Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
voi huhahhei... haastatteluissa annettu tieto on myös laskelmoitua. Voitte te kuvitella että niillä on "something more"... ainakin pysyy heidän oikea yksityiselämänsä suojeltuna, mikä se tarkoitus varmaan onkin. Nauttikaa vain musiikista älkääkä noita suhdeasioita miettikö!

vierailija
voi huhahhei... haastatteluissa annettu tieto on myös laskelmoitua. Voitte te kuvitella että niillä on "something more"... ainakin pysyy heidän oikea yksityiselämänsä suojeltuna, mikä se tarkoitus varmaan onkin. Nauttikaa vain musiikista älkääkä noita suhdeasioita miettikö!
Miksei mietittäisi, hauskempi niin? Onhan se something more nyt moneen kertaan havaittu

vierailija
Hei mä olen jo pidempään miettinyt, et onko sulla kenties jotain henkilökohtaista Jereä kohtaan? Ja jos näin, olet nyt ihan väärässä paikassa.
En ole ollut täällä kuin pari kertaa. Ehkä luulet että olen joku muu. Minä haluaisin vain fiilistellä K:n artistiprojekteja ja näitä poikkispokedex-juttuja ilman mitään vakavia todellisuuteen kytkettyjä päätelmiä mistään. Välillä turhaudun, kun kaikille ei mielikuvitus riitä

vierailija
Miksi osalle on niin tärkeää jankata noita totuuksia. Kyllähän kaikki tietää muutenkin ettei jotkut vieraiden ihmisten spekulaatiot jonkun median kautta saaduista mieleyhtymistä ja vaikutteista muiden elämästä ole mitään faktoja.

Kauhea ongelma et jos joku pettyy tai joku sitä tai tätä. Ihan turhaa jossittelua

vierailija
Miksi se sinua häiritsee miten muut fiilistelee?
Olen nähnyt tämän syklin tässä kesän mittaa. Kun jotkut oikeasti yrittävät tehdä todellisuuteen liittyviä päätelmiä, ja lopulta pettyvät, kun teoria kumotaan tai muut realiteetit käyvät ilmi. Näin on syntynyt trolleja, jotka vihaavat shipin osapuolia jne. Shippauksessa ei pitäisi olla kyse todellisuudesta, joten jotkut näistä viesteistä vain menevät turhan pitkälle. On täällä paljon hyviäkin tyyppejä, mukavia fiilistelijöitä ja linkkejä

vierailija
Bojan tainnut kyllä olla ihan yksin reissussa, kun leffaseurana oleva kaveri omistaa kyseisen hotellin. Vähän kyllä mietityttää, miksi ei suunnitellusti mennyt Thaikkuihin bändin kanssa, mutta ehkä tää oli kaikin puolin parempi tapa rentoutua. Ensin perheen kanssa ja sit tällä tavalla. 💚

Yhteistyössä