Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heippa! Toivottavasti saadaan emoketju takaisin tai pidettyä se nykyinen varapaatti pystyssä. Mä luulen, että vauvan palstalla kirjoittelee ihmisiä, jotka syystä tai toisesta ilmiantaa viestien lisäksi myös koko ketjua. Olisi kiva tietää, mitä laittavat sinne perusteluiksi.
Toivotaan näin. Inhottavaa että jotkut käyttävät aikaansa kiusantekoon kun jos kuitenkin haluaa jutella käärijästä muttei shipata, on kääriä-ketju. toivottavasti nykyinen paatti pysyy vesillä, tai emon ovet avataan.
 
vierailija
Yön aikana oli miuten poistunut uudesta ketjusta ainakin yksi minificci, ja Kääriä-ketjusta mun kommentti, että uusia laivoja perustetaan niin kauan, kunnes joku pysyy vesillä. Liikkeellä on siis joku pahantahtoinen, joka koettaa poistaa uuden ketjun. Toivottavasti nyt tämä yritys pysyy pystyssä, ja varmuuden vuoksi en vielä lähtisi linkkaamaan toiseen ketjuun tätä uutta. Toki jossain vaiheessa pahanilmanlintu löytää paikalle, mutta toivon että saataisiin paatti ankkuroitua ensin, ettei se poistuisi yhtä helposti. Tosin kuka tietää, miten tuo poistuminen oikeasti toimii ja onko tällä varovaisuudella mitään väliä...
T.laivanrakentaja
 
vierailija
Eh, yritin ladata prepaidiani ja Googlasin palveluntarjoajan nimi prepaid charge, tulikin sopivasti englanninkielinen sivu. Aloin lukea ohjeita, sitten siinä luki, että voit myös ostaa lataussetelin, näitä myydään kaikkialla Sloveniassa. Hups, väärä maa. :D Tämä on siis koko alueen isoin ISP ja mobiilifirma.

- Joymuffin
 
vierailija
Se olisi päivän "tupakkatauko" (siis tauko surffaamalla netissä työtauolla). Millä nimellä uusi ketju löytyykään vauva.fin puolelta? Ja onko vahvistunut B:n mukanaolo Thaimaassa? :)
 
vierailija
Message for those few who were interested in JO's Stožice outfits, there's an interesting post on Twitter, I think she might be right about this.
I have really grown to like Idrijan lace, was just looking at this Slovenian lace school yesterday. They have some cool products and definitely want to pay there a visit on my Slovenia trip (whenever that happens...).

 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä