Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sanokaa mitä sanotte, mutta eikö vähän näytä siltä, että myös B on varattu. Enkä nyt todellakaan tarkoita sitä lappua otsassa, vaan lomakuvioita ja NT hehkua. Ei kai se K n takia jaksa hehkua, jos kolmas henkilö hengaa vieressä?
Tuskinpa on varattu, kun itsekin aivan äskettäin vihjannut ihan vastakkaiseen suuntaan. Ihme pakottamista taas...
 
vierailija
niin. Voitais keskustella vaikka barbista ja kenistä sitten. Tämä on se haaste tosielåmän ihmisten shippaamisessa, tosielämä vain nyt sitten vaikuttaa moneenkin asiaan, onhan se täälläkin nöhty. Turha jeesustella että vain mielikuvituksessamme shipataan yesyes.
Ihan pelkkää mielikuvitusta nuo "tosi elämän tarinat" ovat. Ei ne perustu mihinkään fakta tietoon vaan kuvittelijansa mielikuvitukseen. Melko jeesustelua tosiaan..
 
vierailija
Mä en kanssa ymmärrä miksi pitää ilkeillä, ja miksi täällä tai missään ei saa ottaa keskusteluun tosielämän realiteetteja tai tapahtumia, muitakin siis kuin vain niitä jotka jollain ilveellä saadaan tukemaan tätä shippiä. Siis ymmärrän että kyse on mielikuvitusleikistä, mutta kummasti ne tosielämän tapahtumat mukaan uivat kunhan niille saadaan sopiva tarkoitus.
No ei oo kyl paljoo viime päivinä saanu shippiin keskittyä ku kaiken maailman poneja, realisteja ja ankeuttajia on tullu ovista ja ikkunoista. Tänää oli kiva työpäivän jälkeen nähä et saa aivot pistää narikkaan ku on ollu niin positiivinen meno, ainakin täällä. Vauva onkin sit asia erikseen.
 
vierailija
Mä en osaa sanoa olisiko, mutta kieltämättä mieleen tuli, että olisiko se kaivanut tuon vanhana kuvana esille ja heittänyt siihen päälle tuollaisen kommentin?
Meinaan ajallisesti sopisi k u l l ä.
Ja en ihan uskoisi, että se on ollut tänään r.andomien kanssa uimassa ts vielä pelaamassa jotain u p p o palloa.
Sepä se. Minä luulen, että B on näissä paljon kierompi kuin luulemmekaan. 🤭
 
vierailija
Ja pitäisi ehtiä biisejäkin tehdä ja keikkailla bändin kanssa
No tämä. Missä ihmeen välissä se olisi ehtinyt tavata jonkun ja vielä syventääkin sitä suhdetta, harrastaa miljoonaa asiaa, säveltää, keikkailla, pitää yllä sosiaalisia suhteita puoleen maailmaan, kokea hermoromahduksen ja bändin ensimmäisen kunnon PR-kriisin, toipua siitä ja suunnitella valtavaa areenakeikkaa... Ehtivä kaveri, mutta saa olla aika velho, jos on tuohon pystynyt Tinderin ja uuden suhteenkin istuttamaan. Haluaisin siinä tapauksessa Bojanin ajankäyttötaidot.
 
vierailija
Sanokaa mitä sanotte, mutta eikö vähän näytä siltä, että myös B on varattu. Enkä nyt todellakaan tarkoita sitä lappua otsassa, vaan lomakuvioita ja NT hehkua. Ei kai se K n takia jaksa hehkua, jos kolmas henkilö hengaa vieressä?
Siis kun olen ihan ilman mitään ankeuttamistakin samaa mieltä. Se on tosi iloinen oloinen kaikissa pätkissä ja jotenkin kevyen. Joku muutos siellä on tapahtunut.
 
vierailija
Mikäs kuva siihen pahviin nyt sitten liimattiin? Tämäkö vai löytyikö joku kuumempi?
Tämä on hyvä kun B katsoo suoraa kameraan! Ei tarvi olla maailman kuumin kuva, kyllä K tietää muutenkin… 😅
 
vierailija
Ja pitäisi ehtiä biisejäkin tehdä ja keikkailla bändin kanssa
Milloinkohan seuraava biisi tulee? Toivottavasti aika pian, tämän vuoden aikana, niin että saavat jatkumoa SSOL:ille. Sitä tarvitaan jos he ovat tosiaan päättäneet jatkaa englanninkielisellä linjalla. Yhdestä kappaleesta on vaikea vetää johtopäätöksiä. Jos he jatkavat myös osittain slovenian kielellä niin silloin uusilla biiseillä ei ole niin kiirettä.
 

Yhteistyössä