Hei vaan ja terveiset toisesta ultrasta.
Tällä kertaa sävelet oli selvät eikä sykettä enää näkynyt. Saan lopettaa tukilääkityksen ja jäädä odottelemaan vuotoa.
Hyvä puoli on, että raskaus alkoi eli ehkäpä yhden jäljellä olevan alkion kanssa on vielä mahdollisuus siltä kantilta, että kroppani tulee kyllä raskaaksi
Meillä on siis vielä yksi alkio pakkasessa ja sen siirtoa haaveillaan sitten seuraavaksi, kunhan tämä rv 6+ keskeytynyt alkio syntyy pois.
Ultrassa näkyi hematooma ja alkavaa vuotoa /väreilyä, eli jotain pientä kohtu yrittää tehdä tämän päättyneen elämänalun poistamiseksi, mutta kätilö sanoi, että voi olla ettei kohtu ymmärrä itse lähteä tyhjenemään. Täytyy varautua siihenkin, että lääkitys on haettava.
Ensiviikolla on lääkäriultra torstaina ja jos siihen mennessä ei ole vuoto alkanut saan varmasti sieltä lääkkeet sitten tyhjennykseen.
Seuraavaksi täytyy tutustua siihen, että kuinka kauan keskenmenon jälkeen täytyy odottaa uutta siirtoa.
Nyt olen pohtinut oloja ja fiiliksiä siitä, että miten alusta lähtien suhtauduin plussaan ajatuksella " Olen raskaana, kyse on enää siitä kuinka kauan". Tämän lopputuloksen hyväksyminen tuntuu tällä hetkellä helpolta ennakkoaavistusten vuoksi.
Oikein paljon onnea kuitenkin kaikille uusista plussista ja onnea odotukseen <3
Iloksi (k)km 10/2023