Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En kyllä kestä, että Joksut soittavat tänään tuolla suht lähellä. Tuonne nyt en olisi mitenkään päässyt, sinne Belgradiin kyllä, kun saisin ne helkkarin liput. mutta kuitenkin. Prkl.

- Joymuffin
 
vierailija
Itse jätin Kääriä-ketjun jo NT:n jälkeen ja onneksi ei oo tullut käytyä ees vilkasemassa sitä
Mä luen sitä yhä satunnaisesti, mutta vituttaa kuin pientä eläintä aina kun siellä nousee nää tremat esiin. Shippaus on siellä saatanasta, B hyväksikäyttää K:ta eikä Joksut osaa ollenkaan seistä omillaan... Ihme menoa verrattuna siihen alkuperäiseen tunnelmaan.
 
I found this Slovenian artist Ines Erbus and I really like her songs. Is she very famous in Slovenia and can you tell about her something LadySLO?
Yeah, she is pretty well known. She used to be in a girl pop group called Foxy teens.
I found this Slovenian artist Ines Erbus and I really like her songs. Is she very famous in Slovenia and can you tell about her something LadySLO?
Yes, she is well known here. She used to be in a girl group called Foxy teens. Her music style is more geared towards Balkan, south of Slovenia. Most of her songs are in Croatian.
 
vierailija
Mä luen sitä yhä satunnaisesti, mutta vituttaa kuin pientä eläintä aina kun siellä nousee nää tremat esiin. Shippaus on siellä saatanasta, B hyväksikäyttää K:ta eikä Joksut osaa ollenkaan seistä omillaan... Ihme menoa verrattuna siihen alkuperäiseen tunnelmaan.
Jos B & Joksut käyttäis Kärppää vaan hyväksi eikä osais seistä omillaan niin sillonhan just niitten pitäis olla vaan koko ajan tunkemassa jotain Kärtsy-juttuja someen :p
 
vierailija
Mun mielestä turha joidenkin tuolla jauhaa hyväksikäytöstä, kun puhutaan K ja B ystävyydestä. Tietysti ystävät jeesaa toisiaan, jos joskus siihen on tarvetta ja se on molemminpuolista. Molemmat kyllä ovat sen verran lahjakkaita, toki myös muut Joksut, ettei heillä ole tarvetta ratsastaa kenenkään maineella.
 
vierailija
Yeah, she is pretty well known. She used to be in a girl pop group called Foxy teens.

Yes, she is well known here. She used to be in a girl group called Foxy teens. Her music style is more geared towards Balkan, south of Slovenia. Most of her songs are in Croatian.
Thank you 💚 I really like her and she is beautiful. I found her instagram and B is following her too. I guess music industry scene is not very big in Slovenia. Everyone knows everyone.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
B tykännyt Etelin Lontoo postauksesta. Mua alko kyrsiin kun kävin Kääriä ketjussa ja siellä puhuttiin kuinka B antaa huomiota K:lle somessa vain silloin kun itse hyötyy siitä. Esim. viisujen ja NT aikaan.
No mut eipä tykännyt boitsu Kn Euroopankiertueen kuvista. Miksi vain Etelin kuvasta tykkäsi, vaikka kärtsällä oli sama kuva? Aika erikoista somekäyttäytymistä.
 
vierailija
Samat trollit tuota hommaa masinoi selvästi eri ketjuissa. Harmi jos jotkut lähtee siihen tuossa toisessa ketjussa mukaan.
Siis varmasti joku tai osa noista on yrittänyt vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen tuolla lailla jo pidempään. Tarpeeksi vahvat persoonat saa ketjua muokattua ja käännettyä mielikuvia bändistä negatiiviseksi ihan ilman syytä. Eikä siihen ehkä tarvita kuin yksi tai muutama, joka esiintyy eri henkilöinä. Toiset ei ehkä tunne bändiä niin hyvin ja uskoo nuo asiat. Nyt sitten aloittanut lisäksi tuon riehumisen.
 
vierailija
Hei kanssapuutarhurit ihanaiset, koko päivä mennyt muualla ja nyt yritin tulla kurkkimaan olisiko Joksujen keikalle liveä tiedossa. En löytänyt parilta viime sivulta ainakaan. Olisiko kellään tietoa? 🥹

Oih, MRS-kyssäri. Kyllä rakastan teitä ja heitä (tiedätte keitä)!
 

Yhteistyössä