Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Noh, nyt uusi ketju on vielä paikallaan ja siellä on ollut hyvä fiilis. Jatketaan samaan malliin!
Vähän varovaisesti vielä siellä liikutaan, ihan kuin hiipien paatin käytäviä pitkin, ettei vahingossakaan merihirviöt löytäisi paikalle. :D Mutta jos paatti vielä huomenna pysyy pystyssä, niin sitten alkaa näyttää hyvältä! Eiköhän jatketa, kiitos kaikille tästä!
 
vierailija
Me emme luovuta! Muodossa tai toisessa kellunta jatkuu. K/B on meille rakas.

Toisaalta sana shippaus olisi hyvä tulla esiin jo aivan alussa, ettei käy niin kuin emoaluksessa, jossa joku aina nostaa esiin sen, ettei "shippausta mainita ekassa viestissä, jolloin ketju ei ole shippaukseen tarkoitettu". Hankalaa.
Ai mitäh niinku. Eihän noissa säännöissä kielletä "shippaamista"
 
vierailija
Heippa! Toivottavasti saadaan emoketju takaisin tai pidettyä se nykyinen varapaatti pystyssä. Mä luulen, että vauvan palstalla kirjoittelee ihmisiä, jotka syystä tai toisesta ilmiantaa viestien lisäksi myös koko ketjua. Olisi kiva tietää, mitä laittavat sinne perusteluiksi.
 
vierailija
Heh, näin lyhyen, siis tosi lyhyen unen Kärtsästä. Olin jossain talolla, jossa oli paljon muitakin ihmisiä. Jostain syystä riisuin puseroni, jonka alla oli bikinit. Kärtsä sattui menemään juuri ohi siitä ja katsahti tisseihini (ihan tavalliset) ja sitten katsoi minuun ja hymyili lämpimästi. Minua huvitti unessa ja heräsin siihen. Oli jotenkin hiton lämmin olo.
 

Yhteistyössä