Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aivan mahtava keikka! Ai että kun olisi päässyt ite oleen paikan päällä! Ja yllättävän pitkä, mikä oli positiivinen yllätys. Kaikki tuntuu hehkuttavan Krisiä, mutta itse en vaan pääse yhtäään siihen mukaan.. Mikä siinä on se the juttu? Ihan kiva joo ja tosi lahjakas muusikko mutta thats it, en näe mitään kuumaa siinä.
Mä oon vähän heikkona tuollaisiin mallipoikiin kuin Kris. Yhtään ei tarttis enää olla "kauniimpi" eikä "komeampi" mallimielessä, vaan Kris on siinä just täydellinen. Eikä tarttis olla sellainen "omituisempikaan" kasvoiltaan, kuten osa malleista toki on.
Lisäksi Kris on minusta kiva, kun ei tuo itseään tyrkyttämällä esille (kuten ei muutkaan), vaikka varmasti potentiaalia olisi.
En voi olla ajattelematta, että onko Krisin äiti kuitenkin aasialaisittain hieman sellainen tiikerimutsi, meinaan ne on niin vaativia, että lapsella voi kestää nousta siitä tylytyksestä kukoistukseensa. Voin toki olla ihan hakoteilläkin tässä. Enkä tarkoita, että Krisin äiti olisi huono äiti, mutta vaativa on saattanut kaikesta näennäisestä rentoudestaan huolimatta olla. Ja se minusta näkyy, tai sitten se on vain Krisin persoona. Mutta mä symppaan sellaisia telan alle jääneitä, jotka kaipaa ylös ja ulos sieltä :) Ja Kris osoitti tänään olevansa tulossa!
Olen myös päättänyt, että Kris on älykäs ja witty, nokkela. Tykkään myös sen luonteisista ihmisistä :)
 
vierailija
Musta ois hauska ajatella, mutta ajatus menee luultavasti metsään, että Kris ois saanut Suomen kiertueellaan Kärtsältä heittäytymiseen apua ja rohkeutta. Ja että se ois sen takia uskaltautunut pukemaan noi vaatteet. Siis niin, eihän niissä sinänsä mitään tavattoman rohkeaa ollut, mutta meinaan; kun muu bändi oli kuitenkin enemmän" ennallaan". Niin siitä tosiaan pisteet Krisille!
Mietin, että vaatteita on hankittu jo varmasti ennen NT:ia, mutta oisko noi voineet olla vielä vaihtoehtona jollekin konventionaalisemmalle? Ja K:n hullutteleva, omana itsenään elävä seura rohkaisi pistämään juuri ne vaatteet. Ei voi tietää.
 
vierailija
Itse myös symppaan ihan töysillä sellaisia hieman taka-alalle jostain syystä jääviä, monesti sieltä myös löytyy yllättäviä helmiä. Ja aina sitä toivoo heille sellaista potkua persauksiin ja boostia itsetuntoon että saisi sen parhaimman oman itsen esille 😊 vähän niinkuin jokaisen ihmisen kohdalla 😊 ja niinkuin sanoin niin itse näen Krisissä kyllä lahjakkaan muusikon, mutta ehkä jokin sellainen puuttuu joka tekisi siitä ns. "staran" omissa silmissä.
 
vierailija
Eikä ollut mitään trolleja kun ihme fantasioijia K:n kaatuvasta suhteesta ja salasuhteista sekä aivan varmasti suhteesta B:hen. Luulisi että vähemmästäkin pistettäisiin lukkoon.
 
vierailija
Olen parina päivänä käynyt vauvalla niin harvoin, että selaan nopeasti viestit läpi. En huomannut mitään erityistä siellä, että ketju olisi lukittu. Onko tähän joku erityinen syy? Joka päivä on sinne kuitenkin päästävä. Ihana, että on varaketju, etten mä vallan kadota teitä ihanat virtuaaliystävät!
 
vierailija
Olin aikalailla pois palstalta tänään ja huomasin, että se on lukittu. Siis en tiedä joko tätä oli siellä, mutta tässä Studio 7:n stoorissa mainitaan 16 kaneraa. Kuvattiinko show siis johonkin vai mihin noita käytetään?
Siellä näkyikin eilen ilmassa vaijereiden varassa liitämässä kameran näköisiä härpäkkeitä.
Toinen asia stoorien vika kuva nyt, se screenille heijastettu videopätkä kun pojat löhtivät takahuoneesta lavalle oli sen mukaan live-kuvaa!! Oletin, että ois ollut varmuuden vuoksi, ajoitussyistä, etukäteen tallennettu, mutta ei… Jotenkin kylmät väreet, sekin oli niin hieno hetki kun se näkymä yks kaks aukesi ja nämä siinä..
 
vierailija
Tuli mieleen että kun siellä on ens maanantaina se huoltotauko tai joku vastaava, niin mitä jos meidän ketju poistetaan silloin kokonaan...?
Tämä pelko on minunkin mielessä käynyt. Toivotaan parasta. Mutta mikäli käy huonosti niin ei anneta semmosen meitä estää, mielessämme ollaan aina siellä meidän emoaluksella vaikka jouduttais evakkoon <3
 
vierailija
Olin aikalailla pois palstalta tänään ja huomasin, että se on lukittu. Siis en tiedä joko tätä oli siellä, mutta tässä Studio 7:n stoorissa mainitaan 16 kaneraa. Kuvattiinko show siis johonkin vai mihin noita käytetään?
Siellä näkyikin eilen ilmassa vaijereiden varassa liitämässä kameran näköisiä härpäkkeitä.
Toinen asia stoorien vika kuva nyt, se screenille heijastettu videopätkä kun pojat löhtivät takahuoneesta lavalle oli sen mukaan live-kuvaa!! Oletin, että ois ollut varmuuden vuoksi, ajoitussyistä, etukäteen tallennettu, mutta ei… Jotenkin kylmät väreet, sekin oli niin hieno hetki kun se näkymä yks kaks aukesi ja nämä siinä..
Jotain siellä kuvattiin, muutakin kuin vlogia. Olisiko joku tv-kanava tehnyt konserttitaltioinnin? Olisi kyllä kiva nähdä konsertti uudestaan kunnon kameroilla kuvattuna. En tiedä käytettäisiinkö myös jotain materiaalia jossain tulevassa musiikkivideossa?
 
vierailija
En pelkää sinänsä, että emoketju poistetaan uudistuksen aikana, mutta uudistuksen myötä voi tulla joko teknisiä uudistuksia (tyyliin "10x lukittunut ketju poistuu automaattisesti") tai uudenlaista moderointipolitiikkaa, jotka johtavat ketjun poistumiseen tai pysyvään lukittumiseen varsin pian. :/ Lukittuminen ei olisi niin kauheaa, mutta aika traagista kyllä, jos se kokonaan katoaa.
 
vierailija
Onpas emoketju kauan lukittuna, alkaa tulla viekkarit. 😅 Ilmeisesti lukittuessaan ketju tarvitsee jonkun ihmismoden tarkastuksen ja viikonloppuiltaisin ei ole ketään vuorossa? Päivällä ja arkisin aukeaa yleensä nopeammin.
 
vierailija
Onpas emoketju kauan lukittuna, alkaa tulla viekkarit. Ilmeisesti lukittuessaan ketju tarvitsee jonkun ihmismoden tarkastuksen ja viikonloppuiltaisin ei ole ketään vuorossa? Päivällä ja arkisin aukeaa yleensä nopeammin.
Näin on ajateltu, mutta jos oikein muistan, ketju on kuitenkin aina auennut illalla ennen palstan menemistä kiinni eikä vasta aamull.
 

Yhteistyössä