Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ravintolapiste ig tarinassa näkyy että blondi ja Häärijä myy fanituoteita. On myös pieni videonpätkä keikasta. Keikka oli myyty loppuun. Yksi Twitteristikin oli paikalla. Hän tosin ei juurikaan kuvaa keikoilla.
 
vierailija
Kroppa on protestoinut rajusti ficcien kirjoittelua (tai yhtään minkään tekemistä) ja reilun viikon jälkeen minulla ei ole vieläkään 2 000 sanan ensimmäinen luku editoituna valmiiksi. Ärsyttää. Mutta puskin nyt ensihätään enkkuversion siitä pyykkificistäni, kun se ei jättänyt minua rauhaan, vähän alkuperäistä pidempi, mutta edelleen lyhyt höttö. :) https://archiveofourown.org/works/50460352

- Joymuffin (MRS=3, tietty)
 
vierailija
Kroppa on protestoinut rajusti ficcien kirjoittelua (tai yhtään minkään tekemistä) ja reilun viikon jälkeen minulla ei ole vieläkään 2 000 sanan ensimmäinen luku editoituna valmiiksi. Ärsyttää. Mutta puskin nyt ensihätään enkkuversion siitä pyykkificistäni, kun se ei jättänyt minua rauhaan, vähän alkuperäistä pidempi, mutta edelleen lyhyt höttö. https://archiveofourown.org/works/50460352

- Joymuffin (MRS=3, tietty)
❤❤
 
vierailija
Kroppa on protestoinut rajusti ficcien kirjoittelua (tai yhtään minkään tekemistä) ja reilun viikon jälkeen minulla ei ole vieläkään 2 000 sanan ensimmäinen luku editoituna valmiiksi. Ärsyttää. Mutta puskin nyt ensihätään enkkuversion siitä pyykkificistäni, kun se ei jättänyt minua rauhaan, vähän alkuperäistä pidempi, mutta edelleen lyhyt höttö. https://archiveofourown.org/works/50460352

- Joymuffin (MRS=3, tietty)
Awww, suloinen pieni ficci 🥰
 
vierailija
No se Rakasi-koru ei ilmeisesti ollut fanilta vaan eräältä muulta henkilöltä, joten kai se voisi teoriassa jotain merkitä, mutta nuo voivat myös hukkua tai katketa, itse henkilö kuitenkin yhä kuvioissa... (Foorumi vittuilee sana-arvoituksella "joulu".)
 
vierailija
Sitten siirryn muualle, ei vois vähempää aihe kiinnostaa ja täältä ei viestitkään tunnu poistuvan, suosittelen katsoon K:n viimeisen haastattelun, mitäköhän toivoisi?
Tai sitten voisi olla hyvä muistaa avointen keskustelupalstojen ykkösvinkki:

Mene ohi niistä viesteistä, mitkä ei sinua satu kiinnostamaan.

Ihan turha käydä tukkanuottasille joka kerta kun joku ei ole samaa mieltä sun kanssa jostain asiasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Sellaista palstaa ei taida tässä aihepiirissä pystyä luomaan, missä kaikki olisivat samaa mieltä siitä, mikä sinne kuuluu ja mikä ei, tai mikä itseä kiinnostaa ja mikä ei. Siitä varmaan voidaan olla yhtä mieltä, että asiattomuudet eivät tänne kuulu ja onneksi niitä suht harvoin nähdäänkään ja muuten voi skipata sellaiset, jotka menevät oman kiinnostuksen ulkopuolelle.
 
vierailija
Jopas tänään on suorastaan tulvinut ficcejä. Joksuista on tullut lähemmäs 20 uutta ficciä tai ficciosaa tänään, ihan ennätyslukema! Osa liittyy Kinktoberiin (jotka ovat tyypillisesti tosi lyhyitä) ja kaikki eivät ole K&B-aiheisia, mutta on siellä niitäkin monta.
 

Yhteistyössä