Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuulemma harrasti judoa 10 vuotta ja jossain uudessa haastattelussa muistaakseni Kris sanoi että B harrastaa vapaaottelua (mixed martial arts).
Hei korjauksena listaajalle, että ensimmäinen rivi noita harrastuksia tuli mun näppiksestä, ja sekoitin siis nyrkkeilyn ja vapaaottelun! Nyrkkeilystä en tiedä, onko B sitä harrastanut, hain päässäni tuota vapaaottelua.
 
vierailija
En muista mihin keskusteluun täällä olen maininnut, että aloitin rakentamaan omaa keskustelusaittia Vauvan trollien ja jatkuvien poistojen vuoksi. Joka tapauksessa, projekti on kohtalaisen pitkällä. Onhan siinä muutama juttu vielä kesken ja saanko siitä sellaista että se miellyttäisi suurinta osaa, en tiedä. Jos se on kämänen käyttää, niin eihän siellä kukaan viihdy. Ja, ja, ja. Aika näyttää. Liikkuvia osia on kiitettävästi, mutta tulipahan aloitettua projekti. 😅 Kirjautumisasiaa olen miettinyt, itse en haluaisi sitä, mutta muuten häiriköitä ei saada pidettyä pois. Noh, tämmönen väliaikatieto, jos jotakuta kiinnostaa.
Hieno homma! Pudö meidät ajan tasalla 👍
 
vierailija
Olisi se minusta vähän outoa kaivaa yli vuoden vanha kuva siksi, että pääsee kuvan kanssa kertomaan tuon tekstin just tänään juuri sopivasti ajoitettuna Kärden mainoskamppanjaan.
 
vierailija
Olisi se minusta vähän outoa kaivaa yli vuoden vanha kuva siksi, että pääsee kuvan kanssa kertomaan tuon tekstin just tänään juuri sopivasti ajoitettuna Kärden mainoskamppanjaan.
Mun veikkaus on että se freestylesi tuon kuvan puhelimensa muistista "vastaukseksi" tuohon Kärden postaukseen. en usko, että oli ennalta suunniteltua. Ei B mikään tyhmä ole. Tuollaisista loskat suuhun jutuistahan voi tulla mieleen tukehtua 😅 (Apua en ois ikinä uskonut käyttäväni tuota erään kokin julki lanseeraamaa termiä omassa huumorissani)
 

Yhteistyössä