Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olin Tavastialla molemmilla keikoilla, mutta en huomannut mitään kyykkyjuttua. Olin kylläkin portailla.
Mutta olipahan keikka! Bojan näytti aika onnelliselta läpi koko jutun.
Lopuksi se ei vielä malttanut poistua lavalta tekemättä sellaista potkaisuhyppyä, niin kuin että JESS, me tehtiin tää, ja se meni nappiin!
Oon niin onnellinen noiden jokaisen puolesta.
Tosin vieraita, hmmm? Tai uusia versioita kappaleista? Mutta ei niiden puuttuminen /vähyys itseä mitenkään kyllä haitannut.
 
vierailija
Kiitos kaikille seurasta ja seurannasta, olipa huikea keikka! Vitsit olen kyllä iloinen Jokereiden puolesta, oli varmasti mahtavaa heillekin päästä vetämään tuollaiselle yleisömäärälle ihan erilainen keikka kuin aiemmat klubikeikat. <3
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Joo, mut se että Jokerit keksii tän suomen keikoilla, kertoo ehkä jostain.
Tuossa on pointtia. Olikohan niin että uskalsivat luottaa, että suomalaiset tajuaa jutun juonen kun Kärtsä on sitä koko kesän opettanut.

Hauskaa vaan, että mä en ole törmännyt kyykytykseen kuin jotenkin viisuihin liittyvillä esiintyjillä. Tai sitten se vaan kertoo mun musiikimausta.
 
vierailija
Mun piti poistua jo täältä, mutta hitto, en vieläkään pääse yli tästä Krisin asusta. Mitä ihmettä tapahtui. Miten. Kris varasti ihan täysin show'n mun silmissä. Ja itse asiassa kun näitä asuja katseli, niin yllättäen järjestys mun mielestä oli:
1. Kris, aivan itseoikeutetusti, täydellinen valinta, no notes
2. Jure, illan yllättäjä, ei näkynyt sieltä rumpujen takaa mutta sitten kun asteli esiin niin huh!
3. Jan, verkkopaidalla ei voi mennä pieleen
4. Bojan, tylsä, mutta ainakin hihat lähtivät jossain vaiheessa
5. Nace, en edes nähnyt kunnolla? Jokin hihaton kai
 

Yhteistyössä