vierailija
Mikke .Jaha, täälläkin riehuttu. Ajattelin vaan tulla kertomaan, et Suvin stoorissa ihana pätkä crewsta palaamassa Suomeen.
suvituulisi (toivottavasti tämä on ok, julkinen insta ja usein promonnut siellä mm. Kärtsää).Millä nimellä löytyy ig:stä ?
kiitos. voithan nyt poistaa viestin.suvituulisi (toivottavasti tämä on ok, julkinen insta ja usein promonnut siellä mm. Kärtsää).
Miksei mietittäisi, hauskempi niin? Onhan se something more nyt moneen kertaan havaittuvoi huhahhei... haastatteluissa annettu tieto on myös laskelmoitua. Voitte te kuvitella että niillä on "something more"... ainakin pysyy heidän oikea yksityiselämänsä suojeltuna, mikä se tarkoitus varmaan onkin. Nauttikaa vain musiikista älkääkä noita suhdeasioita miettikö!
Turha tästä jankata, mutta tulet näkemään kyllä. Realistit ei petyMiksei mietittäisi, hauskempi niin? Onhan se something more nyt moneen kertaan havaittu
Ei shippaajatkaan, älä huoli.Turha tästä jankata, mutta tulet näkemään kyllä. Realistit ei pety
Hei mä olen jo pidempään miettinyt, et onko sulla kenties jotain henkilökohtaista Jereä kohtaan? Ja jos näin, olet nyt ihan väärässä paikassa.Turha tästä jankata, mutta tulet näkemään kyllä. Realistit ei pety
Sehän hiljeni.Hei mä olen jo pidempään miettinyt, et onko sulla kenties jotain henkilökohtaista Jereä kohtaan? Ja jos näin, olet nyt ihan väärässä paikassa.
En ole ollut täällä kuin pari kertaa. Ehkä luulet että olen joku muu. Minä haluaisin vain fiilistellä K:n artistiprojekteja ja näitä poikkispokedex-juttuja ilman mitään vakavia todellisuuteen kytkettyjä päätelmiä mistään. Välillä turhaudun, kun kaikille ei mielikuvitus riitäHei mä olen jo pidempään miettinyt, et onko sulla kenties jotain henkilökohtaista Jereä kohtaan? Ja jos näin, olet nyt ihan väärässä paikassa.
Sori en hiljennyt, katsoin videota vastaus yläpuolellaSehän hiljeni.
- eri
Oli kyllä oikeesti tosi ihana. Ihana kun Klla on crew täynnä omaa lähipiiriä, varmasti tehnyt vuodesta helpomman.Se kotiinpaluuklippi oli symppis! Aika vähän saavat levätä ennen huomista keikkaa, mutta sitten on viikon pötköttelytauko <3
Olen nähnyt tämän syklin tässä kesän mittaa. Kun jotkut oikeasti yrittävät tehdä todellisuuteen liittyviä päätelmiä, ja lopulta pettyvät, kun teoria kumotaan tai muut realiteetit käyvät ilmi. Näin on syntynyt trolleja, jotka vihaavat shipin osapuolia jne. Shippauksessa ei pitäisi olla kyse todellisuudesta, joten jotkut näistä viesteistä vain menevät turhan pitkälle. On täällä paljon hyviäkin tyyppejä, mukavia fiilistelijöitä ja linkkejäMiksi se sinua häiritsee miten muut fiilistelee?
Jep! Olsii varmasti ollut ihan eri tilanne, jos levy-yhtiö olisi pakottanut K:lle ei-mieluisen tiimin ympärille. Jesse esimerkiksi on K:lle ihana tuki ja turva <3Oli kyllä oikeesti tosi ihana. Ihana kun Klla on crew täynnä omaa lähipiiriä, varmasti tehnyt vuodesta helpomman.
Ja omistaa kyseisen hotellin osittain ainakin, eli saattanut saada ilmaisen reissun.Bojanilla leffailta poikkiksen kaa… Ihan frendi taitaa kyllä olla, stalkkasin profiilin ja perheellinen mies näkyy olevan.