoituksella laittoi noin. Omaan silmään tuo on juuri sitä B:n huumoria.