vierailija
Ei kai se nyt teleportata voi pois vaikka tahtois.Jos jää jonnekin keikkapaikan liepeille yleisön saataville hengaamaan, niin vähän hassu ajatus.
Ei kai se nyt teleportata voi pois vaikka tahtois.Jos jää jonnekin keikkapaikan liepeille yleisön saataville hengaamaan, niin vähän hassu ajatus.
Ei todellakaan ole hänen työtä.No mitä sitten? Se on sinun mielipiteesi. Jos tuosta ois julkaistu pelkkä ääniraita, ois täysin ok. Henkilö saa äänittää muiden tietämättä jokaisen keskustelun ja tilanteen, jossa itse on mukana. Ja julkaista ne, jos tilanteessa ei ole mitään salaista tai nöyryyttävää. Tuo homma on Jeren työtä, jos ei kestä vaihtakoot ammattia.
Keikkapaikan liepeillä "salakuvaaminen" on aika eri asia, kuin esim hotellin ovella tai kaupassa. No bad.Jos jää jonnekin keikkapaikan liepeille yleisön saataville hengaamaan, niin vähän hassu ajatus.
Hyi. Kaltaistesi ihmisten vuoksi monet artistit todellakin jossain vaiheessa uraansa harkitsevat sitä alan vaihtoa.No mitä sitten? Se on sinun mielipiteesi. Jos tuosta ois julkaistu pelkkä ääniraita, ois täysin ok. Henkilö saa äänittää muiden tietämättä jokaisen keskustelun ja tilanteen, jossa itse on mukana. Ja julkaista ne, jos tilanteessa ei ole mitään salaista tai nöyryyttävää. Tuo homma on Jeren työtä, jos ei kestä vaihtakoot ammattia.
Hlvatan kuuumaJulistekamaa Boitsun seinälle.
Kyllä se kuuluu jos keikan jälkeen näkyilee faneille. Älä nyt ole naurettava ja tuputa koko ajan omaa nuivaa asennettasi Jeren suuhun.Jos jää jonnekin keikkapaikan liepeille yleisön saataville hengaamaan, niin vähän hassu ajatus.
Kyllä toi artistina olo on hänen työtään.Ei todellakaan ole hänen työtä.
Salakuvaaminen kaikkialla on musta ihan yhtä paha, varsinkin jos siitä on erikseen sanottu.Keikkapaikan liepeillä "salakuvaaminen" on aika eri asia, kuin esim hotellin ovella tai kaupassa. No bad.
Monet pienet paska-artistit, enkä mä sellaisia kuuntelekaan.Hyi. Kaltaistesi ihmisten vuoksi monet artistit todellakin jossain vaiheessa uraansa harkitsevat sitä alan vaihtoa.
Hän ei ole tuossa artisti, vaan ihminen kävelemässä ulkona.Kyllä toi artistina olo on hänen työtään.
Apua, aika noloa tuo kyykistyminen Tietää käyvänsä omenavarkaissa.Tässä tuo kyykky mistä itse puhun ja mielestäni aivan selvästi ottaa pöydältä ja laittaa huuleen. Onhan se ennenkin tehnyt mutta yleensä ihan avoimesti.
Ihan omasta suustaan on sanonut tästä salakuvauksesta ja lähestymisestä muualla, kun työaikana. En ala nyt vänkäämään sun kanssa tästä, mut ihmettelen vähän, ootko kuullut termejä inhimillisyys tai empatia viestiesi perusteella.Kyllä se kuuluu jos keikan jälkeen näkyilee faneille. Älä nyt ole naurettava ja tuputa koko ajan omaa nuivaa asennettasi Jeren suuhun.
Oliko se salakuvaamista, kun tuossa aiemmin Käärijä kyykisty pöydän taa lavalla laittaakseen denssin huuleen? Hän vaihtoi siinä sekunniksi "vapaalle" pois ammattiroolista?Salakuvaaminen kaikkialla on musta ihan yhtä paha, varsinkin jos siitä on erikseen sanottu.
Olet naurettava, mene matkoihis. Hän oli töissä.Oliko se salakuvaamista, kun tuossa aiemmin Käärijä kyykisty pöydän taa lavalla laittaakseen denssin huuleen? Hän vaihtoi siinä sekunniksi "vapaalle" pois ammattiroolista?
Monet pienet páská-artistit, enkä mä sellaisia kuuntelekaan.Hyi. Kaltaistesi ihmisten vuoksi monet artistit todellakin jossain vaiheessa uraansa harkitsevat sitä alan vaihtoa.
Älä tuputa nuivaa asennetteasi kiitos. Sä et ole kukaan sanomaan esim. tuon fanin empatiasta Jereä kohtaan.Ihan omasta suustaan on sanonut tästä salakuvauksesta ja lähestymisestä muualla, kun työaikana. En ala nyt vänkäämään sun kanssa tästä, mut ihmettelen vähän, ootko kuullut termejä inhimillisyys tai empatia viestiesi perusteella.
Puhuin sun empatiasta.Älä tuputa nuivaa asennetteasi kiitos. Sä et ole kukaan sanomaan esim. tuon fanin empatiasta Jereä kohtaan.
Niin? Olen ihan empaattinen, enkä ala haukkumaan sitä fania, joka ei mitään vahinkoa saanut aikaan. Arvostan muita ihmisiä, toisin kuin sinä vaikuttaisit tekevän.Puhuin sun empatiasta.
Keikan jälkeen on artisti, oli vielä keikkavaatteissaankin.Hän ei ole tuossa artisti, vaan ihminen kävelemässä ulkona.
Arvostan. Tottakai.Aito, mä menen nyt nukkumaan. Älä viitsi sanoa, että arvostat ihmisiä kaiken jälkeen, mitä on ollut.
Itseasiassa sillä on ihan oma huppari päällä.Keikan jälkeen on artisti, oli vielä keikkavaatteissaankin.
Tämä. Kärpän sisäinen demi muistuttaa itsestään ja laittaa stopin...Mä tykkään Tstä, mutta uskon, että se on lavalla vähän ehkä jopa liikaa Klle. Todella intensiivinen ja hakemalla hakee vähän metsästys/saalistus tyylillä Kärppää ja kontaktia.
🩷Tämä. Kärpän sisäinen demi muistuttaa itsestään ja laittaa stopin...
Piikkihousuissa on, älä nyt jaksa.Itseasiassa sillä on ihan oma huppari päällä.