vierailija
Älytön mayhem nyt sekä emolla että puutarhassa. Mut ei todellakaan saa luovuttaa. Ton ponitarhan kuuppa menee toivottavasti jumiin pian ja saadaan rauha. Sorry not Sorry.
On ollut ainakin toistaiseksi, mutta suurinosa jäljellä olevista keskustelijoista tuntuu olevan AP:lla ja ilmeisesti jotkut urheat vielä vauvallakinOnkohan tämä alus täysin trollivapaa zone?
Joo tavallaan, mutta mussa ainakin herännyt viime päivien aikana vain uudenlainen sisukkuus, ettei paatin todellakaan anneta upota tällä tavalla.Tää sotku ruokkii kyllä nyt itse itseään. Vaikuttaisi siltä, että siellä on useampi trolli vääntämässä, ja sitten joitain, jotka kuvittelevat olevansa hauskoja, sotkemassa vielä entisestään tilannetta heittelemällä väliin samantyylisiä kommentteja. Kukaan ei enää osaa lukea äänenpainoja palstalla ja kaikkeen suhtaudutaan vihamielisesti, niin eihän tämä sotku ratkea ihan hetkeen. Mutta hyvänä puolena kai on se, että tällä tavallahan sitä vieroittuu nyt palstalta, kun ei siellä tee mieli käydä.
Täällä oli aamulla yksi palstahomon/mikä lie homofoobisen euroviisujankkaajan kommentti, mutta ilmiannoin sen ja se onkin nyt poistunut. Sama kommentti oli AP-ketjussa ja uutisketjussakin, että joku ainakin on käynyt urakalla näitä läpi. Mutta se kommentti on ainoa, jonka olen nähnyt, niin selvästi trollit eivät tätä ketjua enimmäkseen osaa ajatella. Onneksi.Se että trollaajat ei koskaan löytäneet tähän ketjuun puhuisi vähän sen puolesta, että kyseessä ei välttämättä ollut vakipalstailijat. Muuten olisivat hoksanneet käydä kaikki ketjut kollaamassa.
Minä en prkle luovu mistään vaikka menisi ensi vuoteen.Luojan kiitos ei ole löytäneet tänne. Samoja fiiliksiä mullakin, koditon fiilis, ennen paljon mukavampi alus kaapattuna ja runneltuna. En ole vielä valmis luopumaan Liverpool-aluksesta, uskon ja toivon että trollit kyllästyvät. Jos uuteen alukseen kuitenkin päädytään, kiitän jos joku viitsii täällä ilmoittaa siitä. Palstojen seuraaminen on ainakin mun osalta hankaloitunut kun porukka on jakaantunut laajalle.
Evakkoaluksissa toistaiseksi
No tämä.Tulin tänne hiljaisuuteen pakoon. Mä en enää kestä noita stanan ponilarppaajia ja poistelijoita emoketjussa, ja nyt ne ovat puutarhankin pilanneet keljuilullaan. Onko liikaa pyydetty, että saisi vain keskustella JO:n ja K:n musiikista, fiilistellä heitä yhdessä ja erikseen, ja shipata K&B ilman, että kukaan tulee siitä ilkkumaan? Niin kuin emoketjun oli tarkoitus olla? Huoh.
Musta siellä huomaa, että on tavallaan semmonen oma porukkansa ja vaikea tulla sisään sinne.Minusta puutarha on hyvällä tolalla, vaikka sielläkin välillä kuohahtaa. Mutta ei sen enempää kuin mikä emossa on ollut aina about päivittäistä.
Joo samaa mieltä, mutta onneksi tännekin voi tulla "turvaan".Musta siellä huomaa, että on tavallaan semmonen oma porukkansa ja vaikea tulla sisään sinne.
Mä haluaisin uuden ketjun sinne. Aikamoisessa puutarhassa on ollut ihan kiva tunnelma ja eilen oli mahtavaa huumoria siellä, mutta jokin siinä tökkii. En oikein pääse täysin sisälle sinne.Onko ihan kuopattu ajatus uudesta ketjusta sinne vauvan puolelle?
Joo sama juttu. Kaipaan sinne ihan tosi paljon.Mä haluaisin uuden ketjun sinne. Aikamoisessa puutarhassa on ollut ihan kiva tunnelma ja eilen oli mahtavaa huumoria siellä, mutta jokin siinä tökkii. En oikein pääse täysin sisälle sinne.
Minut ajettiin sieltäkin tänään pois, kun mun kommentti ei täysin istunut shippauksen sääntöihin.Musta siellä huomaa, että on tavallaan semmonen oma porukkansa ja vaikea tulla sisään sinne.
Juu on tosi ulkopuolinen olo siellä.Minut ajettiin sieltäkin tänään pois, kun mun kommentti ei täysin istunut shippauksen sääntöihin.