vierailija
Salakuvaaminen ei ole ok jos siitä on vielä erikseen sanottu. Myöskään tää lähestyminen ylipäätään ei musta ollut ok.
Eiks ne olleet ainakin silloin kasarilla muotia Itselläni ei tosin ollut, pidin niitä jotenkin ei omaan meininkiini sopivina.Mulla oli nuorena punaiset kappaverkkarit! Ostin samanlaiset kuin pikkukaupungin Intersportin myyjällä, johon olin ihastunut ja joka oli mua 13 vuotta vanhempi
Niin, ei tuossa kuvatussa tilanteessa ollut mitään sellaista, mistä se vois pahastua. Pistäs nyt korkki kiinni, RR / Tarotar, äläkä yritä kiusata täällä niitä, joilla on erilainen näkemys asioihin, kuin itselläsi. Tuollaisella "nauramisella" koitat muka nolata kanssakeskustelijaa. Vaikka ainoa tosi nolo olet itse. Ikinä et kanna vastuuta kieroiluistasi. Olisit edes ownannut ne."Kärtsälle varmaan salakuvaus ok", Aito mitä mä nyt luen täällä. Nyt älä jatka enää.
Sillä Intersportin myyjällä oli ne samaiset verkkarit päällä silloinkin, kun sattumien summana koitti mun eka kertani - ja tän samaisen myyjän kanssa Kappamerkki always in my heart!!Eiks ne olleet ainakin silloin kasarilla muotia Itselläni ei tosin ollut, pidin niitä jotenkin ei omaan meininkiini sopivina.
Nyt siis tiedämme, että K on mennyttä miestä ja hullaantunut? Aiemmin oltiin lähes pahoillaan B puolesta, kun K ei siitä välitä tarpeeksi. Bojan, Bojan missä oletBojan-ikäväni on ihan hölmöä nyt ja käy jo hermoilleni. En edes tunne koko tyyppiä ja silti haluaisin tietää, miksi se on nyt ollut ”piilossa” lomallaan Thaimaassa ja mitä ihmettä varten se tuli mahdollisesti jo sieltä pois ja sitten ennen kaikkea kuumin peruna on se, että mitkä niiden tunteet toisiaan kohtaan on! Ennen kaikkea nyt Bojan on arvoitus. Kärpän luulen tietäväni Vaikka sekin on käytännössä kuvittelua
Merkkejä on, että K on tuossa tilassa, mutta toisaalta, hän ei edelleenkään ole vapaa mies. Miksi!? Kyllä vaan joulu on taas tulossa. Täällä jo tonttuillaan.Nyt siis tiedämme, että K on mennyttä miestä ja hullaantunut? Aiemmin oltiin lähes pahoillaan B puolesta, kun K ei siitä välitä tarpeeksi. Bojan, Bojan missä olet
Joku jo varmaan kommentoikin, että Turussa K:n käsi kävi kuitenkin kohteessa tai ainakin Bojanin paketin seutuvilla. Ja Olympiassa K ei ainakaan vaikuttanut känniseltä.Pakko ottaa esille. K oli kännissä Tavastia 2. ja Olympiassa. Selkeesti heittäytyy paljon leikittelevämpään ja eroottisempaan meininkiin. Turussa oli taas vähän jäisempää ja enemmän sellaista näyteltyä, kun oli selvinpäin. Kuten nyt myös Tallinnassa. K on estoton, kun on muutamia alla.
Huomenta RR / Tarotar! Vielä hapan kun juttusi ei oikein uppoa?Nyt taisi jollain karata muumit laaksosta pahemman kerran...
Huomenta RR / Tarótar! Vielä hapan kun juttusi ei oikein uppoa?Nyt taisi jollain karata muumit laaksosta pahemman kerran...
Taitaa jumittaa koko Vauva, ei toimi Kääriä ketjukaan.Jumittuiko alus?