Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tottakai jotkut menee siihen mukaan, mutta kyllä tuo on sivulta näyttänyt todella oudolta mistä kuvio lähtee ja miten aina löytyy lisää todisteita. Touhu oikein kiihtyy aina kun K jotain puhuu Bojanista
 
vierailija
Minä olen huomannut, että ns. realistit kylläkin tuovat keskusteluun yksityishenkilöitä, jotka eivät sinne kuulu, jos K ei itse halua tuoda esiin, shippareita tämä asia ei yleisesti kiinnosta
Nytkö realistit maalataan kaikki noin? "realisteista" ei ole edes puhuttu kuin kuukauden pari. Ennen sitä palstan vakkarit onnistuivat haravoimaan ja kaivelemaan kaiken ihan itse. Nyt siitä syytetään realisteja. Kyllä hekin sitä varmasti tekevät, mutta ongelma on ollut jo kesäkuulta asti. silloin tuo puheenaihe oli perusjankkaus ja se otettiin palstan vakkareiden toimesta esille. Nyt kun on lukituksen kanssa ilmennyt ongelmia, asian kanssa yritetään olla varovaisempia.
 
vierailija
Minusta tuntuu oudolta mistä nämä henkilöt edes tietää näitä asioita ja miksi se on niin tärkeää meille kertoa? Tunkea suorastaan kurkusta alas
Palstan stalkkerit ovat sen tiedon kaivaneet jo toukokuussa ja levittäneet sitä. Itse löysin palstan kesäkuun puolessavälissä. Silloin tuo jankkausaihe oli jo peruskauraa siellä. Ja tapahtui ihan tavallisten shippareiden ja vakiokirjoittajien toimesta. Ja varman myös ns. realistien. Ei pitäisi kenenkään kaivella asioita yksityiselämästä
 
vierailija
En ole näitä, jotka ovat kaivelleet tietoja esiin eikä kiinnosta asuinpaikat tai vaatetukset. Huomautan kuitenkin, että tämä tietty henkilö on ollut ihan Seiskan kannessa eikä peitellyt itseään mitenkään kameroilta, toki siinä oli kasvot peitettynä. Hiukset kuitenkin selvästi näkyvissä. Lisäksi näkynyt useasti keikkapaikoilla ja stooreissa ja tägätty myös ajoittain niihin ja kuviin. Ei oikeuta haukkumiseen tai alatyyliseen kommentointiin. Bähän tekopyhää silti väittää, ettei tuo herättäisi mitään kiinnostusta.

Tämmöinen piilottelu ja mysteerisyys lisää spekulointia, halusimme sitä tai emme. Etenkin kun kyseessä on näin kuuma nimi, jota paritetaan aktiivisesti ja jota monet kuolaavat ympäri Eurooppaa.
 
vierailija
En ole näitä, jotka ovat kaivelleet tietoja esiin eikä kiinnosta asuinpaikat tai vaatetukset. Huomautan kuitenkin, että tämä tietty henkilö on ollut ihan Seiskan kannessa eikä peitellyt itseään mitenkään kameroilta, toki siinä oli kasvot peitettynä. Hiukset kuitenkin selvästi näkyvissä. Lisäksi näkynyt useasti keikkapaikoilla ja stooreissa ja tägätty myös ajoittain niihin ja kuviin. Ei oikeuta haukkumiseen tai alatyyliseen kommentointiin. Bähän tekopyhää silti väittää, ettei tuo herättäisi mitään kiinnostusta.

Tämmöinen piilottelu ja mysteerisyys lisää spekulointia, halusimme sitä tai emme. Etenkin kun kyseessä on näin kuuma nimi, jota paritetaan aktiivisesti ja jota monet kuolaavat ympäri Eurooppaa.
Huomauttaisin, et artisti itse ei ole tuonut esiin.
 
vierailija
Niin? Artisti ei ole välttämättä itse tuonut esiin, mutta ei ole todellakaan ensimmäinen tai viimeinen julkkis, jonka kohdalla spekuloidaan sellaisilla asioilla, jotka on vaikka Seiska julkaissut.
 
vierailija
Nytkö realistit maalataan kaikki noin? "realisteista" ei ole edes puhuttu kuin kuukauden pari. Ennen sitä palstan vakkarit onnistuivat haravoimaan ja kaivelemaan kaiken ihan itse. Nyt siitä syytetään realisteja. Kyllä hekin sitä varmasti tekevät, mutta ongelma on ollut jo kesäkuulta asti. silloin tuo puheenaihe oli perusjankkaus ja se otettiin palstan vakkareiden toimesta esille. Nyt kun on lukituksen kanssa ilmennyt ongelmia, asian kanssa yritetään olla varovaisempia.
Eipä taida olla ihan näin, kyllä näitä realisteja ollut jo silloin mukana, mutta luulen, että tälläisiä tietoja saattavat tiputella palstalle myös ulkopuoliset trollit ja he myös vastailevat siellä itselleen
 
vierailija
Jos nyt vaan saataisiin olla rauhassa tältä. Ei ketään näitä levittäjiä kiinnosta mikään muiden oletettu pettyminen. Ihan täyttä kakkaa tuollaisen välittäminen. Ihan muut tarkoitusperät.
 
vierailija
Mut mikä saa esimerkiksi sut tekemään niin? Mikä ihme?
Tämä on ensimmäisiä kertoja, kun tänne kommentoin, kun olen tätä silloin tällöin lukenut. Että en ole erityisesti aihetta nostanut esiin. Otin nyt kantaa vaan tähän, että julkkiksista on kautta aikojen puhuttu semmoisiakin asioita, joita eivät itse ole nostaneet esiin, mutta vaikka Seiska on. Ymmärrän, että se ihmisiä kiinnostaa, tosin en hyväksy haukkumista tai semmoista ellei siihen ole selvää aihetta. Mun puolesta aiheen voi jättää tähän.
 
vierailija
Itse en usko koko seurusteluun jota ei ole julkistettu mitenkään. Pelkkää kasvotonta puhetta. 🤷

Jos seurustelee niin se on hänen asiansa ja on syynsä sille miksei asiasta puhu ja se on hänen valinta.
 
vierailija
Ei kyllä se tieto on selkeästi tuotu ulkopuolelta ja tiputellaan kokoajan lisätietoa. Ei ole shipparit nyt kyseessä. Joku tuo näihin ryhmiin sitä tietoa
Kyllä se tieto tuodaan in crewn jäsentenkin videoilla. Ja näistä on ok keskustella. Mitenkään ei voi väittää että viimeinen videossa näkyminen olisi ollut mikään vahinkovilahdus ja JJ se ei ollut (vaikka itsekkin olin aiemmin sitä mieltä).
 
vierailija
Kyllä se tieto tuodaan in crewn jäsentenkin videoilla. Ja näistä on ok keskustella. Mitenkään ei voi väittää että viimeinen videossa näkyminen olisi ollut mikään vahinkovilahdus ja JJ se ei ollut (vaikka itsekkin olin aiemmin sitä mieltä).
Jessus, nyt lyödään yli. Ei mitään tietoa tuoda esiin, koska henkilöä ei ole millään tavalla esitelty julkisesti. Kukaan ei ole avannut suutaan ja sanonut, että hei, tässä on se salaperäinen gf. Vaikka kuinka henkilö huitoisi crewn videoissa taustalla, ei sillä ole mitään väliä. Niin kauan kuin kukaan ei häntä tägää julkaisuun ja tuo esille yhteyttä, hän pysyy tunnistamattomana. Stalkkerimaiset fanit kyllä saavat hänen olemassaolonsa ja henkilöllisyytensä tietoonsa, mutta niin kauan kuin häntä ei ole suurelle yleisölle virallisesti esitelty, voisi olla vaikka kuka henkilökunnan jäsen tai vaikka Pippa Possu taustalla ja ihan sama.

Se on sitten eri asia, miksi vaikka manageri ei katso tarpeelliseksi rajata tällaista henkilöä pois julkaisuistaan vaan artistin toiveen vastaisesti tahattomasti lietsoo keskustelua aiheesta. Ehkä sillä on jotain tekemistä managerin ja tämän henkilön suhteella. Mutta se on eri juttu ja ehkä silläkään ei tarvitse spekuloida, vaikka nyt hölmösti menin tässä jo siitä kirjoittamaan. Se siitä.
 
vierailija
Jessus, nyt lyödään yli. Ei mitään tietoa tuoda esiin, koska henkilöä ei ole millään tavalla esitelty julkisesti. Kukaan ei ole avannut suutaan ja sanonut, että hei, tässä on se salaperäinen gf. Vaikka kuinka henkilö huitoisi crewn videoissa taustalla, ei sillä ole mitään väliä. Niin kauan kuin kukaan ei häntä tägää julkaisuun ja tuo esille yhteyttä, hän pysyy tunnistamattomana. Stalkkerimaiset fanit kyllä saavat hänen olemassaolonsa ja henkilöllisyytensä tietoonsa, mutta niin kauan kuin häntä ei ole suurelle yleisölle virallisesti esitelty, voisi olla vaikka kuka henkilökunnan jäsen tai vaikka Pippa Possu taustalla ja ihan sama.

Se on sitten eri asia, miksi vaikka manageri ei katso tarpeelliseksi rajata tällaista henkilöä pois julkaisuistaan vaan artistin toiveen vastaisesti tahattomasti lietsoo keskustelua aiheesta. Ehkä sillä on jotain tekemistä managerin ja tämän henkilön suhteella. Mutta se on eri juttu ja ehkä silläkään ei tarvitse spekuloida, vaikka nyt hölmösti menin tässä jo siitä kirjoittamaan. Se siitä.
Aivan! Ei olisi minulla mitään hajua että ketä taustahenkilöitä vilahtelee jonkun managerin stooreissa, jos sitä ei jankattaisi näillä palstoilla. Ei ole esitelty, joten ei kuulu meille mitenkään.
 

Yhteistyössä