Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu, noi on todellakin vain sun omat fiilikset. Kuulostaa joltain riippuvuudelta ennemmin kuin hyvältä ystävyydeltä. Että toisen iloinen puuhailukin on väärin, kun toisella on iso keikka toisaalla. Oletat että K:n kokemus oli jotenkin vähemmän kun Bojan ei ollut paikalla? Että hän on jotenkin kroonisesti Bojanin puutteessa? Vaikka hän kaipaisikin Bojania giganttisestikin, asioita ei voi noin päätellä ulospäin. Se voi olla hän itse, joka ei irrota tyttiksestä, vaikka Bojan toivoisi (en siis todellakaan sano että Bojan toivoo, tämä oli vain esimerkki) ja ovat sen takia yhdessä sopineet asioita. Että K on täysin ok sitten sen kanssa ettei Bojan tule, koska ei itse myöskään tee asiaa X. Ja Bojan on ok SEN kanssa, ettei K tee asiaa X, ja K tietää, että siksi Bojan tekee jotain muuta. Molemmat ovat ok ja kaikki hyvin. Hyviä ystäviä edelleen.
Ovat varmaan, mutta yliarvioin heidän ystävyytensä selkeästi. Otan etäisyyttä JO:sta... jotenkin heidän taukonsa aikana olen muutenkin viilennyt heidän suhteensa.
T:eri

vierailija
Minulle Jesse/Jere on aina erityisempi koska he ovat tunteneet niin kauan ja Jesse on eräänlainen suojelija K:lle... he ovat vain niin symppiksiä ja pehmeitä yhdessä <3 B vain ei ole sama minun silmissäni. Hän enemmän vian touhottaa K:n kanssa.
Kirjoitit auki just mitä ite tunnen. Suojelija vs touhottaja. K-J tulee lämmin ja kokonaisvaltaisempi olo.

vierailija
Jos ajattelen oman elämän kautta, niin mulle ystävien kanssa kaikista tärkein on rehellisyys. Voidaan suoraan sanoa jos ei jaksa tai huvita. Se ei tarkoita, etteikö oltaisi toisillemme edelleen todella rakkaita. Senpä takia en näe tässä välttämättä mitään sen kummempaa. B:llä ollut enemmän intoa lähteä perheensä kanssa matkalle ja halunnut vain rauhoittaa kaiken ennen hektistä kiertue-elämää. Kyllähän sitä K:n kanssa olisi joutunut taas fanien ympäröimäksi. Tiedämme kuitenkin heidän pitävän yhteyttä yksityisesti ja välit ovat aivan varmasti kunnossa. Sitten vain odottelemaan K:n vierailua Sloveniassa tai pojat kesällä festareille Suomeen. Kyllä he vielä tapaavat. <3

vierailija
B ja K aivan varmasti osaavat olla rauhassa keskenään, vaikka meille sitä touhotusta on näkynyt. Kaksi herkkää kaveria, jotka on löytäneet toisistaan jotakin. Oli se mitä tahansa.
Jokin erityinen yhteys heidän välillään on, kun se kaikille muillekin säteilee. Ja tuskin olisivat pysyneet yhtä läheisinä ja lähentyneet entisestään viisujen jälkeen, jos eivät osaisi myös pysähtyä juttelemaan eivätkä vain touhottaa menemään.

vierailija
Meinaan mulla oli kerran sellainen ystävä, jonka mielestä minä en ollut hyvä ystävä, kun en tehnyt asioita mitä hän halusi minun tekevän, on jäänyt hirveät traumat siitä ihmisestä. Koska syyllistyin ihan sikana ja jäin ihan yksin hänen vihaisten syytöstenä alle saamatta mistään tukea (koska en häpeän takia, jonka hän sai aikaiseksi uskaltanut puhua asiasta kenellekään) ja se ihminen heittäytyi ihan uhriksi. Hrrrr, ei ikinä enää.

vierailija
Kirjoitit auki just mitä ite tunnen. Suojelija vs touhottaja. K-J tulee lämmin ja kokonaisvaltaisempi olo.
Joo! ja minusta tuntuu, että emme näe heidän henkilökohtaisesta suhteestaan niin paljoa kuin uuri K/B:stä... Mutta lavalla Jesse aina paijaa, pusuttelee ja halaa K:ta niin luontevasti ja K hymyilee kuin naantalin aurinko: https://www.tumblr.com/morbid-things/731139782675152896/jesse-is-always-so-sweet-with-jere-im-crying?source=share&ref=_tumblr
https://www.tumblr.com/submariini/726909260507807744/olympiastadion-20230819?source=share&ref=_tumblr

Ja suojelija: https://www.tumblr.com/hirunoka/717695651675308032/such-a-sweetheart?source=share&ref=_tumblr

vierailija
Jokin erityinen yhteys heidän välillään on, kun se kaikille muillekin säteilee. Ja tuskin olisivat pysyneet yhtä läheisinä ja lähentyneet entisestään viisujen jälkeen, jos eivät osaisi myös pysähtyä juttelemaan eivätkä vain touhottaa menemään.
Samaa mieltä kanssasi. There is something between us sanoi Kärtsä. Mä katsoin sen Princen reaktiovideon NT CCC vedosta ja hän sanoi sen loistavasti, että näillä kahdella on romantic friendship ja ihanaa kun näyttävät sen. Rakkautta on monenlaista ja se on hienoa.

vierailija
Joo! ja minusta tuntuu, että emme näe heidän henkilökohtaisesta suhteestaan niin paljoa kuin uuri K/B:stä... Mutta lavalla Jesse aina paijaa, pusuttelee ja halaa K:ta niin luontevasti ja K hymyilee kuin naantalin aurinko: https://www.tumblr.com/morbid-things/731139782675152896/jesse-is-always-so-sweet-with-jere-im-crying?source=share&ref=_tumblr
https://www.tumblr.com/submariini/726909260507807744/olympiastadion-20230819?source=share&ref=_tumblr

Ja suojelija: https://www.tumblr.com/hirunoka/717695651675308032/such-a-sweetheart?source=share&ref=_tumblr
Jerppu alkoi olla tossa vähän uupunut ja pehmeässä pikku hönössä ja pälpättää mitä suuhun tulee. Jesse ihanan smoothisti ohjailee, että tulehan, tunkeutumatta kuitenkaan toisen "alueelle"

vierailija
Tai sit halusi vaan oikeasti viettää pari viikkoa lomaa, kun siihen kerrankin oli mahdollisuus, viettää aikaa perheen kanssa jne.
Bojan oli sen lomansa kyllä ansainnut. Ihanaa että sai levätä ja olla perheen kanssa. Enemmän yhteistä aikaa saisivat J:n kanssa jos J tosiaan menisi sinne Sloveniaan käymään, niin kuin keikallakin puhui. Nyt olisi ollut tiivis keikkatahti ja crew koko ajan ympärillä. Heistä B:lle vaikuttaisi olevan läheisempiä lähinnä Häärijä ja tanssijat, jotka hekin olivat vain Lontoossa paikalla.

vierailija
Jerppu alkoi olla tossa vähän uupunut ja pehmeässä pikku hönössä ja pälpättää mitä suuhun tulee. Jesse ihanan smoothisti ohjailee, että tulehan, tunkeutumatta kuitenkaan toisen "alueelle"
Joo! Niin pehmeä... alkuperäinen poikkis <3 Ja esim. siellä yhdellä klubikeikalla kesällä Kun K meni yleisön sekaan, Jesse yritti estää häntä.. jotkut olivat kuullet "ei Jere,... ei!" Ilmeisesti turvallisuussyistä <3

vierailija
En pystynyt seurailemaan K:n keikkaa reaaliajassa kun olin töissä. Nyt olen yrittänyt ottaa takaisin, ja selata kaikki Instat, Twitterit läpi. Tumppu vielä pitää katsoa. Huh! Onneksi Euroopan kiertue on jo ohi, rankaksi käy :D

vierailija
Ovat varmaan, mutta yliarvioin heidän ystävyytensä selkeästi. Otan etäisyyttä JO:sta... jotenkin heidän taukonsa aikana olen muutenkin viilennyt heidän suhteensa.
T:eri
Sama juttu minulla kuin edellä ystävyyden yliarvioinnin suhteen. Omista fiiliksistähän tässä tottakai puhutaan.. En tiedä mitään K tai B ajatuksista. Enkä siis syyllistä ketään, ilmaisin vain omat ajatukset. Molemmille toivon hyvää ja K:n uran seuraaminen kiinnostaa edelleen ja JO muiden viisuartistien ohella välillä.

Yhteistyössä