vierailija
Kaatuiko toi p*seen vauva-palsta taas!? Just kun K julkaisi aivan über-hienosta keikkadösästä stoorin!!!
No niitähän on 10 hengen porukka matkassa, ei kai ne nyt ihan pieneen bussiin mahdu.Ei ole todellista, just jännittävässä kohdassa. Mulla oli just lähdössä psykoosit tulille ton keikkabussin koosta!
Kyllä tommosessa punkassa on kahdelle tilaaEi ole todellista, just jännittävässä kohdassa. Mulla oli just lähdössä psykoosit tulille ton keikkabussin koosta!
Bussin kokoa en ihmettele, tätä sen sijaan kyllä!Voidaanko vielä analysoida sitä, että Kn puhe tosiaan pätkäisee kesken stoorin eli se on jättänyt jotakin pois
Sama ongelma täällä! Pienikin vilahdys B:n hiustupsusta thaimaalaisella rannalla riittäisi, tai oli se nyt missä hyvänsä, vaikka tuossa hienossa keikkabussissa öljyttynä punkassa venaamassa K:n keikan päättymistä.Ei tule kyllä nyt taas tän päivän töistä mitään. Näyttäkää nyt se Boitsu, oli sitten vaikka kuussa. Mun realismi horjuu hetki hetkeltä ja kohta kuvittelen sen oikeasti liittyvän Kärtsän entourageen kiertueelle.
Tiedetään. Entäs sitten?Tämä ketju on AIVAN käsittämätön. Porukka speluloi Käärijän homoseksuaalisuudella. TODELLA huvittavaa, porukka ei tiedä mitään. EI yhtään mitään.
KÄÄRIJÄLLÄ ON TYTTÖYSTÄVÄ!
Mutta sehän selvisi jo Käärijän puheista ettei ollut. Eli ei kummallista.Minusta se Salenan oma CCC veto on hyvä, mutta tuosta esityksestä paistoi, ettei oo kovin paljoa harjoiteltu, jos yhtään.
Miten ne olisi voinut harjoitella?Minusta se Salenan oma CCC veto on hyvä, mutta tuosta esityksestä paistoi, ettei oo kovin paljoa harjoiteltu, jos yhtään.