vierailija
Heureka! Nyt keksin sen. B. yrittääkin matkia K:n taaksevedättyä kampausta! Tuo kampaus ilman fööniå. Ihan selvä tapaus. Hyvä Boika!Joo B hiuksiin geelipurkki ja taakse vedetty letti.. Auts.
Heureka! Nyt keksin sen. B. yrittääkin matkia K:n taaksevedättyä kampausta! Tuo kampaus ilman fööniå. Ihan selvä tapaus. Hyvä Boika!Joo B hiuksiin geelipurkki ja taakse vedetty letti.. Auts.
Ja siellä ovat https://instagram.com/stories/bojansstories/3222996746279298914?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==Aloin kytätä 🩷livejä varten seuraavia:
jokeroutdaily, joker_out_fan_, jokerout_updates ja sit ne bojansstories oli jo paikalla. En tiedä, liittyykö oheinen stoori liveen. https://instagram.com/stories/jokeroutdaily/3222956950093683322?utm_source=ig_story_item_share&igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Apua Bojan ja pottis!! Hyvä halloween asu. VitsilläSiis B olisi ihan hyvin voinut vetäistä itselleen pottiksen
Tai jos tuo onkin pottis, stailattu vaan näyttämään erilaiselta?
Kärtsälle sitten esittelee Cha Cha Cha -Bojanin, boleron kera? Mikäs se B:n lempiväri olikaan?
Nyt iskee FOMO ja Väyrysen Paavo
Miksi ihmeessä meni leikkauttamaan hiuksensa. Toisaalta tämä vähän hillitsee bojanhulluuttani. Samoin vierailu A-studiossa. Ainakin tänään B on todettu siellä K n hyväksikäyttäjäksi.itse asiassa tuo Bojanin hiusten leikkaus on suoranainen rikos ihmiskuntaa tai vähintäänkin fanikuntaa kohtaan.
Bojanille pottis, ilman paitaa, se pitkä nahkatakki ja piikkihousut.Apua Bojan ja pottis!! Hyvä halloween asu. Vitsillä
Huh huh. Onneksi jätin sen ketjun lukemisen niihin aikoihin kun selvisi ettei sinne enää olekaan kaikki tervetulleita niin kuin silloin kuin se perustettiin.Miksi ihmeessä meni leikkauttamaan hiuksensa. Toisaalta tämä vähän hillitsee bojanhulluuttani. Samoin vierailu A-studiossa. Ainakin tänään B on todettu siellä K n hyväksikäyttäjäksi.
Siis mä maksaisin tuosta Halloween kuvasta! Olis ihan mahtava.Bojanille pottis, ilman paitaa, se pitkä nahkatakki ja piikkihousut.
Kärpälle kostopitsi ja nöpötyshousut.
Kullä koska kullä!Bojanille pottis, ilman paitaa, se pitkä nahkatakki ja piikkihousut.
Onko kärtsällä edelleen useampi kämppä käytössä. Yritän vaan laskeskella, montako yöpyjää siellä oli.Eikös Joksut yleensä ole 2x huone kun matkustavat. Montakos heitä oli crew mukaanlukien Suomessa?
Tottakai saa!Saako sinulle laittaa sähköpostia, vaikka ei tulisikaan etkoille? Haluaisin lähinnä antaa maili osoitteeni vastaisuuden varalle. Olisi kiva joskus tavata muita. Itse menen seuraavan kerran keikalle vasta kun on Logomon pikkujoulut.
Eräässä keskustelussa (ei vauvapalstoilla) tultiin siihen tulokseen, että hyvin mahdollisesti olisi yhä kaksi kämppää olemassa.Onko kärtsällä edelleen useampi kämppä käytössä. Yritän vaan laskeskella, montako yöpyjää siellä oli.
Manifestoin tämänBojanille pottis, ilman paitaa, se pitkä nahkatakki ja piikkihousut.
Mun täytyy tunnustaa että tää johtuu mun osalta siitä, että viisujen alla leikkautin itselleni pottiksen. Ja se oli aivan kamala mulla . Edes jotenkin ihmismäisesti stailattuna näytti Boitsun uudelta tukalta (eli siis mun silmään hieman liian lyhyeltä tolla lailla laitettuna).Jaa, moni muukin huomasi samaan aikaa jotain yhteneväisyyttä tuossa B:n uudessa kampauksessa samaan aikaan. Milloinkan eka meemi tulee muille alustoille?
Siis apua, haluun vaan pörröttää sen hiuksia, ottaa kasvot käsien väliin ja pussata tuota nöpönenää!Jestas toi Jan on ihana tossa podcast-haastattelussa.
Onneksi hiukset on uusiutuva luonnonvara. It grow.itse asiassa tuo Bojanin hiusten leikkaus on suoranainen rikos ihmiskuntaa tai vähintäänkin fanikuntaa kohtaan.
Sama. Fiilikset tippu, kun aina joku siellä alkoi kuittailla K&B-fiilistelystä ja -shippailusta.Huh huh. Onneksi jätin sen ketjun lukemisen niihin aikoihin kun selvisi ettei sinne enää olekaan kaikki tervetulleita niin kuin silloin kuin se perustettiin.
Serbiassa kaikkein vähiten.Olisi aivan mahtavaa kuulla vaihteeksi B:lta jotain kunnon roustausta K:n suhteen keikalla. Sitä ei valitettavasti taida tulla.
Hiukset tällaisena, olisko hyväHeureka! Nyt keksin sen. B. yrittääkin matkia K:n taaksevedättyä kampausta! Tuo kampaus ilman fööniå. Ihan selvä tapaus. Hyvä Boika!