vierailija
Ovat varmaan, mutta yliarvioin heidän ystävyytensä selkeästi. Otan etäisyyttä JO:sta... jotenkin heidän taukonsa aikana olen muutenkin viilennyt heidän suhteensa.Juu, noi on todellakin vain sun omat fiilikset. Kuulostaa joltain riippuvuudelta ennemmin kuin hyvältä ystävyydeltä. Että toisen iloinen puuhailukin on väärin, kun toisella on iso keikka toisaalla. Oletat että K:n kokemus oli jotenkin vähemmän kun Bojan ei ollut paikalla? Että hän on jotenkin kroonisesti Bojanin puutteessa? Vaikka hän kaipaisikin Bojania giganttisestikin, asioita ei voi noin päätellä ulospäin. Se voi olla hän itse, joka ei irrota tyttiksestä, vaikka Bojan toivoisi (en siis todellakaan sano että Bojan toivoo, tämä oli vain esimerkki) ja ovat sen takia yhdessä sopineet asioita. Että K on täysin ok sitten sen kanssa ettei Bojan tule, koska ei itse myöskään tee asiaa X. Ja Bojan on ok SEN kanssa, ettei K tee asiaa X, ja K tietää, että siksi Bojan tekee jotain muuta. Molemmat ovat ok ja kaikki hyvin. Hyviä ystäviä edelleen.
T:eri