Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olihan se tosi karusti sanottu, mutta Tuskinpa po liisi tutkii ulkkareihin kohdistuvia kun nianlouk kauksia kovin herkkästi. Lähinnä saa palstan yl läpidon entistäkin enemmän varuilleen koko aiheeseen liittyen. (Ei meinaa mennä läpi tämä.)
 
vierailija
Luen täällä näitä viestejä aamuyöllä, naurattaa kyllä nää ponijutut. Mahdanko saada vastaukseksen vielä aamuyölläkin, pitkää päivää trollilla. Pitää päivystää monessa ketjussa. Discordissa mukana minäkin, vaikka ei mitään hajua alustasta.
 
vierailija
Minäkin lähden discordiin, jos se on meille ainoa mahdollisuus rauhalliseen keskusteluun. Haluaisin toki pysyä nimimerkittömänä, mutta ehkä se nimimerkki vois tehdä ihan hyvääkin. Joutuis vähän tarkemmin miettimään sanomisiaan. 😄 Toisaalta alustalla, jolta on mahdollista moderoida porukkaa pois, on sit myös vaarana se, että jos eroaa yleisestä mielipiteestä joutuu potkituksi ulos.
 
vierailija
Mietin, et jos jatkais palstalla joka vaatii kirjautumisen ja nimimerkin, niin mitä jos kaikille jaettais vaan samanlaiset nimimerkit, kuten anonyymi 1, anonyymi 2 jne? Ellei siis itse halua tulla tunnistetuksi jollain muulla nimimerkillä. Se tekee kyllä itsestään pellen, joka lähtis noiden numeroitujen perusteella pitään kirjaa jonkun yksilön puheista.
 
vierailija
Katsotaan miten se Discord järjestyisi. Ehkä vähän myöhemmin, odotellaan nyt syyslomat ainakin loppuun. Mutta onhan tuo trollaus aika maanista tässä vaiheessa, kun AP:hen on yön aika yhden ja kolmen maissa tullut näitä viestejä, ja nyt juuri ennen seitsemää perus gf-trollausta. Joko siellä on pari tyyppiä trollailemassa eri taktiikoilla tai sitten tämä yksi ihminen on lopullisesti menettänyt otteensa ja trollaa kellon ympäri.
 
vierailija
Olen kyllä oikeasti huolestunut tän (yhden?) ihmisen mielenterveydestä. Jos tän ponin sanaan on mitään uskomista, kyseessä todella on pitkän linjan palstailija, keski-ikäinen nainen, joka on roikkunut shippilaivassa kiinni todella pitkään. Tämä ihme puhe Bojanin vapautusrintamasta ja siitä, että B itse upotti shippilaivan niillä hevoskuvillaan viittaa siihen, että jotenkin tämä Eurotour deluluilu oli viimeinen pisara. Onko sitten "realisti", joka on riemastunut saadessaan "lyömäaseen" shippaajia vastaan vai deluluihin lopullisesti pettynyt shippaaja, siitä ei ota selkoa. Enkä puheesta huolimatta ihan usko, että siellä monta ponia olisi kirjoittelemassa, ainakaan koordinoidusti.
 
vierailija
Olen kyllä oikeasti huolestunut tän (yhden?) ihmisen mielenterveydestä. Jos tän ponin sanaan on mitään uskomista, kyseessä todella on pitkän linjan palstailija, keski-ikäinen nainen, joka on roikkunut shippilaivassa kiinni todella pitkään. Tämä ihme puhe Bojanin vapautusrintamasta ja siitä, että B itse upotti shippilaivan niillä hevoskuvillaan viittaa siihen, että jotenkin tämä Eurotour deluluilu oli viimeinen pisara. Onko sitten "realisti", joka on riemastunut saadessaan "lyömäaseen" shippaajia vastaan vai deluluihin lopullisesti pettynyt shippaaja, siitä ei ota selkoa. Enkä puheesta huolimatta ihan usko, että siellä monta ponia olisi kirjoittelemassa, ainakaan koordinoidusti.
Enpä tiedä, minusta tuntuu, että poni olisi mies tuon kielen käytön perusteella? Lisäksi on pari muuta trollia ehkä syyslomalaisia, vähän erilaista kieltä, ja monesti tulee viestejä näiltä toisilta samoihin aikoihin, jotka lyhyempiä ja ns. poni saattaa tehdä pitkiäkin tarinoita
 
vierailija
Olen kyllä oikeasti huolestunut tän (yhden?) ihmisen mielenterveydestä. Jos tän ponin sanaan on mitään uskomista, kyseessä todella on pitkän linjan palstailija, keski-ikäinen nainen, joka on roikkunut shippilaivassa kiinni todella pitkään. Tämä ihme puhe Bojanin vapautusrintamasta ja siitä, että B itse upotti shippilaivan niillä hevoskuvillaan viittaa siihen, että jotenkin tämä Eurotour deluluilu oli viimeinen pisara. Onko sitten "realisti", joka on riemastunut saadessaan "lyömäaseen" shippaajia vastaan vai deluluihin lopullisesti pettynyt shippaaja, siitä ei ota selkoa. Enkä puheesta huolimatta ihan usko, että siellä monta ponia olisi kirjoittelemassa, ainakaan koordinoidusti.
Kun anonyymisti kirjoitellaan, niin oikeastihan ei tuon trollin iästä voi tietää yhtään mitään vaikka siis itse sanoisi mitä. Ja en myös usko, että siellä kovin montaa ponia riehuu. Mutta todennäköisesti myös "vanhat" aikaisemminkin ketjua trollanneet ovat lähteneet mukaan tuohon samaan trollaukseen. Trollien sielunelämä kyllä vaikuttaa huolestuttavan epävakaalta ja häiriintyneeltä. Tuolla ne meidän seassa ilm. pyörii ihan irl, koska suljettuja osastoja nykyään on niin vähän mielenterveyspuolella ja muutakin apua nihkeästi myös avopuolella saa.
 

Yhteistyössä