Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B meinasi Arenan CDssä törmätä Nacen kitarankaulaan kuin K konsanaan finaalissa vaijeriin. Samikset
Vai törmääkö suorastaan?
Monta kertaa noitten keikoillakin katsoin että miten noi ei kompuroi toisiinsa juuri lainkaan kun kitaran ja basson kaulat heiluu, liikutaan takaperin, hypitään yms.
 
vierailija
Ilmeisesti kukaan ei ole saanut vastausta sähköpostiinsa tuosta ketjun aukeamisasiasta? Luulisi, että ne sen jotenkin kuittaavat kuitenkin, vaikka eivät sitten avaisikaan ketjua koskaan.
 
vierailija
Nyt vasta uskalsin läppärillä kurkata alkuperäiselle paatille ja onhan se nyt vähän kökkö, mutta kyllä jos joku tekisi uuden aluksen niin hyppään tietysti mukaan!! Suurin ongelma tosiaan toi ettei näy nuolet (mulla on napit: kannatan, vastustan?!)
 
vierailija
Nyt vasta uskalsin läppärillä kurkata alkuperäiselle paatille ja onhan se nyt vähän kökkö, mutta kyllä jos joku tekisi uuden aluksen niin hyppään tietysti mukaan!! Suurin ongelma tosiaan toi ettei näy nuolet (mulla on napit: kannatan, vastustan?!)
Mulla läppärillä näkyy kyllä nuolet, onkohan toi selaimesta vai mistä sitten kiinni? (Käytän Firefoxia itse.) Vai pystyyköhän sen jossain vaihtamaan?
 

Yhteistyössä