vierailija
Eivät varmasti ole.Musta on niin ihanaa, että he ovat yhteyksissä viikkottain pitääkseen heidän spesiaalin yhteyden
Eivät varmasti ole.Musta on niin ihanaa, että he ovat yhteyksissä viikkottain pitääkseen heidän spesiaalin yhteyden
Thank you!Kris: ...apple pie with...
B: with caramel!!!
I'm not sure what Kris says then, I think he says something like "I had to breathe in.."
It's like he's talking about some feast that he was at and B is drooling over the idea of that pie... I'm guessing.
No trollihan oot ja turha ees vastata, mutta ärsyttää sen verran sun asentees että vastaampa kuitenkin. Kärtsy on ihan itse sanonut haastattelussa (joka oli about kuukausi sitten), että ovat yhteydessä viikottain. Joten meeppäs kiukuttelemaan muualleEivät varmasti ole.
Klo 22 ilmeisesti, eli näköjään olisi jo alkanut!Anteeksi, ollut tieto varmaan monesti, mutta monelta keikka Suomen aikaan?
Onhan se totta, että tilanne voi olla muuttunut. Toivottavasti ei.Eivät varmasti ole.
Onhan ne sanoneet, että ovatEivät varmasti ole.
Näköjään tietotoimistostakin tieto löytyi.Klo 22 ilmeisesti, eli näköjään olisi jo alkanut!
Kullä. Nauta-agentit joka keikalle. Mitenköhän työnantaja suhtautuu, jos pyytää vapaata tätä varten.Kyllä meidän täytyy oikeasti alkaa keräämään kolehti ja lähettää aina pari nautaa striimaamaan nuo keikat.
Toi Avara Luonto vaan naurattaa Pojille OF ja mä voisin sinne mennä David Attenboroughksi. No niin ja tässä näemme Vantaalaisen pottapään soidintanssin vastaako Slovenialainen lajitoveri?
Ääh, Metuljin on mun lemppari Toivottavasti ees jostain löytää sitten jäkeeenpäin :/Madam Cykan stoorissa kuva settilistasta, jos pitää paikkaansa niin luvassa sekä Padam että Metulji, äää olisin halunnut ainakin toisen näistä kuulla Suomessa
Minä lopetin vasta viikko pari sitten. Se on kyllä hyvä esimerkki ihmisille, jotka uskovat shippauksen olevan jokin PR-ihme, kun siellä ihmiset suunnilleen uhoavat lopettavansa Kärtsän kuuntelun shippauksen takia.Itse jätin Kääriä-ketjun jo NT:n jälkeen ja onneksi ei oo tullut käytyä ees vilkasemassa sitä
”ja kappas, mitäs sieltä kuuluukaan ulapalta: mating call : BOJAAAN-AAN-N”Toi Avara Luonto vaan naurattaa Pojille OF ja mä voisin sinne mennä David Attenboroughksi. No niin ja tässä näemme Vantaalaisen pottapään soidintanssin vastaako Slovenialainen lajitoveri?
Joo ei odotetaOsaisko joku keksiä jotain mitä lavalla tapahtuu? Emoketjussa odottavat kiihkeinä keikkarapsaa yksityisen ocvirkivan_ ”liveä seuraavilta”…
Boitsulla oli muuta tekemistä kuin lauleskella lavalla.Soittavat madam_cykan julkaiseman settilistan mukaan 22 biisiä eli käytännössä koko tuotannon. Mikseivät täällä soittaneet?