Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää sotku ruokkii kyllä nyt itse itseään. Vaikuttaisi siltä, että siellä on useampi trolli vääntämässä, ja sitten joitain, jotka kuvittelevat olevansa hauskoja, sotkemassa vielä entisestään tilannetta heittelemällä väliin samantyylisiä kommentteja. Kukaan ei enää osaa lukea äänenpainoja palstalla ja kaikkeen suhtaudutaan vihamielisesti, niin eihän tämä sotku ratkea ihan hetkeen. Mutta hyvänä puolena kai on se, että tällä tavallahan sitä vieroittuu nyt palstalta, kun ei siellä tee mieli käydä.
 
vierailija
Siellä myös mielestäni esitetään tai esitettiin välillä myös nimimerkkikriitikkoa ja otetaan esiin koko ajan niitä tiettyjä aiheita joihin jotkut tarttuvat. Ja varmaan trollit itsekkin vastailevat koko ajan itselleen muka muina palstalaisina. Olen jo jättänyt koko sotkun väliaikaisesti.
 
vierailija
Mulla on koditon olo. Vauvalla on karmea meininki ja jotenkin tuntuu siltä, että en viitsi ainakaan siihen nykyiseen ketjuun palata. Aikamoisessa puutarhassa taas keskustelu on parasta aikaa sellainen, ettei se nappaa mua.
 
vierailija
Tää sotku ruokkii kyllä nyt itse itseään. Vaikuttaisi siltä, että siellä on useampi trolli vääntämässä, ja sitten joitain, jotka kuvittelevat olevansa hauskoja, sotkemassa vielä entisestään tilannetta heittelemällä väliin samantyylisiä kommentteja. Kukaan ei enää osaa lukea äänenpainoja palstalla ja kaikkeen suhtaudutaan vihamielisesti, niin eihän tämä sotku ratkea ihan hetkeen. Mutta hyvänä puolena kai on se, että tällä tavallahan sitä vieroittuu nyt palstalta, kun ei siellä tee mieli käydä.
Joo tavallaan, mutta mussa ainakin herännyt viime päivien aikana vain uudenlainen sisukkuus, ettei paatin todellakaan anneta upota tällä tavalla.
 
vierailija
Se että trollaajat ei koskaan löytäneet tähän ketjuun puhuisi vähän sen puolesta, että kyseessä ei välttämättä ollut vakipalstailijat. Muuten olisivat hoksanneet käydä kaikki ketjut kollaamassa.
 
vierailija
On ihan koditon olo itselläkin, vauvalle ei uskalla, puutarhassa tukehtuu, a-studiosta häädetään, tumppua en osaa. 🥺 Oon yrittänyt discordiinkin päästä nyt sisälle, mut on sekin vaan niin vaikee alusta.
 
vierailija
Se että trollaajat ei koskaan löytäneet tähän ketjuun puhuisi vähän sen puolesta, että kyseessä ei välttämättä ollut vakipalstailijat. Muuten olisivat hoksanneet käydä kaikki ketjut kollaamassa.
Täällä oli aamulla yksi palstahomon/mikä lie homofoobisen euroviisujankkaajan kommentti, mutta ilmiannoin sen ja se onkin nyt poistunut. Sama kommentti oli AP-ketjussa ja uutisketjussakin, että joku ainakin on käynyt urakalla näitä läpi. Mutta se kommentti on ainoa, jonka olen nähnyt, niin selvästi trollit eivät tätä ketjua enimmäkseen osaa ajatella. Onneksi.
 
vierailija
Luojan kiitos ei ole löytäneet tänne. Samoja fiiliksiä mullakin, koditon fiilis, ennen paljon mukavampi alus kaapattuna ja runneltuna🙁. En ole vielä valmis luopumaan Liverpool-aluksesta, uskon ja toivon että trollit kyllästyvät. Jos uuteen alukseen kuitenkin päädytään, kiitän jos joku viitsii täällä ilmoittaa siitä. Palstojen seuraaminen on ainakin mun osalta hankaloitunut kun porukka on jakaantunut laajalle.

Evakkoaluksissa toistaiseksi⛵
 
vierailija
Luojan kiitos ei ole löytäneet tänne. Samoja fiiliksiä mullakin, koditon fiilis, ennen paljon mukavampi alus kaapattuna ja runneltuna. En ole vielä valmis luopumaan Liverpool-aluksesta, uskon ja toivon että trollit kyllästyvät. Jos uuteen alukseen kuitenkin päädytään, kiitän jos joku viitsii täällä ilmoittaa siitä. Palstojen seuraaminen on ainakin mun osalta hankaloitunut kun porukka on jakaantunut laajalle.

Evakkoaluksissa toistaiseksi
Minä en prkle luovu mistään vaikka menisi ensi vuoteen.
 
vierailija
Tulin tänne hiljaisuuteen pakoon. Mä en enää kestä noita stanan ponilarppaajia ja poistelijoita emoketjussa, ja nyt ne ovat puutarhankin pilanneet keljuilullaan. Onko liikaa pyydetty, että saisi vain keskustella JO:n ja K:n musiikista, fiilistellä heitä yhdessä ja erikseen, ja shipata K&B ilman, että kukaan tulee siitä ilkkumaan? Niin kuin emoketjun oli tarkoitus olla? Huoh.
 
vierailija
Tulin tänne hiljaisuuteen pakoon. Mä en enää kestä noita stanan ponilarppaajia ja poistelijoita emoketjussa, ja nyt ne ovat puutarhankin pilanneet keljuilullaan. Onko liikaa pyydetty, että saisi vain keskustella JO:n ja K:n musiikista, fiilistellä heitä yhdessä ja erikseen, ja shipata K&B ilman, että kukaan tulee siitä ilkkumaan? Niin kuin emoketjun oli tarkoitus olla? Huoh.
No tämä.
 

Yhteistyössä