Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä oli ok ja niin on ihan varmasti Kärtsästäkin. Taidat olla RR, joka on vähän vauhko salakuvaamiselle, kun omat tekosi eivät ihan salaa katselua kestä. Sen verran on aina valhetta siellä ja valhetta täällä. Niin sitten ihan K:nkin puolesta loukkaannut.

vierailija
Mitä helkkaria sä Aito tässä ketjussa edes teet? Tulin kattomaan josko olis jotain kivaa uutta matskua läpikäytäväks, mut sinä se täällä vaan oot sivu kaupal riehunut.

vierailija
"Kärtsälle varmaan salakuvaus ok", Aito mitä mä nyt luen täällä. Nyt älä jatka enää.
Niin, ei tuossa kuvatussa tilanteessa ollut mitään sellaista, mistä se vois pahastua. Pistäs nyt korkki kiinni, RR / Tarotar, äläkä yritä kiusata täällä niitä, joilla on erilainen näkemys asioihin, kuin itselläsi. Tuollaisella "nauramisella" koitat muka nolata kanssakeskustelijaa. Vaikka ainoa tosi nolo olet itse. Ikinä et kanna vastuuta kieroiluistasi. Olisit edes ownannut ne.

vierailija
Bojan-ikäväni on ihan hölmöä nyt ja käy jo hermoilleni. En edes tunne koko tyyppiä ja silti haluaisin tietää, miksi se on nyt ollut ”piilossa” lomallaan Thaimaassa ja mitä ihmettä varten se tuli mahdollisesti jo sieltä pois ja sitten ennen kaikkea kuumin peruna on se, että mitkä niiden tunteet toisiaan kohtaan on! Ennen kaikkea nyt Bojan on arvoitus. Kärpän luulen tietäväni 😄 Vaikka sekin on käytännössä kuvittelua 🙂

vierailija
Bojan-ikäväni on ihan hölmöä nyt ja käy jo hermoilleni. En edes tunne koko tyyppiä ja silti haluaisin tietää, miksi se on nyt ollut ”piilossa” lomallaan Thaimaassa ja mitä ihmettä varten se tuli mahdollisesti jo sieltä pois ja sitten ennen kaikkea kuumin peruna on se, että mitkä niiden tunteet toisiaan kohtaan on! Ennen kaikkea nyt Bojan on arvoitus. Kärpän luulen tietäväni Vaikka sekin on käytännössä kuvittelua
Nyt siis tiedämme, että K on mennyttä miestä ja hullaantunut?🌹 Aiemmin oltiin lähes pahoillaan B puolesta, kun K ei siitä välitä tarpeeksi. Bojan, Bojan missä olet❤

vierailija
Aika näyttää, mikä lopulta oli totuus tässä, mutta kyllä merkkejä on nähtävissä isoista tunteista kahden ihmisen välillä. Ehkä jotain tapahtuu, ehkä homma etenee, sen aika näyttää.

• Tykkää
Reactions: aksu:3
vierailija
Pakko ottaa esille. K oli kännissä Tavastia 2. ja Olympiassa. Selkeesti heittäytyy paljon leikittelevämpään ja eroottisempaan meininkiin. Turussa oli taas vähän jäisempää ja enemmän sellaista näyteltyä, kun oli selvinpäin. Kuten nyt myös Tallinnassa. K on estoton, kun on muutamia alla.
Joku jo varmaan kommentoikin, että Turussa K:n käsi kävi kuitenkin kohteessa tai ainakin Bojanin paketin seutuvilla. Ja Olympiassa K ei ainakaan vaikuttanut känniseltä.

vierailija
Joo, siitä näkee, että koko palsta on jumissa, jos menee keskustelujen etusivulle, eikä yhdessäkään ketjussa ole uutta kommenttia kuin muutama minuutti sitten tai aiemmin. Yleensä siellä on 5-10 ketjua samalle minuutille päivittynyt, kuin mitä kellokin on. Ainakin.

Yhteistyössä