Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt siellä tuo ponityyppi heittää sellaista juttua että taitaa olla tosiaan joku vakkari kyseessä. Alkaa olla jo tosi pelottavaa tuo spämmäys, toivottavasti tajuaa hakea apua.
 
vierailija
Jos tästä päädytään vielä johonkin Discordiin pakoon, niin ehdotan että yhdestäkin ponivitsistä saa bannit. Ei pää kestä tuota emoaluksen invaasiota katsellessa.

Kyllä.

Noita ponijuttuja enemmän mua ihmetyttää tyypit jotka jää vänkäämään sen/niiden kanssa. Tulkaa nyt kaikki täysjärkiset pois sieltä paatilta, ei ne jutut kuivu niin kauan kun huomaavat niiden provosoivan.
 
vierailija
Mä olen niin valmis siirtymään Discordiin, tai oikeastaan mihin tahansa paitsi Ylikselle. Discordista en mitään tiedä, mutta ei kai sekään mitään rakettitiedettä ole. Ihan kypsä jo trolleihin, randomiin moderointiin, ketjujen katoamisiin ja näihin lukuisiin pelastusveneisiin.
 
vierailija
Mä olen niin valmis siirtymään Discordiin, tai oikeastaan mihin tahansa paitsi Ylikselle. Discordista en mitään tiedä, mutta ei kai sekään mitään rakettitiedettä ole. Ihan kypsä jo trolleihin, randomiin moderointiin, ketjujen katoamisiin ja näihin lukuisiin pelastusveneisiin.
Menin discordiin silloin kun jokerit sinne menivät, mutta luovutin, kun en löytänyt Jokereiden juttujakaan, esim. niitä fanien tekemiä videoita, jotka kilpaili keskenään. Mutta kai tuon oppisi.
 
vierailija
Menin discordiin silloin kun jokerit sinne menivät, mutta luovutin, kun en löytänyt Jokereiden juttujakaan, esim. niitä fanien tekemiä videoita, jotka kilpaili keskenään. Mutta kai tuon oppisi.
Monet Discordit ovat sekavia, mm. koska niissä on liikaa eri kanavia ja muita eri kategorioita/ominaisuuksia. (En ole ollut Joksu-Discordissa itse.) Olen ylläpitänyt omaa Discordia vuosia ja sen voi tehdä varsin selkeästikin.
 
vierailija
Menin discordiin silloin kun jokerit sinne menivät, mutta luovutin, kun en löytänyt Jokereiden juttujakaan, esim. niitä fanien tekemiä videoita, jotka kilpaili keskenään. Mutta kai tuon oppisi.
Kävin kans siellä silloin ja todellakaan en löytänyt sieltä mitään. Varmasti sinne ei kovin moni nykyisistä shippajista päätyisi, kun tuntuu olevan hankala alusta.
 
vierailija
En vaan tiedä mitä hyötyjä olisi tuonne siirtymisestä. Vauvan paras puoli on ne peukut, joita moni varmaan jäisi kaipaamaan. Tälleen pelastusaluksina ja yöketjuina plussa on mennyt hyvin, mutta jos pitäis kokonaan luopua peukuista, niin tuntuisi että jotain jäis pois.
 
vierailija
Ei ole olemassa mitään palstaa, mihin kannattaisi siirtyä, paitsi ehkä joku jonkun palstalaisen itse pitämä. Kaikki uudenlaiset valinnat ovat kompromissejä sen suhteen, miten paljon trollit vs. itse palstailijat vähenevät, ja hyvin todennäköisesti kaikki kikkailu vähentää ennemmin palstalaisia kuin trolleja.
 
vierailija
Discordissahan pystyy peukuttamaankin (tai reagoimaan muillakin emojeilla) ja se olisi hyvä myös kun modet pystyy poistamaan sieltä porukkaa helposti jos sinne joku trolli sattuisi eksymään... Mutta ymmärrän toki jos discordista ei kovin moni innostu
 
vierailija
Eiköhän tuo tilanne rauhoitu jossain vaiheessa taas. Ne ns. normaalit trollit, vaikka ikäviä toki nekin, jotenkin vielä sietää mutta tällainen riehuminen, spämmäys ja lapselliset jutut on se mitä en itse ainakaan siedä.
 
vierailija
En vaan tiedä mitä hyötyjä olisi tuonne siirtymisestä. Vauvan paras puoli on ne peukut, joita moni varmaan jäisi kaipaamaan. Tälleen pelastusaluksina ja yöketjuina plussa on mennyt hyvin, mutta jos pitäis kokonaan luopua peukuista, niin tuntuisi että jotain jäis pois.
Eikös tuolla et: llä ole peukut. Paremmin varmaan et sopii kuin vauva, jos täällä ketjussa on paljon ei niin nuorta porukkaa.🙂 Kiusaajat kyllä löytää tuonne niinkuin mihin tahansa muuallekin.
 
vierailija
Anteeksi, nyt naurattaa toi et-lehden palsta. Minne sitä vielä päädytäänkään.
Veikkaan että et tulee lähtö hyvinkin nopsaan. Muut aiheet on kyllä sellaisia että ilmiantoja pukkaisi varmasti. Kaikkien hengellisten ja asiallisten aiheiden seassa tämä meidän kuolausketju. No eipä sitä tietysti tiedä jos siellä keskustelevatkin saisivat vähän uusia näkökulmia. Trollit sinne löytää jokatapauksessa joten siksikin turhaa.
 
vierailija
Ponikin käy välillä puutarhassa, ainakin naureskeli jutuille emossa, kyllä sielläkin silti keskustellaan
Siinä on kyllä sairas yksilö, oikeasti. Tuollainen pahansuopuus ja periksiantamattomuus ei ole tavallisen ihmisen toimintaa. En tiedä, miten tästä päästään, kun tää tuntuu tuntevan kaikki palstan tavanomaiset keinot ja vielä katkaa vainoa muissa paikoissa. Onneksi ei vielä ole tätä ketjua äkännyt.
 
vierailija
Siinä on kyllä sairas yksilö, oikeasti. Tuollainen pahansuopuus ja periksiantamattomuus ei ole tavallisen ihmisen toimintaa. En tiedä, miten tästä päästään, kun tää tuntuu tuntevan kaikki palstan tavanomaiset keinot ja vielä katkaa vainoa muissa paikoissa. Onneksi ei vielä ole tätä ketjua äkännyt.
Mä elättelen toivoa siitä että tuo kyllä loppuu jossain vaiheessa. Ei kai sairaskaan ihminen voi tuota loputtomiin jatkaa tuntikausia päivittäin.
 
vierailija
Mä elättelen toivoa siitä että tuo kyllä loppuu jossain vaiheessa. Ei kai sairaskaan ihminen voi tuota loputtomiin jatkaa tuntikausia päivittäin.
Loppuu se ainakaan mutta voi tehdä kyllä comebackin silloin tällöin. On näistä ennenkin selvitty.

Voi kun loppuisi se Aidon arvuuttelu tämän kertaiseksi trolliksi. Aidolla on ollut ihan eri tyyli aikaisemmin ja hänen kanssaan on voinut keskustella. Ja lopullista vastaustahan siihen ei edes anonyymillä keskustelupalstalle edes saa että kuka se on eikä sillä ole edes merkitystä.
 
vierailija
Tällä hetkellä mä vaan toivon, että paatti uppoaisi. Ponilla menee hetkeksi sormi suuhun, kun ei voikaan enää jatkaa huuteluaan. Ja seuraavaa paattia ei ehkä kannattaisi tehdä ennen pientä taukoa, niin ehkä enimmät trollaushalut poistuisivat.
 

Yhteistyössä