Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toi on mielenkiintoinen teoria, että jäi lomalta pois jotta voisi mennä K:n keikalle. Mutta että jänisti lopulta. Jotenkin en ymmärrä, että miksei B voisi olla avoin syystä, miksi ei mennyt? Nythän tässä tulee sellaiset vibat, että jos ei avaa syytä ikinä, toi on yksi (huom en sano ainoa!) mahdollinen syy.
Se vaan kertoisi oikeasti aika vakvasta suhtautumisesta ja sellaisesta varmaan aika antaa merkkejä, jos on totta, vaikka tämä tapaus ei ikinä selviäisikään.
Ja siis yritän silti itsekin pysyä realiteeteissa, että mahdollisuus tälle on tosi pieni.
Mutta niin kiinnostava skenario, että jää ainakin itselleni seurantaan!
Itse en usko, että olisi jäänyt lomalta pois keikkojen takia, mutta pidän mahdollisena, että pläneissä tosiaan oli mennä sinne, mutta syystä tai toisesta jäi väliin.

- eri
 
vierailija
Siis millä nimimerkillä, voitko nyt laittaa? Pliis!
Kyseessä on shippausta inhoava kirjoittelija. Matkii ketjun kommentoijia ja hämmentää soppaa sillä tavalla. Ei kannata lähteä tähän leikkiin mukaan, vaan ohittaa viestit. Kokeillut varmasti jo monia keinoja, joilla saisi ketjun keskustelun tyrehtymään. Tällä kertaa koittaa sitä ns. ponilla ja ensi viikolla on taas uusi keino käytössä. Koitetaan keskittyä puhumaan Jokereista ja Käärijästä.
 
vierailija
Minä luulen, että on tarvinnut vain lepoa, onhan ne NT:llä melko hiljattain nähneet
Minulle on jäänyt B:stä aika hauras kuva monellakin tapaa. On yltiösosiaalinen ja toisaalta äärimmäisen tarkka yksityisyydestään. Elää aika syvältä asioita, kuten se viimekesäinen G-tapaus, ja muutaman fanin outo hyökkäys häntä kohtaan. Kesän hiljaisuuden aikana sai palikat taas kohdilleen, ja palasi takaisin julkisuuteen.

Se jättikeikka on ollut varmasti äärimmäinen ponnistus monessakin mielessä - ensimmäinen iso juttu, ja hänellä oli sen valmistelussa iso rooli. Stressi saattoi laueta uupumuksena, ja perhe tuli "pelastamaan" poikansa.
Minusta oli aika söpöä (ja ymmärrettävää), että olisi halunnut K:n sinne keikalle mukaan - ainakin niin kerrottiin NT:n aikana. Kun kyse oli JOn matkasta, olisi K tietenkin omalla tapaa istunut siihen kuvioon mainiosti.
Ja onhan hän varmasti ollut tärkeä osa B:n matkaa ESC-turneen jälkeen.

Ja voihan se olla niinkin, että muu bändi tarvitsi lepoa NT:n ajan (ja varmasti myös konsertin) kierroksilla käyneeltä Bojanilta. Kolme päivää Suomessa olivat varmasti todella raskaita, vaikka toki myös antoisia.
 
vierailija
Itse en usko, että olisi jäänyt lomalta pois keikkojen takia, mutta pidän mahdollisena, että pläneissä tosiaan oli mennä sinne, mutta syystä tai toisesta jäi väliin.

- eri
Komppaan tätä. Todennäköisesti syy jäädä pois Thaimaasta ei liittynyt mitenkään K:hon - ehkä oli lyhyt sairastuminen, ehkä halu viettääkin loma perheen kanssa, who knows. Mutta siinä vaiheessa kun B ei Thaimaaseen olekaan lähtenyt ja on ollut Euroopassa samaan aikaan kuin K:lla on Eurotour, niin luulisi että hänellä on ainakin sekunnin ajan käynyt mielessä, pitäisikö mennä keikalle mukaan. Eri asia sitten, kuinka pitkälle tällainen ajatus on kantanut ja onko siihen liittyviä suunnitelmia ikinä vakavasti ollutkaan. 🤷‍♀️ Ja joka tapauksessa hyvä, että B sai levättyä omalla haluamallaan tavalla ennen seuravaa keikkarundia. Ja varmaan siellä taustalla kummittelee myös se seuraavien kappaleiden kirjoittaminen levyä varten, kun studio kuitenkin taitaa olla varattuna jo tammikuuksi.
 
vierailija
Oletko sä se meidän teini? Tuo on nimittäin aivan kun mun omasta kynästä teini-ikäisenä. Halusin vaan sulle sanoa, että sä olet upea aivan juuri omana itsenäsi ja löydät vielä sen sun oman porukan. Eikä niitä tarvitse montaa olla.
Kaiketi yksi heistä olen joo, loppuvuodesta täytän 20. Muutama muukin täällä mahtaa pyöriä. Kiitos ihanasta viestistäsi, sait minut herkistymään. ❤
 
vierailija
Mulla semmoinen K:sta ja B:stä tulee queerplatonic suhde ja ehkä eivät halua lokeroida heidän suhdetta mitenkään ja oli mitä tahansa se on veljeyttä,ystävyyttä tai romanttista ja eivät myös osaa kertoa mitä heillä on
 

Yhteistyössä