Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jokohan täällä uskaltaisi mainostaa, että ensi viikon Käärijän Apollon keikalle on suunnitteilla The Nautaetkot Helsingin keskustaan johonkin ravintolaan...

Kiinnostuneet voivat laittaa meiliä osoitteeseen mikidimikko36@gmail.com ja ilmoittautua mukaan (HUOM: sähköpostiosoitteen takaa löytyy keski-ikäinen naishenkilö eikä mikään salskea uros 😅)

Aika ja paikka on vielä sopimatta, eikä sitä tulla julkisesti täällä jakamaan. Ilmoittautumiset vaikkapa su-iltaan klo 23 mennessä ja sen jälkeen luon meille s-postiryhmän, jossa voimme sopia tapaamisen yksityiskohdista.

Meitä on nyt 3-5 henkilöä jo tulossa etkoilemaan, eikä kaikki tunneta toisiamme etukäteen. Olisi mahtavaa tavata mukavia, ennakkoluulottomia ja hauskoja ihmisiä täältä Plussalta ja Vauvan emoalukselta, mutta kaikenlaisten trollien ja röllipeikkojen toivomme pysyvän kaukana tapahtumasta!
💚💙💛🖤❤
Huikea juttu, pitäkäähän kiva ilta! 💚 Osallistuisin itsekin ehdottomasti jos olisin tulossa keikalle, varsinkin kun I.K. "uhkaili" tulevansa etkoille myös, hänet haluaisin kyllä tavata! Toki kaikki muutkin 😉
 
vierailija
Juuri näin! Musta tuntuu että odotan tällä hetkellä melkein eniten heidän ensi vuoden keikka aikataulujen julkaisua, niin voi spekuloida ensi vuoden tapaamisia kunnolla
Joksuilla ei alkuvuodesta keikkoja taida olla levyn teon takia ja luulisi kyllä Kärtsänkin taukoa pitävän keikkailuista, eikö silläkin pitäis levyä tulla. Ehkä sitten kesällä keikkailevat. Ja keikkatauoillahan K on tavannut lentää lähipiirin kanssa lämpimään, en jaksa uskoa että mihinkään Sloveniaan kyllä lähtee.
 
vierailija
Joskus on tosiaan ollut niin, että K aktivoituu Bojan-jutuissaan kun B n tapaaminen lähestyy. Mä en vieläkään ole päässyt yli niistä bojanhöpinöistä, mutta kai ne pitää ottaa ns fanservicena. Jos B olisi tullut vasta Lontooseen, mitä hän olisi siitä saanut, kun ei viisukavereitakaan ilmeisesti paikalla ollut. Kärtsällä oli niin paljon omaa porukkaa ympärillä, äitikin, ja kotiinlähtö oli melkein samantien.
Toisaalta tällä kertaa kumpikaan ei sanonut, että tapaisivat, kun kesäkuussa kerrottiin päivämäärä, ja ennen NT:täkin suht selvästi viitattiin tapaamiseen. Ehkä K oli puhunut tai viestitellyt B:n kanssa euroturneen aikana useampaan kertaan ja siksi höpötti hänestä.

Ja tosiaan, olisi ollut eri juttu jos aikaa olisi ollut enemmän tai viisuartisteja ollut joukolla koolla esim Lontoossa.
 
vierailija
Kannattaa muistaa, että he ovat läheisiä ystäviä. Kun ihastuu tai rakastuu hyvin läheiseen ja tärkeään ihmiseen, niin ei se mene niin, että sitten vain katkaisee välit tähän ihmiseen tai pitää etäisyyttä kunnes tunteet laimenevat. Tai riippuu toki ihmisestä, mutta monelle tämä ei ole mielekäs vaihtoehto.
Tämä. Mä en pääse ollenkaan irti omasta vastaavastani. Enkä kyllä haluaisikaan. Tosin joskus saattaa käydä niin kipeäksi että on aivan pakko ottaa etäisyyttä vähäksi aikaa - mun tapauksessa yleensä päivä tai pari, sen kauempaa en kestä.
Ja me ei tulla ikinä olemaan yhdessä romanttisessa mielessä, ja tiedostan kyllä sen 100% mutta en mä niille tunteilleni mitään voi.
 
vierailija
Toisaalta tällä kertaa kumpikaan ei sanonut, että tapaisivat, kun kesäkuussa kerrottiin päivämäärä, ja ennen NT:täkin suht selvästi viitattiin tapaamiseen. Ehkä K oli puhunut tai viestitellyt B:n kanssa euroturneen aikana useampaan kertaan ja siksi höpötti hänestä.

Ja tosiaan, olisi ollut eri juttu jos aikaa olisi ollut enemmän tai viisuartisteja ollut joukolla koolla esim Lontoossa.

Odotuksissa kuitenkin lienee, että JO olisi joillain kesäfestareilla Suomessa. Ja toivottavasti festarien järjestäjät saavat soviteltua aikataulut niin, että esiintyvät K:n kanssa samana päivänä - tuskin, sillä kumpikin vetää suomalaisia sen verran, että bisnestä pitää tehdä.
 
vierailija
Mä haluaisin sanoa Kärtsälle (huom. EN tietenkää sano), että lopeta se julkinen mouruaminen ja B:n kaipaaminen sillä tavoin, että siitä saa kuvan että olisi jotain mitä ei ole. Se on mun mielestä lähinnä kiusallista, koska suuri osa ihmisistä tietää mikä tosielämän kuvio on. Ja jos taas siinä mourunnassa on takana totuus, niin sit kannattaa miettiä mikä se tilanne on ja pitäiskö sille tehdä jotain.
Mulla on vähän samat fiilikset tästä. Ja siis jos olisin hänen läheinen niin taatusti yrittäisin keskustella aiheesta.
 
vierailija
Mä haluaisin sanoa Kärtsälle (huom. EN tietenkää sano), että lopeta se julkinen mouruaminen ja B:n kaipaaminen sillä tavoin, että siitä saa kuvan että olisi jotain mitä ei ole. Se on mun mielestä lähinnä kiusallista, koska suuri osa ihmisistä tietää mikä tosielämän kuvio on. Ja jos taas siinä mourunnassa on takana totuus, niin sit kannattaa miettiä mikä se tilanne on ja pitäiskö sille tehdä jotain.
Mä haluaisin sanoa, että jatka ihmeessä jos molemmille on ok ja puhu mitä haluat tai mitä mielessä on.
 
vierailija
Mulla on vähän samat fiilikset tästä. Ja siis jos olisin hänen läheinen niin taatusti yrittäisin keskustella aiheesta.
Mistäpä me tiedämme, vaikka tästä olisi keskusteltu lähipiirissä jo moneen otteeseen.

Ensimmäiset keskustelut käyty Liverpoolissa, seuraavat heti pian Tavastia 1.0 jälkeen, sitten taas NT-päivien jälkeen. Ja monta kertaa siinä välissä. Tästä on voitu keskustella lähipiirin kanssa, ja ehkä jonkun ulkopuolisenkin. Me emme voi tietää, eikä meidän edes tarvitse tietää.

Se nyt vain on niin, että sydämelleen ei oikein mitään voi. Ja jos/kun tilanne on uusi, ottaa sen käsitteleminen ja omien tunteidensa hyväksyminen aikansa.
 
vierailija
Miten se sitten voisi mennä? Niinkö, että B löytää jossain vaiheessa myös tärkeän ihmisen. Ajattelen tietysti itseäni tuossa tilanteessa, en kyllä haluaisi joutua tapaamaan kolmatta osapuolta. Se olisi kyllä ihan liikaa.
Vastasin tähän sun lainaamaan viestiin jo tossa ylempänä. Mä todella haluaisin, että tää mun rakastama henkilö löytäisi itselleen jonkun ihanan ihmisen. Hänellä oli tosi hankala erotilanne päällä kun me alunperin tavattiin, ja mä itse asiassa yritin pitkään saada heitä palaamaan takaisin yhteen vaikka olin jo silloin ihan korviani myöten ihastunut häneen. Eivät palanneet, vaikka tunteita oli molemmin puolin. Nyt tää kolmas osapuoli on mennyt tahollaan naimisiin, ja omalla ihastuksella ollut säätöä useammankin tyypin kanssa. Ja mulla myös mutta tunnetasolla on tökkinyt koska ajatukset on muualla. Kuitenkin olen se, joka häntä aina rohkaisee lähtemään treffeille ja tapaamaan uusia ihmisiä koska pohjimmiltaan haluan nähdä hänet onnellisena.
 
vierailija
Niin söpö pari ollut ton tytön kanssa B. Madame Cykan stoorissa. En ole mikään trolli tms mut olisivat sopineet ihanasti yhteen. Ja ihanan luontevasti ovat tossa vaikka ovat exiä.
 
vierailija
Niin söpö pari ollut ton tytön kanssa B. Madame Cykan stoorissa. En ole mikään trolli tms mut olisivat sopineet ihanasti yhteen. Ja ihanan luontevasti ovat tossa vaikka ovat exiä.

Ja taisivat olla 18vee (vaiko vasta 17vee), kun hetken seurustelivat. Tapasivat jollain koulun päättäjäisreissulla tai vastaavalla. Söpöjähän siinä iässä ollaan aina, etenkin kun kyse ensirakkaudesta
 
I dont think this has been shared yet here or at the other site - interview with B, unfortunately, only in Slovebian, but at 10min he sings a bit of that song (on Youtube) he recorded while still in primary school.
 
vierailija
B tykännyt Etelin Lontoo postauksesta. Mua alko kyrsiin kun kävin Kääriä ketjussa ja siellä puhuttiin kuinka B antaa huomiota K:lle somessa vain silloin kun itse hyötyy siitä. Esim. viisujen ja NT aikaan.
 
vierailija
Kääriä-ketjussa oli myös että Jodelissa on ollut kysely mitä haluaisit tehdä K kanssa sängyssä. Onko Jodel agenttia paikalla? Onko ollut mitään erityisen mehukasta vastausta?
 
vierailija
Mä oon huomannut,että B on paljon rauhallisempi ja hillitympi haastatteluissa K jutussa, mutta sitten somessa ja fanien kanssa heti, kun K mainitaa niin iloinen, ihanin K:n hymy
Se oli hauska se haastattelu, jossa Krisin kanssa puhuivat tulevasta NT ja K. Joku ihana sen vauvalle linkkas ja varmaan ensimmäisenä Suomen fandomissa :D No joka tapauksessa siinäkin B sai tehdä töitä, ettei hymyile liiaksi kun puhuu Ksta :D
 

Yhteistyössä