Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olihan tästäkin jo värikkäitä tarinoita kuin B käyttää ladoa aiheuttaakseen mustasukkaisuutta, ja sitten nouseekin oikeita tunteita.
Mua naurattaa vain entistä enemmän seLAdon stoorin jatko, missä oli Kärtsä sieltä mökiltään synttärihattu päässä räpläämässä nyrpeänä puhelimen ruutua, kun Lado oli edellisenä päivänä julkaissut sen halauskuvan Bojanin kanssa :D Hyvä huumori sillä Ladolla.
 
vierailija
Mua naurattaa vain entistä enemmän seLAdon stoorin jatko, missä oli Kärtsä sieltä mökiltään synttärihattu päässä räpläämässä nyrpeänä puhelimen ruutua, kun Lado oli edellisenä päivänä julkaissut sen halauskuvan Bojanin kanssa Hyvä huumori sillä Ladolla.
Öö siis puch line unohtui, eli sen valossa, kun mun silmissä K nykyään ON se enemmän kaipaava ja ihastunut 😁
 
vierailija
Muistaako kukaan mistä se oli missä sanottiin että Niko on ainoa jolla on oma kertsinsä? Joku ihan tuore juttu täytyy olla mutta oliko joku lehtijuttukäännös vai jonkun instapäivitys vai mikä?
Tässä ainakin viitataan ko. biisiin ja Nikoon
 
vierailija
Nyt kun ilmeisesti Kääriä -ketjussa ei suvaita shippailuja, niin laitan tänne tähän väliin lainauksen netin syövereistä kaulapusu(i)sta, kun tein asiasta hieman aikani kuluksi tieteellistä tutkimusta:

”Ystävät eivät suutele toisiaan kaulalle, riippumatta siitä, mitä hän kertoo sinulle. Jos hän siis suutelee sinua kaulalle, hän saattaa yrittää testata reaktiotasi ja toivoo, että suhde siirtyy uudelle tasolle.”

Mielenkiintoista, ellen sanoisi
Erittäin mielenkiintoista.
Kuten sekin, että olin ketjun perustamisessa mukana ja alusta asti sääntönä oli, että saa seilata miten sattuu eli tosiaan shipata ristiin rastiin ja ketä ikinä haluaa. Jossain vaiheessa meno vain muuttui ja nyt siellä ei ole itselle enää edes syytä olla.
 
vierailija
Nyt kun ilmeisesti Kääriä -ketjussa ei suvaita shippailuja, niin laitan tänne tähän väliin lainauksen netin syövereistä kaulapusu(i)sta, kun tein asiasta hieman aikani kuluksi tieteellistä tutkimusta:

”Ystävät eivät suutele toisiaan kaulalle, riippumatta siitä, mitä hän kertoo sinulle. Jos hän siis suutelee sinua kaulalle, hän saattaa yrittää testata reaktiotasi ja toivoo, että suhde siirtyy uudelle tasolle.”

Mielenkiintoista, ellen sanoisi
Ton käsi kohteessa videon voisi laittaa sinne ketjuun joku, liikaa Tommy pakotusta, shippaan kyllä sielläkin vielä
 
vierailija
Erittäin mielenkiintoista.
Kuten sekin, että olin ketjun perustamisessa mukana ja alusta asti sääntönä oli, että saa seilata miten sattuu eli tosiaan shipata ristiin rastiin ja ketä ikinä haluaa. Jossain vaiheessa meno vain muuttui ja nyt siellä ei ole itselle enää edes syytä olla.
Aika paha, jos edes perustaja ei voi olla ketjussa. Tosin anonyymillä palstalla on paha todistaa olevansa ketjun perustaja, eli vaikka sanoisit tuosta, niin tuskin kukaan uskoisi edes. Mutta on se kyllä ihme, että shippaajat on savustettu ulos ja sitten ilkutaan vielä päälle, että emoalus upposi. Uskomatonta tekopyhyyttä niiltä, jotka sinne kirjoittelee.
 
vierailija
Muistaako kukaan mistä se oli missä sanottiin että Niko on ainoa jolla on oma kertsinsä? Joku ihan tuore juttu täytyy olla mutta oliko joku lehtijuttukäännös vai jonkun instapäivitys vai mikä?
Sen Matejn instassa. Mulla suomennos oli surkea: "Niko on ainoa jolla on oma kertosäe (oikea), koska bojan vinkuu koko ajan: Niko ei äänestä minua."

Englanniksi tuli vähän parempi mutta ilman ladySLOn vinkkiä ois kyllä jäänyt konteksti ymmärtämättä.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Ei tuo vauva ole enää käytettävä, jos jää tuollaiseksi. Tähänkö loppuu omat palstailut uudistuksen vuoksi?
Tein vertailuja ja kännykällä käyttöliittymä on aavistuksen parempi, mutta silti se kamala Vauva.fi-palkki jää näkyviin, eli palstailuja ei kyllä voi tehdä salassa millään. Läppärillä se käyttöliittymä on uskomattoman ruma, eivät ole osanneet säätää sitä lainkaan oikein. Ja peukut ei näy enää mihinkään! Ei tuolla tee mieli käydä, mutta tulee kyllä eroahdistus itse ketjusta. Jos sitäkään nyt enää ylös saadaan.
 
vierailija
Mä oon ainakin ihan valmis siirtymään jonnekin muuallekin, mikäli jotain kehitetään. Laivaa en s**tana jätä. :D

ps. Itsekin aina tervehdin ystäviäni hivelemällä haaroista...
 
vierailija
Aika paha, jos edes perustaja ei voi olla ketjussa. Tosin anonyymillä palstalla on paha todistaa olevansa ketjun perustaja, eli vaikka sanoisit tuosta, niin tuskin kukaan uskoisi edes. Mutta on se kyllä ihme, että shippaajat on savustettu ulos ja sitten ilkutaan vielä päälle, että emoalus upposi. Uskomatonta tekopyhyyttä niiltä, jotka sinne kirjoittelee.
Shippaan itse siellä edelleen kyllä välillä, en hyväksy rajoittamista omin säännöin
 
vierailija
Onhan tuo päivitys aika... mutta kun tänne evakkoon siirryin niin aluksi VIHASIN tätä kaksplussaa mutta nyt olen tottunut.
Eli kyllä me siihen päivitykseen totutaan jos joku perustaa uuden aluksen
 
vierailija
Mä oon ainakin ihan valmis siirtymään jonnekin muuallekin, mikäli jotain kehitetään. Laivaa en s**tana jätä.

ps. Itsekin aina tervehdin ystäviäni hivelemällä haaroista...
Näin meidät sitten tunnistaa jatkossa. Jos tulee joku yllättäen jossain keikkajonossa haaroihin hivelemään, niin on täältä paatista. Voi parit are yout kiekaista samalla.
 
vierailija
Onhan tuo päivitys aika... mutta kun tänne evakkoon siirryin niin aluksi VIHASIN tätä kaksplussaa mutta nyt olen tottunut.
Eli kyllä me siihen päivitykseen totutaan jos joku perustaa uuden aluksen
Mulle jopa kävisi tämä plussalle jääminen, paitsi että kaipaan niitä peukkuja ihan liikaa. :'D Kaikki muu on täällä melkeinpä ulkonäöllisesti paremmin, mutta toimintojen puolesta se peukkujen puuttuminen on liian suuri miinus.
 
vierailija
Onhan tuo päivitys aika... mutta kun tänne evakkoon siirryin niin aluksi VIHASIN tätä kaksplussaa mutta nyt olen tottunut.
Eli kyllä me siihen päivitykseen totutaan jos joku perustaa uuden aluksen
Samaa mieltä. Tämä on hyvä varaketju, mutta kyllä Vauvalle haluan ennenkaikkea emoalukselle.
Mutta jos se pysyy lukossa niin uusikin alus kelpaa.
Toki uusikin alusta keskustelulle on tervetullut. Pääasiassa haluaisin pitää porukan kasassa. Meillä on niin hauskoja sisäpiirijuttuja ja huumoria eikä asiallisia keskustelujakaan sovi unohtaa.
 

Yhteistyössä