Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Molemmilla K:lla ja B:llä on monia ihmisiä elämässään, mutta silti ovat päättäneet pitää viikottain yhteyttä toisiinsa ja ovat tunteneet kuitenkin vasta puoli vuotta niin mielestäni sekin jo kertoo että ovat tärkeitä toisilleen ja itselleni ainakin tämä tieto riittää ♥
 
vierailija
Käykää nyt lukemassa shippauksen määritelmä. Se on TOIVETTA siitä että joidenkin välillä syttyy jotain romanttista. Jos mietin että onkohan M:n ja B:n välillä ollut jotain koska he katsoo toisiaan lämpimästi, niin se ei ole shippaamista vasn pohdintaa. Ei kaikki romanttiset aiheet ole shippaamista, olettehan te jotkut nyt harvinaisen sekavia puheissanne.
 
vierailija
Tuntuu joltain mustasukkaisuudelta tai kateudelta, mitä en kans ymmärrä ollenkaan
Mä tunnistan kyllä näitä mustasukkaisuuden ja kateuden tunteita itsessäni ja ne kumpuaa kyllä suoraan omasta huonouden tunteesta. Jos olen tyytyväisempi itseeni, ikäviä ajatuksia ei niinkään tule. Mulle helposti tulee sellaisia ajatuksia, että en ole tarpeeksi kaunis ja nuori, jotta kelpaisin faniksi. Ilmeisesti mulla on paljon tekemistä itseni kanssa tai ehkä mun kannattaisi poistua kokonaan tämäntyyppisestä somesta.
 
vierailija
Tulin just ja vilkaisin viimeisiä sivuja... juu ei, jos ainoa tapa palata vauvalle on alistua johonkin tiukkoihin sääntöihin, lienee aika poistua. Kesällä se kielletty oli tommy, sitten martin, seuraavaksi se voi olla kuka hyvänsä. Olen näiden lukitusten myötä siirtynyt yhä enemmän tumppuun ja siihen taitaa olla jatkossakin tyytyminen. Vaikka sen käyttö on mielestäni vähän kökköä, siellä saa kuitenkin ihan vapaasti keskustella kenestä tahansa. Nämä sääntökirjat on tosi ahdistavia ihan jo siksikin että jos ei palstaile joka päivä, ei voi koskaan tietää mikä milloinkin on kiellettyä. Sitten saa vihat niskoilleen kun tulee jonkun sinänsä viattoman linkin tai jutun kanssa mukaan, eikä voi mistään edes tarkistaa missä on mennyt pieleen, kun edellä on aina poistoja.
Mä oon ihan uusi tumpussa enkä ihan tajua miten siellä varsinaisesti keskustellaan. Niillä tägeillä vissiin aika paljon kun tavallinen kommentointi on usein estetty. Mutta siellä on minullekin sopiva ilmapiiri, paljon ihania kuvia ja niihin liittyviä huomioita ilman rajoituksia siitä mistä milloinkin voi innostua.
 
vierailija
Rauhoitutaas nyt. Mitään ei vielä ole tapahtunut ja pari vuorokautta emopalsta ollut kiinni. Eihän se ole ajallisesti mitään. Kyllä me löydetään laiva uudestaan, eikä näin helposti luovuteta. Se selvinee varmaan pian, että miten jatketaan. Jäitä hattuun ja vielä tulee vielä kivoja K, B ja JO taphtumia🧡💚. Itse meinaan ainakin fiilistellä jatkossakin.
 
vierailija
Käykää nyt lukemassa shippauksen määritelmä. Se on TOIVETTA siitä että joidenkin välillä syttyy jotain romanttista. Jos mietin että onkohan M:n ja B:n välillä ollut jotain koska he katsoo toisiaan lämpimästi, niin se ei ole shippaamista vasn pohdintaa. Ei kaikki romanttiset aiheet ole shippaamista, olettehan te jotkut nyt harvinaisen sekavia puheissanne.
Juuri näin. Sama koskee behmiä tai vaikka sitä mannerheimiä (onhan sitä jo titotkin käyty läpi niin mikä ettei).
 
vierailija
Mä tunnistan kyllä näitä mustasukkaisuuden ja kateuden tunteita itsessäni ja ne kumpuaa kyllä suoraan omasta huonouden tunteesta. Jos olen tyytyväisempi itseeni, ikäviä ajatuksia ei niinkään tule. Mulle helposti tulee sellaisia ajatuksia, että en ole tarpeeksi kaunis ja nuori, jotta kelpaisin faniksi. Ilmeisesti mulla on paljon tekemistä itseni kanssa tai ehkä mun kannattaisi poistua kokonaan tämäntyyppisestä somesta.
Mä ymmärrän sua vaikka en kipuilekaan iän tai ulkonäön suhteen. Osittain omat tunteet kumpuaa ihan mahdollisuuksien kadehtimisesta. Aikuistuin lamavuosina eikä todellakaan ollut rahaa eikö aikaa kiertää minkään bändin mukana. Ja olisin todella halunnut, haluaisin edelleen! Tuntuu että koko vuoden söösti johonkin festarilippuun ja jos sitten oli töitä, niistä ei ollut varaa pyytää lomapäiviä sitä festaria varten. Yleensä ei ollut töitä, kun niitä nyt vaan ei ollut. Tän fandomin kohdalla on tullut varsinkin twitterissä vastaan useampia parikymppisiä jotka tosiaan pystyvät käymään useilla perökköisillö keikoilla ympäri eurooppaa. Se kirvelee. Mulla ei vieläkään ole sellaista mahdollisuutta.
 

Yhteistyössä