Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eihän se ole shippausta että pohtii mitä tunteita jotakin kohtaan on ollut. Shippausta on se että näistä pohdinnoista rakentuu kuvitteellinen tilanne, jota sitten elätellään. Ihan sama kuin jos nyt alkaisin pohtia että olikohan mannerheim homo kun sillä oli sen ja sen kanssa niin lämipät välit. Että aika vaikeaa varmaan tuohon aikaan ja siinä asemassa on ollut huomata itsessään homoseksuaalisia tunteita. <-- ei shippausta, ainoastaan pohdintaa.
Kyllä toi on shippausta myös, voit käydä määritelmän lukemassa.
 
vierailija
En kestä jos Emoalus eli meidän OG fiilistelyketju katoaisi kokonaan!!! Pysyisi nyt edes olemassa, vaikka sitten lukittuna.

Sehän on jo nyt elävää kulttuurihistoriaa ja pitäisi tallentaa SKS:n arkistoon tulevaisuuden tutkijoita varten. Näen jo silmissäni tulevaisuuden graduntekijöiden punaiset posket tekstimassaa kahlatessa. Tutkimuksen nimi:

Kostopitsi ja casual nöpötys. Keski-ikäisten naisoletettujen homoeroottiset tunteet 2020-luvun alkuvuosina kahden miesartistin kautta tulkittuna. Case Euroviisut, K&B.
Tästä melkein kannattaisi vinkata SKS:lle, että ottavat talteen ennenkuin katoaa kokonaan.
 
vierailija
B/M liittyen homoseksuaalisuus ei ole tosielämää, tai ainakaan mikään ei siihen viittaa. Silloin se on shippaamista.
Niin? Jos heidän välilleen kuvittelee romanttista historiaa, luulisi olevan helppoa kuvitella romantiikkaa myös b:n ja k:n välille. Miten tämä ei mahdu samaan saadaan? Kun ei se homoseksuaalisuus ole tosielämää k:n ja b:n välilläkään.
 
vierailija
Ei ei ei herranjestas ei sulla ole tietoa Bn ja Martinin välisestä tosielämästä.
En puhunut heistä vaan homoseksuaalisuudesta. Homous on selvästi taso joka vie kaiken shippaukseen, jopa tuon Mannerheimin. Tällä yritän nyt sanoa, että on osalle homoseksuaalisuus on ilmeisesti hyvin hyvin vieraita ja siksi kaikki siihen liittyvä on aina shippausta, eli kuvitelmaa ja leikkiä. En siis vöitä bojania homoksi vaan puhun siitä miten osa keskustelijoista suhtautuu homouteen.
 
vierailija
En puhunut heistä vaan homoseksuaalisuudesta. Homous on selvästi taso joka vie kaiken shippaukseen, jopa tuon Mannerheimin. Tällä yritän nyt sanoa, että on osalle homoseksuaalisuus on ilmeisesti hyvin hyvin vieraita ja siksi kaikki siihen liittyvä on aina shippausta, eli kuvitelmaa ja leikkiä. En siis vöitä bojania homoksi vaan puhun siitä miten osa keskustelijoista suhtautuu homouteen.
Olen homo ja kyllä voin sanoa nähneeni melko paljon shippausta nimenomaan.
 
vierailija
En puhunut heistä vaan homoseksuaalisuudesta. Homous on selvästi taso joka vie kaiken shippaukseen, jopa tuon Mannerheimin. Tällä yritän nyt sanoa, että on osalle homoseksuaalisuus on ilmeisesti hyvin hyvin vieraita ja siksi kaikki siihen liittyvä on aina shippausta, eli kuvitelmaa ja leikkiä. En siis vöitä bojania homoksi vaan puhun siitä miten osa keskustelijoista suhtautuu homouteen.
Itse olen gay (palsta moderoi ton h alkuisen sanan, erikoista), ja olen nähnyt paljon nimenomaan shippaamista.
 

Yhteistyössä