Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun veikkaus on että se freestylesi tuon kuvan puhelimensa muistista "vastaukseksi" tuohon Kärden postaukseen. en usko, että oli ennalta suunniteltua. Ei B mikään tyhmä ole. Tuollaisista loskat suuhun jutuistahan voi tulla mieleen tukehtua (Apua en ois ikinä uskonut käyttäväni tuota erään kokin julki lanseeraamaa termiä omassa huumorissani)
Tää. Kuumeisesti hiki päässä etsi galleriasta jotain, ihan mitä vaan, mikä ei olisi liian läpinäkyvä mutta kuitenkin sopisi teemaan 😅. Ja ehkä myös kaipasi pientä viilentävää polskintaa ja/tai pesua oddlygoodsien jäljiltä 🫣
 
vierailija
Kuulemma harrasti judoa 10 vuotta ja jossain uudessa haastattelussa muistaakseni Kris sanoi että B harrastaa vapaaottelua (mixed martial arts).
No sitten mulla on se tsäänssi laittaa se Huhtikuussa seinille, jos meillä samat harrastukset.
Iltaa tännekin on kotiuduttu. Tuli koneessa h el vetin kova hammassärky ja lääkäriin pääsee vasta aamulla. Mikähän auttais? Toinen palsta näkyy vieläkin pilalla ja Kärppä lastit naamalla. Onko mitään muuta uutta tapahtunut?
LG
 
vierailija
Mun veikkaus on että se freestylesi tuon kuvan puhelimensa muistista "vastaukseksi" tuohon Kärden postaukseen. en usko, että oli ennalta suunniteltua. Ei B mikään tyhmä ole. Tuollaisista loskat suuhun jutuistahan voi tulla mieleen tukehtua (Apua en ois ikinä uskonut käyttäväni tuota erään kokin julki lanseeraamaa termiä omassa huumorissani)
Olen altis ajattelemaan samaa ja tuki sitä käsitystä minkä olen saanut Bojanin huumorista
 
vierailija
No sitten mulla on se tsäänssi laittaa se Huhtikuussa seinille, jos meillä samat harrastukset.
Iltaa tännekin on kotiuduttu. Tuli koneessa h el vetin kova hammassärky ja lääkäriin pääsee vasta aamulla. Mikähän auttais? Toinen palsta näkyy vieläkin pilalla ja Kärppä lastit naamalla. Onko mitään muuta uutta tapahtunut?
LG
Kärpän story ja postaus on tapahtunut!!! Instaan mars!
 
vierailija
No sitten mulla on se tsäänssi laittaa se Huhtikuussa seinille, jos meillä samat harrastukset.
Iltaa tännekin on kotiuduttu. Tuli koneessa h el vetin kova hammassärky ja lääkäriin pääsee vasta aamulla. Mikähän auttais? Toinen palsta näkyy vieläkin pilalla ja Kärppä lastit naamalla. Onko mitään muuta uutta tapahtunut?
LG
Neilikka voi auttaa, siis se mauste. Jopa jotkut modernit hammaslääkärin tökötit sisältävät neilikan eugenolia.
 
vierailija
No ehkä ne ei ole tajunnut että kyseessä on vastaus erään vantaalaisen räppärin instajulkaisuun vaan viattomasti muistelevat uppopallotreenejä…. Ei kun en mä oikeasti tiedä…
Kaverit viattomasti jakaa omassa Instassaan stoorit ja pohtii itsekseen, että aika kauan se Bojan meidän uintireissua on hautonut, kun vasta nyt julkaisee siitä jotain. xD
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Siis periaatteessa voi... Mutta itse voit päättää kannattaako sinne pimeään ja kosteaan reikään mennä Tommyn ja talikon seuraksi. Omalla vastuulla. Riippuu varmaan vähän siitä mitä elämältäsi haluat, ja kuinka pitkän sellaisen.
Ja onhan siellä myös Little Bigin keikan tanssahteluissa nähty paketti... Jos nyt joku olisi hyvin pitkää vailla.
 
vierailija
No sitten mulla on se tsäänssi laittaa se Huhtikuussa seinille, jos meillä samat harrastukset.
Iltaa tännekin on kotiuduttu. Tuli koneessa h el vetin kova hammassärky ja lääkäriin pääsee vasta aamulla. Mikähän auttais? Toinen palsta näkyy vieläkin pilalla ja Kärppä lastit naamalla. Onko mitään muuta uutta tapahtunut?
LG
Onko sulla Buranaa/Ibumaxia/vastaavaa? Ja Panadolia/Para-Tabsia/Paracetamolia?
Jos on, kumpaakin voi ottaa oman maksimiannoksensa yhtä aikaa 3 kertaa vuorokaudessa. Esim. Burana 400mg ja Panadol 1000mg x 3 /24h
T. paatin farmasisti
 
vierailija
No sitten mulla on se tsäänssi laittaa se Huhtikuussa seinille, jos meillä samat harrastukset.
Iltaa tännekin on kotiuduttu. Tuli koneessa h el vetin kova hammassärky ja lääkäriin pääsee vasta aamulla. Mikähän auttais? Toinen palsta näkyy vieläkin pilalla ja Kärppä lastit naamalla. Onko mitään muuta uutta tapahtunut?
LG
Bojan postasi Instaan stoori vesipallotreeneistä tekstillä "en meinannut edes tukehtua", ja heti joku nauta täältä selvitti, että itse kuva onkin 1,5 vuoden takaa. Oliko se sitten kommenttina Kärtsän julkaisulle on seuraavan väittelyn aihe. Että sellaista.
 
vierailija
Menisin, mutta edellyttäen, että mulla olisi myös matkat ja majoitus järkättynä (en siis asu pääkaupunkiseudulla). Enkä kyllä kehtaisi alkaa anella näin lyhyellä varoitusajalla palkattomia vapaita, kun meillä on töissä marraskuun ajan enemmän ja vähemmän alimiehitystä. Jos nyt tulisi jokin viime hetken lippu vastaan siis.

Kiireinen päivä ollut itsellä tänään (siksi vastaus oheiseen kyssäriin näin jälkijunassa) ja tietenkin mayhemit käynnissä Oddlygood-matskut aiheutti mun kohdalla perinteisen "mitä vi ttua nyt taas Jere?" - reaktion ja epäilykset K:n ja B:n välisestä lumppushakki-turnauksesta (kiitos sinulle, joka keksit tämän termin, mielestäni listakamaa ). Huomenna mun pitäisi käydä ruokakaupassa ja kai se olisi sitten alistuttava mainonnan uhriksi ja ostettava muutama Oddlygood-tuote

- Jossu
Jos vaihdetaan Oddlygood ostoslistalle (niillä, jotka ostaa samantyyppistä muutenkin), niin näkyisköhän ostopiikki heillä tai voitaskohan sitä yhdistää Kn kampanjaan. Mietin vaan, kun ois kivaa nähdä lisää Oddlygoodseja.
 
vierailija
Missä on Tommy nyt kiinnostaa.
LG
Tuolla puutarhan perillä maakellarissa kun joku aiemmin kyseli mistä se tän palstan horny jail löytyy ja oli sinne tunkemassa. Ei välttämättä kannata, vai kannattaako?

Horny jailia ei kuulemma täällä tarvita, koska olemme horny jailin avohoito-osasto. Halutessaan voi mennä kitkemään rikkaruohoja Voguen kaalinkeristä, jotka löytyy takavasemmalta (olihan se vasemmalla?).

Tässä pieni tiivistys, jos joku muistaa paremmin niin saa täydentää.
 
vierailija
Google käännös Jorg-tyypin uintikuvaan lisäämästä tekstistä:

Come on boy, we're waiting for him to swim again

Eli Bojcha kääntyy pojaksi sekä enkuksi että suomeksi vaikka ilmeisesti on B:n lempinimi kun on kirjoitettu isolla vai leikkiikö kielellä? LadySlo, please help 🙏
 

Yhteistyössä