vierailija
Mä oon vähän heikkona tuollaisiin mallipoikiin kuin Kris. Yhtään ei tarttis enää olla "kauniimpi" eikä "komeampi" mallimielessä, vaan Kris on siinä just täydellinen. Eikä tarttis olla sellainen "omituisempikaan" kasvoiltaan, kuten osa malleista toki on.Aivan mahtava keikka! Ai että kun olisi päässyt ite oleen paikan päällä! Ja yllättävän pitkä, mikä oli positiivinen yllätys. Kaikki tuntuu hehkuttavan Krisiä, mutta itse en vaan pääse yhtäään siihen mukaan.. Mikä siinä on se the juttu? Ihan kiva joo ja tosi lahjakas muusikko mutta thats it, en näe mitään kuumaa siinä.
Lisäksi Kris on minusta kiva, kun ei tuo itseään tyrkyttämällä esille (kuten ei muutkaan), vaikka varmasti potentiaalia olisi.
En voi olla ajattelematta, että onko Krisin äiti kuitenkin aasialaisittain hieman sellainen tiikerimutsi, meinaan ne on niin vaativia, että lapsella voi kestää nousta siitä tylytyksestä kukoistukseensa. Voin toki olla ihan hakoteilläkin tässä. Enkä tarkoita, että Krisin äiti olisi huono äiti, mutta vaativa on saattanut kaikesta näennäisestä rentoudestaan huolimatta olla. Ja se minusta näkyy, tai sitten se on vain Krisin persoona. Mutta mä symppaan sellaisia telan alle jääneitä, jotka kaipaa ylös ja ulos sieltä Ja Kris osoitti tänään olevansa tulossa!
Olen myös päättänyt, että Kris on älykäs ja witty, nokkela. Tykkään myös sen luonteisista ihmisistä