Tavastioilla oli kyllä, mut tava ykkösellä kaikki ei älynnyt.Ei ollut aiemmin. Muistaakseni ekan kerran vasta Turun keikalla, en Tavastialta muista ainakaan sellaista. Mutta ehkä mun muistikuvat siltä illalta ei ole tarkimmat kun olin niin Joksu-huumassa :'D
Ei.Oliko kyykytys jo Oslossa ja Tukholmassa?
En mäkään huomannut koko kyykkyjuttuaMenikö ne kyykkyyn? Meni ohi koko juttu
Kärtsähän tekee tota CCC:ssa...Kyykkyyn meno ei ole uusi juttu, alkoi jo Tavastia ykkösellä.
Aa! Sitten voi olla, että en vain muista tai se on mennyt ohitse se hetki multa, kun en ole tajunnut. Mutta mielenkiintoinen sattuma, että tämä kyykytys on alkanut Suomen keikoilla.Tavastioilla oli kyllä, mut tava ykkösellä kaikki ei älynnyt.
Joo olin Kaivohuoneella, siellä ainakin mentiin kyykkyyn. Ja Logomossa JO:n keikalla sittenKärtsähän tekee tota CCC:ssa...
Joo siis Kätsältähän toi on otettu mut mietin et missä se oli eka Joksuilla.Kärtsähän tekee tota CCC:ssa...
Aika moni artisti. Mut mielenkiintoista kyllä, et alkoi Suomessa.Kärtsähän tekee tota CCC:ssa...
Tavastia.Joo siis Kätsältähän toi on otettu mut mietin et missä se oli eka Joksuilla.
Mäkään en tavoita tätä muistikuvaa tavastialta. olin siellä tokalla keikalla ja tais aivokapasiteetti loppua ccc:n aikana. Mutta logomosta ja olympiasta muistan kyllä. Melkein voisin vannoa että tavastiallakin oli sama, mutta mahtoiko olla oslossa ja tukholmassa?Ei ollut aiemmin. Muistaakseni ekan kerran vasta Turun keikalla, en Tavastialta muista ainakaan sellaista. Mutta ehkä mun muistikuvat siltä illalta ei ole tarkimmat kun olin niin Joksu-huumassa :'D
Joo, ihan tavallinen juttu "aktivoida" yleisöä. Tietty balladi-tyyliset artistit ei harrasta kyykyttämistä niinkään...Eikö tota kyykkyjuttua tehdä nykyään ihan yleisesti.
Eivät. Eroottisuuden aste vaan vaihtelee.Osaako ne edes muunlaista vetää, jos ovat yhdessä lavalla?
Mustakin porukka hiffas mennä mukaan vasta Logomossa. Tavalla Bojan vähän kyykisteli mut yleisö ei lähteny mukaan.En mä muista kyykytystä Tavastia kakkoselta
Yeah, very good live streaming, was amazing to watch. And what a great show, so happy for the guys!This was amazing streaming, I don't know how they pulled it off, perhaps they got a special hotspot from the crew or something? Well done, JO Subs!
No tämä areenakeikka oli kyllä sieltä ei-homoeroottisimmasta päästä. Oli äärettömän kilttiä menoa.Eivät. Eroottisuuden aste vaan vaihtelee.
Tavastialla oli, mutta yleisö ei suurimmaksi osaksi tajunnut. Näkee kyllä kipeistä, et bändi menee kyykkyyn ja yrittää saada yleisöä messiin.Tavastia tokalla ei mun mielestä ollut, mutta Turussa oli. Se oli mageen näköstä. Kyykytys siis. Millä äklipillä K näkyi Mulla meni ohi.