vierailija
Olen uuden ketjun kannalla ja paljon viestejä ym, ettei heti poistu.Pitäiskö sitä vaan koittaa perustaa uusi? Mutta otsikko voisi olla ehkä K&B fiilistelyketju tai vastaavaa, ei koko nimellä?
Olen uuden ketjun kannalla ja paljon viestejä ym, ettei heti poistu.Pitäiskö sitä vaan koittaa perustaa uusi? Mutta otsikko voisi olla ehkä K&B fiilistelyketju tai vastaavaa, ei koko nimellä?
Joo ei koko nimillä niin jospa jäisi muutama trolli häiriköimättä kun eivät tajuaisi niin helposti mitä koskee.Pitäiskö sitä vaan koittaa perustaa uusi? Mutta otsikko voisi olla ehkä K&B fiilistelyketju tai vastaavaa, ei koko nimellä?
Olen todella valmis tähän!Olen uuden ketjun kannalla ja paljon viestejä ym, ettei heti poistu.
Ei hitto. Tän takia mä roikun täällä kuukaudesta toiseen!Näin meidät sitten tunnistaa jatkossa. Jos tulee joku yllättäen jossain keikkajonossa haaroihin hivelemään, niin on täältä paatista. Voi parit are yout kiekaista samalla.
Eivät lopu.Toivottavasti ne miestä seinälle jutut loppuvat uuden ketjun myötä. Olivat tosi rasittavia ja lapsellisia heittoja.
Älä nyt, ihan hauskoja jotkut.Toivottavasti ne miestä seinälle jutut loppuvat uuden ketjun myötä. Olivat tosi rasittavia ja lapsellisia heittoja.
Ei todellakaan lopu.Toivottavasti ne miestä seinälle jutut loppuvat uuden ketjun myötä. Olivat tosi rasittavia ja lapsellisia heittoja.
Vai törmääkö suorastaan?B meinasi Arenan CDssä törmätä Nacen kitarankaulaan kuin K konsanaan finaalissa vaijeriin. Samikset
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com
Sama! Olen jo miettinyt että olisi hyvä jos 22 menisi palsta kiinni että saisi mentyä aikasin nukkumaan ekan kerran sitten heinäkuun kun löysin tänneTämä palsta on paha siitä, ettei mun nukkumaanmenoaika olisi enää 23 Varmasti menisi yli.
Mun tiktokissa on koko videoYoutubesta löytyy ainakin Tavastia ja Tampere, Logomosta en ole varma, pitääpä katsoa
Ei oo tullut mitään vastausta tai kuittausta ainakaan mulle.Ilmeisesti kukaan ei ole saanut vastausta tuosta ketjun avaamisesta? Luulisi, että ne sen jotenkin kuittaavat kuitenkin, vaikka eivät sitten avaisikaan ketjua koskaan.
Oho! Mahtavia nuo tägit #how to touch your brotherKosketteleeko brotherit toisiaan näin
Tässäkin huomaa että välit vain lähentyneet vaikkei nähneet 3 kuukauteen! Ei ne tavastia 1.0:lla olisi ihan tollaista tehneet.Oho! Mahtavia nuo tägit #how to touch your brother
Olen samaa mieltä. Osa jutuista oli mauttomia. Se yksi yksityishenkilöjuttu myös saisi jäädä jo historiaan.Toivottavasti ne miestä seinälle jutut loppuvat uuden ketjun myötä. Olivat tosi rasittavia ja lapsellisia heittoja.
Ne kannatan ja vastustan on sama, kun nuolet.Nyt vasta uskalsin läppärillä kurkata alkuperäiselle paatille ja onhan se nyt vähän kökkö, mutta kyllä jos joku tekisi uuden aluksen niin hyppään tietysti mukaan!! Suurin ongelma tosiaan toi ettei näy nuolet (mulla on napit: kannatan, vastustan?!)
Mulla läppärillä näkyy kyllä nuolet, onkohan toi selaimesta vai mistä sitten kiinni? (Käytän Firefoxia itse.) Vai pystyyköhän sen jossain vaihtamaan?Nyt vasta uskalsin läppärillä kurkata alkuperäiselle paatille ja onhan se nyt vähän kökkö, mutta kyllä jos joku tekisi uuden aluksen niin hyppään tietysti mukaan!! Suurin ongelma tosiaan toi ettei näy nuolet (mulla on napit: kannatan, vastustan?!)
Hauskaa sisäpiirin läppäähän nuo on.Olen samaa mieltä. Osa jutuista oli mauttomia. Se yksi yksityishenkilöjuttu myös saisi jäädä jo historiaan.