vierailija
Joo, kohteessa kävi. B varsin tyytyväisen näköinenNo nyt oli jo hyvä hidastuslöytö. Huh huh.
Joo, kohteessa kävi. B varsin tyytyväisen näköinenNo nyt oli jo hyvä hidastuslöytö. Huh huh.
V..tuilevat muutenkin tuolla ketjussa emosta ja shippaamisesta nyt, en tykkääEi voi tosiaan olla yhdestä ihmisestä kiinni, useampi ilmiantaja varmasti asialla. Nyt täytyy vaan toivoa että ne palautteet auttaa ja ketju aukeaa huomenna.
Toiseltakin kantilta nämä meidän veljeksetKosketteleeko brotherit toisiaan näin
hmm täytyypä tutkia tätä huolellisesti ..Kosketteleeko brotherit toisiaan näin
Brothers or something moreKosketteleeko brotherit toisiaan näin
Jos mä saan jotain kasaan, niin ilmoitan osoitteen tässä ketjussa. Ulkoasu siinäkin vaatisi taas silmältä totuttelua jne. Mut katsotaan, onhan siinä työtä. T. omasta sivustosta haaveilijaJa sinänsä hommaa myös kirjoittajalle itselleen. Mä en ainakaan oikein jaksaisi pomppia ketjujen välillä jatkuvasti.
Tämä myös:Toiseltakin kantilta nämä meidän veljekset
⸸I'm a millennial mall goth tumblrina⸸
Bojan being obbsessed with Jere’s belly? More likely than you think. [x]www.tumblr.com
Joo, tehokkaasti savustivat shippaajat ulos ja nauravat päälle. Ihmeen tekopyhää menoa, kun sen ketjun pitäisi oikeastaan suvaita ihan kaikki. Mutta jotenkin sinne on pesiytynyt nyt tällaisia tosikkoja, jotka nauttii vielä toisten ahdingosta. Voi kun emolus aukeaisi jo.V..tuilevat muutenkin tuolla ketjussa emosta ja shippaamisesta nyt, en tykkää
Jos sulla on oikeasti suunnitelmissa jotain, niin sano jos tarvit apua? En tiedä paljonko osaisin auttaa, mutta kiinnostaa. T. Aloitteleva koodariJos mä saan jotain kasaan, niin ilmoitan osoitteen tässä ketjussa. Ulkoasu siinäkin vaatisi taas silmältä totuttelua jne. Mut katsotaan, onhan siinä työtä. T. omasta sivustosta haaveilija
Eihän se Logomoversio sitten niin " siveä" ollutkaan!Tämä myös:
Itse en pikaetsinnällä löytänyt. Jotain pätkiä tiktokista mutta aika kaukaa kuvattuna. Muut kyllä löytyvät.Youtubesta löytyy ainakin Tavastia ja Tampere, Logomosta en ole varma, pitääpä katsoa
K käsi vaeltelee kun valvova silmä ei ole paikalla. Köh köh jos ymmärrätte yskän.Eihän se Logomoversio sitten niin " siveä" ollutkaan!
Tossa kans Turun CCC pikkasen paremmalla kuvakulmalla: https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7281346576218393888Itse en pikaetsinnällä löytänyt. Jotain pätkiä tiktokista mutta aika kaukaa kuvattuna. Muut kyllä löytyvät.
Aitiolaisten tiktokissa on tämä mutta lähempi olisi tietysti parempi.
No valvovan silmän alla oli kuitenki pitsipaidan nuolentaa, perseen hipelöimistä ja kaulapusuK käsi vaeltelee kun valvova silmä ei ole paikalla. Köh köh jos ymmärrätte yskän.
Jepjep...Brothers or something more
Hauskoja nuo tägit "how to touch your brother and maybe something more"Kosketteleeko brotherit toisiaan näin