Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Milloinkahan tulee NT-vlogi? ("Soon") Sitä odotellessa Vai täytyykö sensuroida/editoida niin paljon, että siinä kestää
Mä niin toivoisin et se tulis ens kuun 15 pvä, mut Markin jutuista oli kai saanu sen kuvan ettei tulis välttämättä vielä silloinkaan. Mut mistä noista tietää :D Toivon kyl et sitä ei väkisin yritetä tunkee johonki varttiin, ku varmasti sitä matskua on huomattavasti pidempään videoon.
 
vierailija
Epäolennainen yksityiskohta, mutta olisiko B:llä parturikuvassa hiuksissa väriä/sävyä/raitoja, vai onko se vain valo, mikä saa hiukset näyttämään erilaiselta? Ja väriä tai ei, hyvältä näyttää joka tapauksessa.
 
vierailija
Kävin kurkkaamassa paatilla mutta meininki vaikuttaa vieläkin aika kehnolta. Ootteko työ täällä evakossa vai missä? Ikävä sitä hauskaa hulluttelua ja kaikkia teitä mukavia 😢😭
 
vierailija
Epäolennainen yksityiskohta, mutta olisiko B:llä parturikuvassa hiuksissa väriä/sävyä/raitoja, vai onko se vain valo, mikä saa hiukset näyttämään erilaiselta? Ja väriä tai ei, hyvältä näyttää joka tapauksessa.
Minusta näyttää olevan sama väri kuin ennenkin ja nuo muutamat valkoiset suortuvat edessä. Itse tykkään enemmän pidemmästä mallista, mutta kasvaahan noi taas nopeasti ja itse selvästi haluaa pitää hiuksensa lyhyempänä.
 
vierailija
AP:hen on tullut 16 sivua viestejä tänään ja noin sata sivua koko poniepisodin aikana, että en minä nyt ihan hirveän hiljaiseksikaan sitä väittäisi. :) Ketjun normitahti on ollut nykyään ehkä 5-10 viestiä (ei sivua) päivässä.
 
vierailija
Mikä tämä poni-juttu edes on? Terkuin hytissä viimeaikoina pysynyt kärryiltä tippunut
Trolliarmeija. Ei varmaan tarvitse sen tarkemmin selittää, spämmännyt emoketjua nyt päivien ajan tuntikausia. Meno oli niin kestämätöntä, että suurin osa lähti pakoon AP-ketjuun. Poni lukee sitäkin, joten varovasti kirjoittelun kanssa siellä. Tätä ketjua ilmeisesti Poni ei lue.
 
vierailija
Joo Poni lukee myös tosiaan AP:ta mutta täällä ei ole ihan niin helppoa spämmätä ja siksi helpompi myös ohittaa ne viestit mitä laittanut, niitä nyt ei onneksi niin kovin montaa ole ollutkaan
 
vierailija
Onpa harmi. Surullista että joillakin ei ole parempaa tekemistä kuin pommittaa ketjuja, joissa toiset pitävät hauskaa ja jakavat ajatuksiaan 😔. Toivottavasti ei löydä tänne ja meno emolla rauhoittuu.
 
vierailija
Laivanrakentajaa kaivattaisiin emossa, jotkut pari tyyppiä haluais siitä pelkän fiilistelyketjun ja urputtaa siellä, kuitenkin valtaosa shippaa, eikä haluta poistua?!
En tiedä, mitä mun sanani edes ketjun ap:na siinä painaisi, jos selvästi shippauksenvastaiset ihmiset haluavat kaapata laivan. Ainoastaan toivon, ettei kukaan anna periksi tässä. Tästä käytiin jo kerran hirveä vääntö, ja luotiin yhdessä tietyt suuntaviivat, niin nyt olisi hyvä jos pystyttäisiin jatkamaan kuten ennenkin. Parhaimmassa tapauksessa ilman trolleja ja loukkaantumisia puolin ja toisin.
T. laivanrakentaja
 

Yhteistyössä